Tuurlijk mag jij het saai vinden, maar ik vraag me af waarom je een racespel koopt als je het racen zelf niet (meer) vermakelijk vind. Als het alleen om veel credits verdienen gaat, koop dan een fruitautomaatquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:48 schreef Kreator het volgende:
Werk je voor Sony ofzo. Ik mag het toch wel saai vinden. Heb er veel plezier aan gehad, maar dat is er nu wel af. Alles goud, behalve 24 uurs races.
Mja, dan pak ik GTR2. 60 ronden lang Spa rijden met 0.002 verschil per ronde en echte gevechten, met 45 tegenstanders.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:53 schreef very het volgende:
Tuurlijk mag jij het saai vinden, maar ik vraag me af waarom je een racespel koopt als je het racen zelf niet (meer) vermakelijk vind. Als het alleen om veel credits verdienen gaat, koop dan een fruitautomaat
Duidelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, dan pak ik GTR2. 60 ronden lang Spa rijden met 0.002 verschil per ronde en echte gevechten, met 45 tegenstanders.
Dit spel doet het dan niet echt voor me.
Omdat ik zo'n technische jongen ben, heb ik het voor elkaar gekregen om het internet van mijn mobiel te gebruiken. Woessie, ik heb de Alfa naar je toe gestuurdquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:37 schreef Toempf het volgende:
Sorry jongens, ik kom net thuis en ik heb nog steeds geen internet... Ik kan dus niks versturen en niks ontvangen (weet niet of dat goed gaat als je een auto stuurt naar een account dat offline is?) Mag toch wel hopen dat ik morgen weer online kan, ze zijn nu al 3 dagen bezig
NERD!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:27 schreef Toempf het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n technische jongen ben, heb ik het voor elkaar gekregen om het internet van mijn mobiel te gebruiken. Woessie, ik heb de Alfa naar je toe gestuurd
Bij Community, daarna pas bij levering...quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:29 schreef Toempf het volgende:
Waar krijg je het te zien eigenlijk als je een auto van iemand anders ontvangt? Bij autolevering?
Bij "Community" komt een rode ster tevoorschijn, begeleid met een geluidje :pquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:29 schreef Toempf het volgende:
Waar krijg je het te zien eigenlijk als je een auto van iemand anders ontvangt? Bij autolevering?
en ik voeg je zo ook even toequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:47 schreef Aerox2002 het volgende:
Volgens mij kan ik geen auto sturen als je mijn vriend-uitnodiging nog niet geaccepteerd heb. Kan je dat nog doen Toempf dan kan ik de auto sturen?
Oh ja fuck dat is waar ook. Komt voor elkaar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:47 schreef Aerox2002 het volgende:
Volgens mij kan ik geen auto sturen als je mijn vriend-uitnodiging nog niet geaccepteerd heb. Kan je dat nog doen Toempf dan kan ik de auto sturen?
Heb je em binnen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:55 schreef woessie het volgende:
[..]
en ik voeg je zo ook even toe
Alfa
ik heb je gift gekregen, ik ben netjes naar gifst gifts gegaan en heb hem geladen, nu is ie foetsiequote:
Nee, ik ben wel bekend met deliveryquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:09 schreef Aerox2002 het volgende:
Bij car delivery zal die staan.
Ik heb ook zojuist de Bentley opgestuurd en de R10 ontvangenthanx woessie en aub toempf
Kweenie, had wat centjes over en hij zag er wel vet uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:36 schreef Salatrel het volgende:
uhh en daarmee moet je sneller gaan rijden?
ik hou het wel bij mn driving force GT
Het GTR2 gevoel op Spa en online racen heb ik nog in geen enkele andere sim weten te bespeuren idd. Ik was baas met de Saleen S7, al tijden niet meer gedaan, ben benieuwd of die community nog een beetje leeft.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, dan pak ik GTR2. 60 ronden lang Spa rijden met 0.002 verschil per ronde en echte gevechten, met 45 tegenstanders.
Dit spel doet het dan niet echt voor me.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog geen meter mee gereden hebquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:51 schreef woessie het volgende:
I want more old cars![]()
Die alfa rijdt als een zonnetje. Wel wat minder goede banden onder moeten leggen anders valt er niet mee te spelen in de bochten, de wegligging is te goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |