quote:
ja nu je het zegt, volgens mij wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef HilarityEnsues het volgende:
Was het niet koning van Biafra, trouwens?
De Gulf of ???? is een grote baai tussen Arnhem Land en Cape York Peninsula
Ik geloof je. Jij ook een punt dan. Vecht onderling maar uit wie de nieuwe vraag mag (moet) stellen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
carpenter wist ik zonder googlen, maar goed
Ik zal vast iets fout gedaan hebben, maar kun je iets specifieker zijn? Of had je gewoon ook een puntje gewildquote:
je kunt niet een beetje lukraak punten gaan uitdelen natuurlijk, twee mensen een punt geven voor dezelfde vraag slaat bijvoorbeeld nergens op. Dus verander dat even alsjeblieftquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:24 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Ik zal vast iets fout gedaan hebben, maar kun je iets specifieker zijn? Of had je gewoon ook een puntje gewild
Ik redeneerde volgens "eens gegeven blijft gegeven".quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:26 schreef Yankee het volgende:
[..]
je kunt niet een beetje lukraak punten gaan uitdelen natuurlijk, twee mensen een punt geven voor dezelfde vraag slaat bijvoorbeeld nergens op. Dus verander dat even alsjeblieft
Ja, denk het. Alhoewel dat antwoord natuurlijk ook fout isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:28 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Ik redeneerde volgens "eens gegeven blijft gegeven".
Maar anyway: wat stel jij dan voor? Njosnavelin als terechte en enige winnaar?
Doen we dat. (Ik dacht er nog aan om mezelf maar een strafpunt te geven, maar daarmee maak ik het vast alleen maar erger in jouw ogen...)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:30 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ja, denk het. Alhoewel dat antwoord natuurlijk ook fout is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Close enough, denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
goedemorgenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |