abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92678715
Even niet opgelet..................had ik de laatste })
pi_92678802
Wat die cartoon betreft: beetje erg kinderachtig om te gaan dreigen niet naar een debat te komen wanneer geen excuses worden aangeboden.
pi_92678997
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm, ja, misschien wel. . .

En Remlof, bedankt voor je hulp he :{w

Goedemorgen!
Ik heb de iPhone en 3 van de 4 Samsungs even naast elkaar gezet in de toestelvergelijker van bellen.com, maar daar zijn maar een beperkt aantal verschillen zichtbaar.

De Samsung Apollo kon ik niet vinden en van de Wave heb ik er gewoon maar 1 uitgezocht want daar zijn een stuk of 5 versies van.

Weet niet of de link werkt, maar niet geschoten is altijd mis: iPhone/Samsungvergelijking

Verder denk ik dat het vooral een kwestie van voorkeuren is.... de iPhone is leuk maar duur en vooral erg hip wegens design, maar heeft wel wat beperkingen, de Samsungs zijn goedkoper en hebben juist (gratis) mogelijkheden waar de iPhone ze niet heeft, maar het is natuurlijk geen iPhone qua hipheid en design.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 12 februari 2011 @ 14:43:08 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_92679005
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:36 schreef spuitje het volgende:
Wat die cartoon betreft: beetje erg kinderachtig om te gaan dreigen niet naar een debat te komen wanneer geen excuses worden aangeboden.
Precies.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 14:45:06 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_92679063
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb de iPhone en 3 van de 4 Samsungs even naast elkaar gezet in de toestelvergelijker van bellen.com, maar daar zijn maar een beperkt aantal verschillen zichtbaar.

De Samsung Apollo kon ik niet vinden en van de Wave heb ik er gewoon maar 1 uitgezocht want daar zijn een stuk of 5 versies van.

Weet niet of de link werkt, maar niet geschoten is altijd mis: iPhone/Samsungvergelijking

Verder denk ik dat het vooral een kwestie van voorkeuren is.... de iPhone is leuk maar duur en vooral erg hip wegens design, maar heeft wel wat beperkingen, de Samsungs zijn goedkoper en hebben juist (gratis) mogelijkheden waar de iPhone ze niet heeft, maar het is natuurlijk geen iPhone qua hipheid en design.
Ik denk dat ik nog steeds voor de iPhone4 ga, maar de Samsung Galaxy is ook wel om je vingers bij af te likken :9

Ow en wat heb ik nu weer verkeerd gedaan Marrije? :o
  † In Memoriam † zaterdag 12 februari 2011 @ 14:45:25 #6
137949 Disana
pi_92679072
Kennen we hem anders dan met de langste tenen van allemaal dan? Het is typisch slachtoffergedrag: niet in de gaten hebben hoe je zelf loopt te schofferen en te kwetsen, maar wel verontwaardigd de adem inhouden zodra je een koekje van eigen deeg krijgt.

Dit geldt trouwens ook voor veel van zijn stemmers.
pi_92679270
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:36 schreef spuitje het volgende:
Ja, zo'n cartoon zal ineens wel niet meer de vrijheid van meningsuiting vallen....

Maar zoals Coos in de sig van Remlof al zegt, zal die vrijheid wel niet voor iedereen gelden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 12 februari 2011 @ 14:51:38 #8
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92679291
Ok, ik was de m vergeten, maar dacht dat je wel zou begrijpen dat ik jou bedoelde:
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 22:00 schreef Marrije het volgende:
Dank je, jij ook!

Relof, weet jij kort uit te leggen wat het verschil is tussen de Galaxy S, de Galaxy Ace, Galaxy Apollo en Samsung wave? Ik zie door de bomen het bos niet meer en heb ook geen idee waar ik op moet letten. Ik wil er makkelijk mee internetten.
Bedankt Lea, vooral hip en design & duur, nou dan geen iphone voor mij. Dan een samsung, zal ook ff kijken op de link welke, thanks!

Aan de andere kant, ik ben wel happy met mn huidige, oude, foon. Dus zat al te denken, misschien maar een notebook nemen voor handig op de bank. En een nieuw goedkoop toestel waar ik leuke filmpjes mee kan maken, want dat is eigenlijk wél iets wat ik met mn foon wil.
pi_92679373
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog steeds voor de iPhone4 ga, maar de Samsung Galaxy is ook wel om je vingers bij af te likken :9

Ow en wat heb ik nu weer verkeerd gedaan Marrije? :o
Marrije had jou gevraagd wat de verschillen tussen de verschillende Samsungs waren ;)
En behalve de "iPhone" post van Dementor kwam er geen reactie.

Overigens neem ik aan dat het prijsverschil tussen de toestellen (iPhone en Samsung) ook meetelt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_92679494
*O* ik lees het woordje sneeuw maar zie en voelde net alleen maar motregen :'(

goedemiddag allemaal :W
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:00:16 #11
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92679545
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Marrije had jou gevraagd wat de verschillen tussen de verschillende Samsungs waren ;)
En behalve de "iPhone" post van Dementor kwam er geen reactie.

Overigens neem ik aan dat het prijsverschil tussen de toestellen (iPhone en Samsung) ook meetelt.
ik verwachtte verder ook niet van iemand anders antwoord, maar ik dacht dat remlof ook een samsung heeft, dus dat ie al eea had bekeken ;)
pi_92679550
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, zo'n cartoon zal ineens wel niet meer de vrijheid van meningsuiting vallen....

Maar zoals Coos in de sig van Remlof al zegt, zal die vrijheid wel niet voor iedereen gelden.
Nee, inderdaad. De man heeft daar volgens mij een hele aparte mening over.
pi_92679565
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:51 schreef Marrije het volgende:
Ok, ik was de m vergeten, maar dacht dat je wel zou begrijpen dat ik jou bedoelde:

[..]

Bedankt Lea, vooral hip en design & duur, nou dan geen iphone voor mij. Dan een samsung, zal ook ff kijken op de link welke, thanks!

Aan de andere kant, ik ben wel happy met mn huidige, oude, foon. Dus zat al te denken, misschien maar een notebook nemen voor handig op de bank. En een nieuw goedkoop toestel waar ik leuke filmpjes mee kan maken, want dat is eigenlijk wél iets wat ik met mn foon wil.
Als je leuke filmpjes wil maken en een betere kwaliteit wil dan met een telefoon, kijk dan naar deze dingen. Ze kosten weinig en schijnen een goede kwaliteit te leveren
pi_92679612
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:58 schreef Toverheks het volgende:
*O* ik lees het woordje sneeuw maar zie en voelde net alleen maar motregen :'(

goedemiddag allemaal :W
Volgens mij overdreef ze een beetje hoor, zullen wel wat vlokjes tussen hebben gezeten want het is rond het vriespunt in Grunn, maar er bleef niets liggen. En Disana zag ook alleen maar regen.
pi_92679726
Goed artikel, dat ze er maar snel wat aan doen ^O^

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2011 15:07:48 ]
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:06:35 #16
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92679733
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:00 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Als je leuke filmpjes wil maken en een betere kwaliteit wil dan met een telefoon, kijk dan naar deze dingen. Ze kosten weinig en schijnen een goede kwaliteit te leveren
hmm, ik heb een videacamera, maar die pak ik nooit omdat ik het te onhandig vind. Telefoon heb ik bijna altijd bij de hand.Dat was eigenlijk het idee erachter.
pi_92679745
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:51 schreef Marrije het volgende:

[..]

Als je leuke filmpjes wilt maken zou ik niet voor een aaifoon gaan maar gewoon een leuk, niet al te duur fototoestelletje met videomogelijkheid kopen. De kwaliteit van de opnames is echt stukken beter! Zelf heb ik een Nikon coolpix L22 en daar kun je echt leuke dingen mee.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:08:50 #18
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92679811
Maar mn telefoon neem ik altijd mee, mn fototoestel niet.
pi_92679856
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

hmm, ik heb een videacamera, maar die pak ik nooit omdat ik het te onhandig vind. Telefoon heb ik bijna altijd bij de hand.Dat was eigenlijk het idee erachter.
Ok, dan moet je gaan zoeken op een telefoon met de beste videomogelijkheden en de rest links laten liggen.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:16:35 #21
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92680075
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:10 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ok, dan moet je gaan zoeken op een telefoon met de beste videomogelijkheden en de rest links laten liggen.
ik ga je link ff bekijken, maar het hoeft niet de beste te zijn kwa videomogelijkheden, ik zou eigenlijk zeggen, zo goedkoop mogelijk met redelijke tot goede videomogelijkheden, waarbij ik dan zou kiezen voor een toestel dat niet het goedkoopste is maar wel net boven gemiddelde videomogelijkheden heeft. Snap ie m nog :D
pi_92680119
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:16 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik ga je link ff bekijken, maar het hoeft niet de beste te zijn kwa videomogelijkheden, ik zou eigenlijk zeggen, zo goedkoop mogelijk met redelijke tot goede videomogelijkheden, waarbij ik dan zou kiezen voor een toestel dat niet het goedkoopste is maar wel net boven gemiddelde videomogelijkheden heeft. Snap ie m nog :D
Wij noemen dat hier: "Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten" :P
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:18:05 #23
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92680135
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Marrije, zie hier: http://www.besteproduct.n(...)a_telefoon_2010.html
quote:
Maar een camphone moet meer doen dan alleen knappe plaatjes schieten. Hij moet ook goed dienst kunnen doen voor mobiel internet, navigeren en vooral het onderhouden van contacten.
Maar dát hoeft ie dan weer niet :D
als ik daar een notebook voor koop. . .
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:18:24 #24
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92680144
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:17 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Wij noemen dat hier: "Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten" :P
ja! dat zoek ik :@
pi_92680232
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:18 schreef Marrije het volgende:

[..]

ja! dat zoek ik :@
Zoek dan gewoon op de beste kenmerken en kijk eens op marktplaats. Regelmatig staan daar de nieuwste modellen te koop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')