Wat?quote:
Jaquote:[..]
De laptop is weg gejaagd?
Lekkere harige poes tussen je benen is nooit weg hmmquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
ze heeft gewonnen:
[ afbeelding ]
Ja, mijn collega wilde heel graag dezelfde ruil als die die voor mij gunsitg isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, wanneer OA weer komt bedoel ik toch![]()
Maar tof dat je vrij kunt krijgen!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
ze heeft gewonnen:
[ afbeelding ]
Gewoon een van deze toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tnx!
mja het moeilijkste vind ik een nummer om naar binnen te lopen
Zou toch kunnenquote:
Lijkt het haast wel opquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn we nou de bruiloft van Bar aan het regelen?
quote:
nou als je dat zou willen doen graag.. want ik heb er een beetje stress vanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn we nou de bruiloft van Bar aan het regelen?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nou als je dat zou willen doen graag.. want ik heb er een beetje stress van
Zijn meneer en mevrouw Taart zelf getrouwd?quote:
wat moet je allemaal nog doen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nou als je dat zou willen doen graag.. want ik heb er een beetje stress van
Ja. Voel je niks van trouwens hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:55 schreef OA het volgende:
[..]
Zijn meneer en mevrouw Taart zelf getrouwd?
We hadden wel een beetje hulp van een ambtenaar van de burgerlijke standquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:55 schreef OA het volgende:
Zijn meneer en mevrouw Taart zelf getrouwd?
Dat klinkt zo foutquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We hadden wel een beetje hulp van een ambtenaar van de burgerlijke stand
Nee, ik merk er zelf ook niets vanquote:
Hehequote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We hadden wel een beetje hulp van een ambtenaar van de burgerlijke stand
Als je goed leest niet, CGMquote:
Ja joh, ik in jurkquote:
Zo heet zo iemand. Je moet niet denken dat er iets als een burgerlijk standje is of zoquote:
Een boterbriefje heb je tegenwoordig toch niet meer nodigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik merk er zelf ook niets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |