Ik heb de iPhone en 3 van de 4 Samsungs even naast elkaar gezet in de toestelvergelijker van bellen.com, maar daar zijn maar een beperkt aantal verschillen zichtbaar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm, ja, misschien wel. . .
En Remlof, bedankt voor je hulp he![]()
Goedemorgen!
Precies.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:36 schreef spuitje het volgende:
Wat die cartoon betreft: beetje erg kinderachtig om te gaan dreigen niet naar een debat te komen wanneer geen excuses worden aangeboden.
Ik denk dat ik nog steeds voor de iPhone4 ga, maar de Samsung Galaxy is ook wel om je vingers bij af te likkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de iPhone en 3 van de 4 Samsungs even naast elkaar gezet in de toestelvergelijker van bellen.com, maar daar zijn maar een beperkt aantal verschillen zichtbaar.
De Samsung Apollo kon ik niet vinden en van de Wave heb ik er gewoon maar 1 uitgezocht want daar zijn een stuk of 5 versies van.
Weet niet of de link werkt, maar niet geschoten is altijd mis: iPhone/Samsungvergelijking
Verder denk ik dat het vooral een kwestie van voorkeuren is.... de iPhone is leuk maar duur en vooral erg hip wegens design, maar heeft wel wat beperkingen, de Samsungs zijn goedkoper en hebben juist (gratis) mogelijkheden waar de iPhone ze niet heeft, maar het is natuurlijk geen iPhone qua hipheid en design.
Ja, zo'n cartoon zal ineens wel niet meer de vrijheid van meningsuiting vallen....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:36 schreef spuitje het volgende:
Wat die cartoon betreft: beetje erg kinderachtig om te gaan dreigen niet naar een debat te komen wanneer geen excuses worden aangeboden.
Bedankt Lea, vooral hip en design & duur, nou dan geen iphone voor mij. Dan een samsung, zal ook ff kijken op de link welke, thanks!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:00 schreef Marrije het volgende:
Dank je, jij ook!
Relof, weet jij kort uit te leggen wat het verschil is tussen de Galaxy S, de Galaxy Ace, Galaxy Apollo en Samsung wave? Ik zie door de bomen het bos niet meer en heb ook geen idee waar ik op moet letten. Ik wil er makkelijk mee internetten.
Marrije had jou gevraagd wat de verschillen tussen de verschillende Samsungs warenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog steeds voor de iPhone4 ga, maar de Samsung Galaxy is ook wel om je vingers bij af te likken
Ow en wat heb ik nu weer verkeerd gedaan Marrije?
ik verwachtte verder ook niet van iemand anders antwoord, maar ik dacht dat remlof ook een samsung heeft, dus dat ie al eea had bekekenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Marrije had jou gevraagd wat de verschillen tussen de verschillende Samsungs waren
En behalve de "iPhone" post van Dementor kwam er geen reactie.
Overigens neem ik aan dat het prijsverschil tussen de toestellen (iPhone en Samsung) ook meetelt.
Nee, inderdaad. De man heeft daar volgens mij een hele aparte mening over.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zo'n cartoon zal ineens wel niet meer de vrijheid van meningsuiting vallen....
Maar zoals Coos in de sig van Remlof al zegt, zal die vrijheid wel niet voor iedereen gelden.
Als je leuke filmpjes wil maken en een betere kwaliteit wil dan met een telefoon, kijk dan naar deze dingen. Ze kosten weinig en schijnen een goede kwaliteit te leverenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:51 schreef Marrije het volgende:
Ok, ik was de m vergeten, maar dacht dat je wel zou begrijpen dat ik jou bedoelde:
[..]
Bedankt Lea, vooral hip en design & duur, nou dan geen iphone voor mij. Dan een samsung, zal ook ff kijken op de link welke, thanks!
Aan de andere kant, ik ben wel happy met mn huidige, oude, foon. Dus zat al te denken, misschien maar een notebook nemen voor handig op de bank. En een nieuw goedkoop toestel waar ik leuke filmpjes mee kan maken, want dat is eigenlijk wél iets wat ik met mn foon wil.
Volgens mij overdreef ze een beetje hoor, zullen wel wat vlokjes tussen hebben gezeten want het is rond het vriespunt in Grunn, maar er bleef niets liggen. En Disana zag ook alleen maar regen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:58 schreef Toverheks het volgende:
ik lees het woordje sneeuw maar zie en voelde net alleen maar motregen
![]()
goedemiddag allemaal
hmm, ik heb een videacamera, maar die pak ik nooit omdat ik het te onhandig vind. Telefoon heb ik bijna altijd bij de hand.Dat was eigenlijk het idee erachter.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je leuke filmpjes wil maken en een betere kwaliteit wil dan met een telefoon, kijk dan naar deze dingen. Ze kosten weinig en schijnen een goede kwaliteit te leveren
Als je leuke filmpjes wilt maken zou ik niet voor een aaifoon gaan maar gewoon een leuk, niet al te duur fototoestelletje met videomogelijkheid kopen. De kwaliteit van de opnames is echt stukken beter! Zelf heb ik een Nikon coolpix L22 en daar kun je echt leuke dingen mee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:51 schreef Marrije het volgende:
Ok, ik was de m vergeten, maar dacht dat je wel zou begrijpen dat ik jou bedoelde:
[..]
Bedankt Lea, vooral hip en design & duur, nou dan geen iphone voor mij. Dan een samsung, zal ook ff kijken op de link welke, thanks!
Aan de andere kant, ik ben wel happy met mn huidige, oude, foon. Dus zat al te denken, misschien maar een notebook nemen voor handig op de bank. En een nieuw goedkoop toestel waar ik leuke filmpjes mee kan maken, want dat is eigenlijk wél iets wat ik met mn foon wil.
Ok, dan moet je gaan zoeken op een telefoon met de beste videomogelijkheden en de rest links laten liggen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm, ik heb een videacamera, maar die pak ik nooit omdat ik het te onhandig vind. Telefoon heb ik bijna altijd bij de hand.Dat was eigenlijk het idee erachter.
ik ga je link ff bekijken, maar het hoeft niet de beste te zijn kwa videomogelijkheden, ik zou eigenlijk zeggen, zo goedkoop mogelijk met redelijke tot goede videomogelijkheden, waarbij ik dan zou kiezen voor een toestel dat niet het goedkoopste is maar wel net boven gemiddelde videomogelijkheden heeft. Snap ie m nogquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, dan moet je gaan zoeken op een telefoon met de beste videomogelijkheden en de rest links laten liggen.
Wij noemen dat hier: "Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten"quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ga je link ff bekijken, maar het hoeft niet de beste te zijn kwa videomogelijkheden, ik zou eigenlijk zeggen, zo goedkoop mogelijk met redelijke tot goede videomogelijkheden, waarbij ik dan zou kiezen voor een toestel dat niet het goedkoopste is maar wel net boven gemiddelde videomogelijkheden heeft. Snap ie m nog
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Marrije, zie hier: http://www.besteproduct.n(...)a_telefoon_2010.html
Maar dát hoeft ie dan weer nietquote:Maar een camphone moet meer doen dan alleen knappe plaatjes schieten. Hij moet ook goed dienst kunnen doen voor mobiel internet, navigeren en vooral het onderhouden van contacten.
ja! dat zoek ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wij noemen dat hier: "Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten"
Zoek dan gewoon op de beste kenmerken en kijk eens op marktplaats. Regelmatig staan daar de nieuwste modellen te koop.quote:
neh, ik wil het wel nieuw. Genoeg dingen die ik best 2e hands wil, maar deze dingen nieuw. Of 2e hands via iemand die ik goed ken zodat ik weet dat die een nieuwe heeft oid en daarom de 'oude' te koop zet ipv dat er toch een 'verborgen' defect in zit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zoek dan gewoon op de beste kenmerken en kijk eens op marktplaats. Regelmatig staan daar de nieuwste modellen te koop.
dat ziet er wel leuk uit. . . Ik heb geen abo nu en dat zou ik het liefst zo houden maar als ik wél ga internetten op mn foon dan weer wel, maar dan wel van T-mobile. Komt toch nog weer het eea bij kijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet niet hoe je zit met je abo, maar hier krijg je die Nokia N8 bij je abonnement: http://link.marktplaats.nl/418601335
Op marktplaats vind je genoeg nieuwe telefoons van mensen die jaarlijks dat recht op een nieuwe telefoon opeisen en die vervolgens doorverkopen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
neh, ik wil het wel nieuw. Genoeg dingen die ik best 2e hands wil, maar deze dingen nieuw. Of 2e hands via iemand die ik goed ken zodat ik weet dat die een nieuwe heeft oid en daarom de 'oude' te koop zet ipv dat er toch een 'verborgen' defect in zit.
Ik denk dat ik morgen maar eens de stad in ga.
Gewoon een simpele notebook en een simpele foon met video. Moet te doen zijn.
Die heeft T-Mobile, klik dan door naar die websitequote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat ziet er wel leuk uit. . . Ik heb geen abo nu en dat zou ik het liefst zo houden maar als ik wél ga internetten op mn foon dan weer wel, maar dan wel van T-mobile. Komt toch nog weer het eea bij kijken
ah zo, maar toch wel tricky, want hoe weet ik nou dat een foon echt goed is, dan moet ik m al kopen van iemand waar ik m kan ophalen zodat ik terug kan gaan als ie toch niet goed is, desnoods om een huis te verbouwenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op marktplaats vind je genoeg nieuwe telefoons van mensen die jaarlijks dat recht op een nieuwe telefoon opeisen en die vervolgens doorverkopen.
had ik gedaan! en ik had het ook gezien!! Maar het liefst geen abo, omdat ik dan toch liever internet op een notebook. Dénk ik. Ik weet het ook nog niet preciesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die heeft T-Mobile, klik dan door naar die websitehttp://www.zoekjegsm.nl/nokian8/
Jezus, wat zijn jullie vrouwen toch moeilijk zeg. Zo komt er nooit iets van de grondquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah zo, maar toch wel tricky, want hoe weet ik nou dat een foon echt goed is, dan moet ik m al kopen van iemand waar ik m kan ophalen zodat ik terug kan gaan als ie toch niet goed is, desnoods om een huis te verbouwen
is in Amsterdam niet koud buiten dus denk ook niet dat we sneeuw krijgenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Volgens mij overdreef ze een beetje hoor, zullen wel wat vlokjes tussen hebben gezeten want het is rond het vriespunt in Grunn, maar er bleef niets liggen. En Disana zag ook alleen maar regen.
Mijn man zei 2 weken geleden al, zeg het maar. Maar ik ben er nog steeds niet uitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jezus, wat zijn jullie vrouwen toch moeilijk zeg. Zo komt er nooit iets van de grond![]()
Je had al kunnen filmen in de tijd dat we het er over hebben.
Je kunt zo'n ding niet aan je voeten dragen hè, m.a.w., 't zijn geen laarzen of schoenenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn man zei 2 weken geleden al, zeg het maar. Maar ik ben er nog steeds niet uit
Wat ik zei: je koopt een mooi klein licht toestelletje voor de foto's en filmpies en voor al het andere gedoe doe je een redelijk foontjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:57 schreef Marrije het volgende:
Jaja. Neenee.
Morgen maar ff kijken. Kijkuh kijkuh niet kopuh![]()
Neh t wordt nu wel tijd dat ik een keuze maak
Ow ja, sorry. Ik mis ook wel eens watquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Marrije had jou gevraagd wat de verschillen tussen de verschillende Samsungs waren
En behalve de "iPhone" post van Dementor kwam er geen reactie.
Overigens neem ik aan dat het prijsverschil tussen de toestellen (iPhone en Samsung) ook meetelt.
nee want ik heb naast een videocamera ook wel een fototoestel waar ik filmpjes mee kan maken, maar ik wil het niet meesjouwen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:04 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wat ik zei: je koopt een mooi klein licht toestelletje voor de foto's en filmpies en voor al het andere gedoe doe je een redelijk foontje
ik gooi android ff door google, geen idee wat t isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, sorry. Ik mis ook wel eens wat
Maar ik vind de Galaxy de beste/mooiste Android foon die er op dit moment is.
De Samsung Galaxy S that is: www.samsunggalaxys.nl
toen ik mn nokia een keer niet kon vinden heb ik ff snel een samsung gekocht, toen ik mn nokia weer had gevonden gebruikte ik die ook vele liever. . . Die je nu linkt is wel mooi! En de batterij gaat ook lang mee, das ook wel fijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:07 schreef Leandra het volgende:
De huidige Samsung van Jr. heeft een 8 megapixelcamera, die iig hele goede foto's maakt, maar dat toestel heeft hij al bijna 2 jaar, dus het zal al wel van de markt zijn.... of hij is inmiddels erg goedkoop
De Samsung Innov8
Met betrekking tot abonnementen altijd even kijken naar de toestelprijs en de prijs van een abo over de periode van het abonnement, met sommige toestellen betaal je vrij weinig meer aan abonnementsgeld dan dat het toestel los kost.
Het is overigens wel een Samsung met de oude Samsung menustructuur, en die vind ik (als Nokia-adept) absoluut drama, maar Jr. kan er weer veel beter mee overweg dan met een Nokia.
www.android.comquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik gooi android ff door google, geen idee wat t is
Voor de Galaxy S? Ja lijkt me wel, ik betaal nu 40pm inclusief internet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
wel een mooi toestel die je linkt. . .25 e p/m is dat redelijk?
en dat toetsenbord, is dat wat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor de Galaxy S? Ja lijkt me wel, ik betaal nu 40pm inclusief internet.
Zo'n onscreen toetsenbord? Ja, dat went snel. Maar ik heb de Galaxy S ook maar één keer in handen gehad.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dat toetsenbord, is dat wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |