quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter kun je mooi mijn bier sjouwen
En dan zijn deze tenminste nog doodquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog meer rauwe vis
Kinderarbeid jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij bent wel lekker praktisch ingesteld
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zooooooooooooooooooooooooooooo onschuldig![]()
tuurlijk anders kom je ook niet verquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij bent wel lekker praktisch ingesteld
werken voor je hap luie donderquote:
dat is wel voorwaarde jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan zijn deze tenminste nog dood
no thanks....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
Of dat ene uit IJsland, dan laten ze een haai 3 maanden onder de grond rotten en graven ze hem daarna op om op te eten
Weten ze zeker dat die dood isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
Of dat ene uit IJsland, dan laten ze een haai 3 maanden onder de grond rotten en graven ze hem daarna op om op te eten
Niet noodzakelijk hoor, vraag maar aan Phenoquote:
dit is niet mijn pezu vriendquote:
Dan kijk ik wel of dat biersjouwbedrijf hier uit de buurt een vacature heeftquote:
I know, maar daar begin ik niet aanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk hoor, vraag maar aan Pheno
knuffol nodig?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
want ik wil jouw schouder om op te huilen,
KGquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
want ik wil jouw schouder om op te huilen,
Zie ik daar Einstein?quote:
Kranten is kutquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan kijk ik wel of dat biersjouwbedrijf hier uit de buurt een vacature heeft
Of ik ga krantjes doen![]()
Lijkt me leuker/beter dan bier sjouwen
Ik ga gewoon niet werkenquote:
nee de hele dag bier sjouwen is natuurlijk veel beterquote:
nog actief in [ONZ]?quote:
Mijn arme oude rugquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee de hele dag bier sjouwen is natuurlijk veel beter_!
ik zal ook niet voor m'n achtiende gaan werken denk ik, veel te lui en te druk met school voor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet werkenTot het moet dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |