quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik vertel niet wat we gaan doen, maar je moet je zwemkleren meenemen, en je word thuisgebracht door papa
Ik moet mezelf nog aanmelden!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
12 maart.
Ik heb mezelf al aangemeld. Vrij van werk is nog een kwestie van een stempeltje 'goedgekeurd'.
* suikertaartje geeft Fles een knuffel en een warme chocolademelkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
WEER een dag je de ballen uit je broek vervelen achter je laptop. Gelukkig begon de dag pas om half vier
je kan ook naar buiten gaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
WEER een dag je de ballen uit je broek vervelen achter je laptop. Gelukkig begon de dag pas om half vier
Hey Barretjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:33 schreef Barretje80 het volgende:
'middag
nu iets langer dan de eend
zeg.. muziek kenners hier..
wie weet er nog moooooie liefdesliedjes voor op een mijn bruiloft?
je doettutzellufquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh dat weet ik wel hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:33 schreef Barretje80 het volgende:
'middag
nu iets langer dan de eend
zeg.. muziek kenners hier..
wie weet er nog moooooie liefdesliedjes voor op een mijn bruiloft?
En wat fatsoenlijk ondergoed, als het even kan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje geeft Fles een knuffel en een warme chocolademelk
idem hierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:34 schreef Symphonic het volgende:
ik moet zo eten maar ik heb echt geen trek
Welcome TO my worldquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nog geen zinquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:34 schreef Symphonic het volgende:
Hey GFquote:
geen last vanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
trevquote:
tell me tell me tell me!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je doettutzelluf
[..]
Oeh dat weet ik wel hoor
goldy locksquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:38 schreef OA het volgende:
M'n webcam doet het... ik snapte het eerst niet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:38 schreef OA het volgende:
M'n webcam doet het... ik snapte het eerst niet![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |