Netjes hoor!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
3e keer deze weekdus zit nog netjes op het Evy schema
maar wil eigenlijk om de dag, alleen was gisteren de motor er tussen gekomen
dus nu zaten er twee dagen tussen
oehquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:59 schreef conleche het volgende:
Ik heb nu net ook hardgelopen, 5 km. precies en in de regen inderdaad, maar dat vind ik niet zo erg.
Nu als beloning in bad met boek, wodka en bakje chips.
Ja. Ik ook. Dit betekend dat je de hele dag geen enkele fatsoenlijke maaltijd eet, lieve XM. Je kunt ook om 20.00 uur nog lekker avondeten.....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zo 't idee dat dat wel meevalt![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
dan heb je nog steeds niets fatsoenlijks gegeten.
Eten wij morgen weer, ik zou er shoarmapizza's van maken maar het worden morgen:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo maar 's aan de pizza's beginnen
Ik denk dat je chorizo bedoelt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Eten wij morgen weer, ik zou er shoarmapizza's van maken maar het worden morgen:
Tonijnpizza met ui, paprika, champginons en extra cheddarkaas
Chirozopizza met dezelfde ingredienten.
Neequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk dat je chorizo bedoelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alkmaar!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:06 schreef Rituals het volgende:
Ach jeetje Perruche!Voel je je vandaag weer iets beter?
Waar woon jij eigenlijk Maria? Vroeg ik me ineens af.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:54 schreef Perruche het volgende:
Goedemiddag
Wat heb ik gemist?
Was vrijdag naar black swan, prachtige film enzo, jammer dat ik me verschrikkelijk beroerd voelde en da er allemaal schorriemorrie in de cinema zat.awhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beterschap!
Ja doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |