Waar zie je haar dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:46 schreef Boobman het volgende:
JA!!
ik heb haar gevonden op internet in een clipje van 'n bollywoodfilm. Je kan zoeken naar 'Benny Lava' of naar . Handig, het is in het Engels en de tekst loopt mee. 'who put a goat in there'
echt waar joh? meen je dat nou?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:51 schreef soyChantal het volgende:
[..]
Waar zie je haar dan?
Ik zie d'r niet hoor..
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:46 schreef Boobman het volgende:
JA!!
ik heb haar gevonden op internet in een clipje van 'n bollywoodfilm. Je kan zoeken naar 'Benny Lava' of naar . Handig, het is in het Engels en de tekst loopt mee. 'who put a goat in there'
volgens mij was zij 2 toen dat filmpje gemaakt werd ;P.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:46 schreef Boobman het volgende:
JA!!
waarom?quote:
lange halen, snel thuis, maar je scoort hier geen punten mee. WAAROM is Monique boos op Cynthia, wat heeft Cynthia exact gedaan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |