abonnement Unibet Coolblue
pi_93150380
ja maar toch heb ik mijn bedenkingen nu...ik dacht het inderdaad ook...of dakloos hoort bij iemand anders..kan ook. Maar cynthia en de bollywoodfilm klopt niet naar mijn mening.

Heb mijn gedachte erover op het topic over karim gezet...we worden denk ik misleid. Een aantal klopt wel..is ook echt bewezen...zoals sharon en servio maar de lijst klopt volgens mij niet helemaal
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:42:39 #152
336091 verified  jurien
Secret Story Bewoner
pi_93151072
quote:
Toch mooi van dat dieptepunt! ;)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:57:02 #153
3542 Gia
User under construction
pi_93151746
quote:
17s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
Van een vriend gekregen, die heeft met haar in een serie gespeeld ;)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hieronder een link naar de complete cast van Roes.

Cynthia was één van de dansmeisjes. Beetje naar beneden scrollen.

http://beeldengeluidwiki.nl/index.php/Roes

quote:
Dansmeisjes - Cynthia Lansheuvel, Romy van der Poel, Tamara Yvel
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:29:37 #154
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93156150
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:07 schreef jurien het volgende:

[..]

Het is ook best lastig om het spel goed te spelen en bewoners om de tuin te leiden want iedereen staat onder grote druk, al lijkt dat misschien niet zo op de streams en televisie.
Ik heb feiten opgeschreven over bepaalde personen waarvan 1 in het bijzonder. Cynthia weet ook al vrij veel over een aantal mensen en kan met mijn info een aantal vermoedens weg strepen en verbanden gaan leggen. Zou jammer zijn wanneer ze met die kennis het huis moet verlaten want juist omdat de groep haar nu wantrouwd kan ze mooie knallers gaan maken!
Wat is jouw mening betreft de bash van iedereen tegen Cynthia? Terrecht of massahysterie?
Het is de gekte van de verslaving.
pi_93156913
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:57 schreef Gia het volgende:

[..]

Hieronder een link naar de complete cast van Roes.

Cynthia was één van de dansmeisjes. Beetje naar beneden scrollen.

http://beeldengeluidwiki.nl/index.php/Roes

[..]

Ja *G*
pi_93160602
pi_93180346
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:07 schreef jurien het volgende:
Ik heb feiten opgeschreven over bepaalde personen waarvan 1 in het bijzonder. Cynthia weet ook al vrij veel over een aantal mensen en kan met mijn info een aantal vermoedens weg strepen en verbanden gaan leggen. Zou jammer zijn wanneer ze met die kennis het huis moet verlaten want juist omdat de groep haar nu wantrouwd kan ze mooie knallers gaan maken!
Ga nou niet net doen of je met je paar dagen in het huis hele belangrijke informatie hebt kunnen doorgeven. :z En lekker knallen gaat Cynthia ook echt niet meer.
pi_93193925
Nou Ik begin Cynthia steeds meer te mogen! met z'n allen tegen 1 omdat ze eigenlijk bang zijn voor hun eigen hachie!! hebben jullie Alex gisteren horen slijmen die wou ineens groepsgesprekken want hij ziet hoe het nu gaat met Cynthia en hij wil dat voor zichzelf voorkomen!

Cynthia laat zich niet kennen en heeft gewoon een grote mond terug ik mag dat wel! weten jullie nog hoe het met Huub ging in de DGK !
Volgende keer pakken ze toch weer iemand anders een aantal zijn gewoon meelopers en hypocriet en te schijterig kom op zeg STA VOOR JEZELF!!

Zij was wel met het spel bezig een aantal zitten daar voor een leuke tijd?
Ik heb van Monique nog niets gezien hoor qua spel die is gewoon lekker vakantie aan het houden...
en Aafke is gewoon teveel bezig met goed in de groep liggen maar qua spel niet veel gezien!

Ik hoop dat Cynthia blijft en dat ze nog voor veel opschudding gaat zorgen! juist omdat de andere haar eruit willen hebben maar publiek stemt! hoe zou het na donderdag zijn? als ze toch mag blijven ghegheghe spannend!
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:38:33 #159
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93194572
ik hoop ook dat ze blijft, alleen al omdat de anderen haar er uit willen hebben ~O>

*O*
pi_93195033
Allemaal stemmen voor Cynthia !!!

En Laura eruit want die heeft toch niets meer te doen ghighi
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:51:45 #161
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93195132
Cynthia heeft een weerwoord aan Barbie/vliegenzwam dus ik zou zeggen houd haar erin.
EN MINDER JANKEN AUB.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:13:29 #162
206131 RethXoth
Kaastosti met salami
pi_93196153
slechte haardag op de savanne


net uit bed


zoek de verschillen..

:')

Credits gaan naar: Reksie1981
pi_93197135
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:29 schreef Anneloortje het volgende:

[..]

Wat is jouw mening betreft de bash van iedereen tegen Cynthia? Terrecht of massahysterie?
Cynthia is gewoon zichzelf. Vind der goed. Ze past misschien niet helemaal in de groep maar ze is niet de enige. Zij gaat zich in ieder geval niet fake gedragen zoals een Monique bijvoorbeeld. Dus Cynthia is sterker dan vele anderen daar.
pi_93197322
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:24 schreef twister20 het volgende:
Nou Ik begin Cynthia steeds meer te mogen! met z'n allen tegen 1 omdat ze eigenlijk bang zijn voor hun eigen hachie!! hebben jullie Alex gisteren horen slijmen die wou ineens groepsgesprekken want hij ziet hoe het nu gaat met Cynthia en hij wil dat voor zichzelf voorkomen!

Cynthia laat zich niet kennen en heeft gewoon een grote mond terug ik mag dat wel! weten jullie nog hoe het met Huub ging in de DGK !
Volgende keer pakken ze toch weer iemand anders een aantal zijn gewoon meelopers en hypocriet en te schijterig kom op zeg STA VOOR JEZELF!!

Zij was wel met het spel bezig een aantal zitten daar voor een leuke tijd?
Ik heb van Monique nog niets gezien hoor qua spel die is gewoon lekker vakantie aan het houden...
en Aafke is gewoon teveel bezig met goed in de groep liggen maar qua spel niet veel gezien!

Ik hoop dat Cynthia blijft en dat ze nog voor veel opschudding gaat zorgen! juist omdat de andere haar eruit willen hebben maar publiek stemt! hoe zou het na donderdag zijn? als ze toch mag blijven ghegheghe spannend!
Ik hoop ook dat ze blijft. Zij heeft tenminste karakter. Hoop dat Laura, die met alle winden meewaait, weggaat!!!!!!! Laura heeft geen ruggegraat, anders had ze wel gezegd dat ze op vrouwen valt, of is dat haar geheim? Dus vooral Cynthia erin houden.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 23 februari 2011 @ 13:50:28 #165
54593 crew  Olga
Cheese
pi_93197770
Laura valt ineens op vrouwen? :')
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_93197824
Lol Cynthia is niet slim door tegen Sofia te beginnen want die staat dr mannetje wel namelijk :) Die geeft dr een hengst serieus :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:25:37 #167
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93199474
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93202368
Cynthia heeft alleen een keer de opmerking gemaakt dat ze Jaap wel leuk vond hoe die deed in de Gouden kooi dat was alles... hoe bedoel je van een mug een olifant maken! wordt meteen tegen haar gebruikt alsof ze Jaap zelf wil zijn... whahahaha er is een verschil he lieve mensen tussen iets leuk vinden wat iemand doet of het ook willen zijn whahahaha

Ik hoop dat ze op Huub gaat lijken dan word het nog interessant!
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:22:10 #169
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93202465
ik wil cynthia wel eens door de kots zien rollen.. ze heeft er wel het uiterlijk voor.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93205541
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:22 schreef Maanvis het volgende:
ik wil cynthia wel eens door de kots zien rollen.. ze heeft er wel het uiterlijk voor.
OMG hoe grappig zou dat zijn ja als ze dat ineens zou doen hihi
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:22:39 #171
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93205642
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef twister20 het volgende:

[..]

OMG hoe grappig zou dat zijn ja als ze dat ineens zou doen hihi
het is nog niet gedaan op NL TV iig -- door een vrouw.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93206536
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:50 schreef Olga het volgende:
Laura valt ineens op vrouwen? :')
Sinds der geboorte al, lijkt me
pi_93207441
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef DownToEarth het volgende:

[..]

Sinds der geboorte al, lijkt me
Past precies bij haar. Is volgens mij vroeger een vent geweest.
Net zoals die Kelly toen uit Big B
pi_93207972


Ze heeft ook in Star Trek gespeeld.

[ Bericht 23% gewijzigd door WhateverWhatever op 23-02-2011 17:14:42 ]
pi_93211595
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:59 schreef scooby-doo het volgende:

[..]

Past precies bij haar. Is volgens mij vroeger een vent geweest.
Net zoals die Kelly toen uit Big B
Ja precies, daar moest ik ook meteen aan denken toen ik ze zag! Kelly de tweede.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')