Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
joeftw = joeftw-
Echtezwarevannelle = RobinMeng
Dannoe = Methadonny
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:15 schreef Netsplitter het volgende:
Je krijgt trouwens een auto als je jarig bent.
quote:
er zijn hele mooi grind plaatjes te vinden in het vorige topic. Denk dat ik dit een van de beste gt's vind die ze uitgebracht hebben. Ben nu bezig met de Formule GT. Daarmee win je ook alles (had hem gekocht voor de dreamcar a-spec en daar fluit ie doorheen)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:07 schreef klaasdj het volgende:
Ik heb Gran Turismo 1, 2 en 4 helemaal kapot gespeeld, en wil in afzienbare tijd aan GT5 beginnen.
Ik vroeg mij af of er ook races in zitten waarbij je veel geld verdiend zonder veel te doen. Dat was bij 2 en 4 wel zo (van 1 kan ik mij dat niet meer herinneren). Zou namelijk wel een bummer zijn.
dat is kut. moet ik nog tot juli wachtenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:15 schreef Netsplitter het volgende:
Je krijgt trouwens een auto als je jarig bent.
Dan moet ik nog tot september wachten..quote:
Lol ik wist niet eens dat er een museum inzatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:58 schreef caspervc het volgende:
Belangrijke info over een bug in de savegames.
Geadviseerd wordt niet de museumkaarten te bekijken, aangezien dit je savegame zo groot kan maken dat GT5 het niet meer snapt...
http://www.gtplanet.net/t(...)-can-kill-your-game/
Heb net gekeken, en mijn savegame is niet groter dan 800kb. Heb er maar wel even een backup van gemaakt voor de zekerheidquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:58 schreef caspervc het volgende:
Geadviseerd wordt niet de museumkaarten te bekijken, aangezien dit je savegame zo groot kan maken dat GT5 het niet meer snapt...
Credits vind ik behoorlijk tegenvallen met B-spec. Met de X2010 auto-grinden op de Indy verdien je meer. Ben nu al van level 29 naar 34 inmiddels, alleen maar door grinden. Af en toe olie verversen, dat is alles. Als bonus krijg ik ook nog iedere keer een ticket voor een auto als je 2000km rijdt, dus dat is ook mooi meegenomen.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:14 schreef Salatrel het volgende:
ben benieuwd naar die remote b-spec play. wellicht handig om vanaf het werk credits te kunnen farmen oid want voor de xp hoeft het niet aangezien ik bijna 40 ben (39 en running atm)
Je kan ze 2ehands kopen, dus niet bij de dealer. Maar het zijn verder geen premiums, alleen standaardwagens.quote:Op zondag 13 februari 2011 06:50 schreef Chokeme het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het zit met welke auto's zichtbaar zijn bij de dealer?
Ik begrijp dat er 20 mercedessen in het spel zitten, bij de dealer zie ik er 5, nog 6 kan ik winnen bij de 'flight academy', hoe zit het dan met die andere 9?
Mijn PS3 klinkt als een oude printer trouwens tijdens het laden van menu's enzo.. had ik nog niet eerder gehoord
Ik vind de game wel erg traag de laatste tijd moet ik bekennen. Heeft wellicht ook hier mee te maken. Zal het eens checken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:58 schreef caspervc het volgende:
Neuh, maar heb je een zus?quote:
Met auto's als de Peugeot 908, Bentley speed 8, Audi R8/R10 Race Car en Formula GT kun je ook alles winnen.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:22 schreef woessie het volgende:
moet ik echt b-spec level 35 zijn voor zo'n x2010?
Dat wordt hem dus nooit.
Ah well, de peugeot 908 blaast ook als een tiet.
ik moet nog een half lvl tot B-spec 40quote:Op maandag 14 februari 2011 09:16 schreef Sant. het volgende:
Dit weekend mijn B-spec flink laten grinden. atm bezig met de 9 uur van Tsukuba en wanneer ik vanmiddag thuis kom ben ik lvl 35 en in het bezit van de X2010!!!
JAAHOEE!! Wie wil me aanraken??
ik deed een testje met de 908 om een auto te kiezen waar ik de 24h in A-spec mee ga rijden en heb ook de 908 geprobeerd maar met zn 710pk is het toch niet alles hoor... en rijden aantal auto's mee die sterker zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:22 schreef woessie het volgende:
Ah well, de peugeot 908 blaast ook als een tiet.
Ik win momenteel het meeste met mijn 1050 pk sterke minolta of de formule GT.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:36 schreef Sant. het volgende:
[..]
Met auto's als de Peugeot 908, Bentley speed 8, Audi R8/R10 Race Car en Formula GT kun je ook alles winnen.
Maar de X2010 is natuurlijk de absolute nummer 1 in 'must have' cars in GT5
Verder is het sparen van alle rallyauto's een 2e must, maar tevens dure bezigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |