Zou goed kunnen idd.quote:
Wellicht zag je alleen een plukje haar in beeld ofzo en was het 't noemen niet waard.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:13 schreef Maanvis het volgende:
Vreemd dat ze allebei niet op IMDB staan...
Op IMDb is álles de moeite waard om genoemd te worden, dus het is zeker opvallend dat ze niet genoemd worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:41 schreef Greys het volgende:
Wellicht zag je alleen een plukje haar in beeld ofzo en was het 't noemen niet waard.
Cynthia was een maand bij het leger des heils zei ze gisterquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wellicht zag je alleen een plukje haar in beeld ofzo en was het 't noemen niet waard.
Net als die ene keer anabolen van Jurien en Cynthia zal ook wel één nachtje haar huis niet in hebben gekund wegens eh... ongediertebestrijding ofzo
Dank, had ik gemist!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Cynthia was een maand bij het leger des heils zei ze gister.
Ja idd, ik zei net nog tegen mn man dat maakt het wel weer iets spannenderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:58 schreef BungaBunga het volgende:
Dat kwam echt als een verassing gister avond! Cynthia dakloos...
Oh oké...heeft zij dat gezegt...hmmm..zet weer aan het denken..is een borstverkleining zo leuk (mijn gedachte dus nu over Monique), lijkt me niet. Hahahahhaa....ik vind dit wel een heel leuk concept met dat spel ellement er in. Niets is wat het lijkt blijkbaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:10 schreef Greys het volgende:
Karim dan de hoogbegaafde, denk ik ook
(Want Monique zei tegen Maik dat hij haar geheim wel leuk zou vinden, dat zal de Bollywood film dan wel zijn).
Hej cool een nieuwe benny lavaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:37 schreef mootje1970 het volgende:
hahahahahaha dat filmpje had ik al een gezien .. hij is wel echt komisch
Ja echt een goede gast volgens mij. Maar het liep weer uit de hand. Volgens mij was zijn voorstel bedden te ruilen maar Alexander begon weer te ratelen en toen kwam Karim er niet eens tussen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:09 schreef BungaBunga het volgende:
Super lief van Karim dat hij het probeerde goed te maken tussen Servio en Alex!
van wikiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:35 schreef aulia het volgende:
is toch buddhistisch mandala? meer Tibet dan lijkt mij....?????toch
als ik dan verder zoek, kom ik tegen dat het hindoeisme is India is ontstaan....het woord mandala zou uit India komen en cirkel betekenen enzovoort. Veel linken met Indiaquote:Het concept heeft een hindoeïstische oorsprong, maar wordt ook veel in het Tibetaans boeddhisme gebruikt.
hmm, dubbelganger dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
Maar Egbert Jan Weeber is toch echt iemand anders hoor
lijkt welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:44 schreef zeefkreeft het volgende:
Hij lijkt er niet eens op.Alleen omdat ze beide hetzelfde soort haar hebben.
Nee echt niet. Google maar op Egbert Jan Weeber, is een heel andere jongen, kleiner, met kort donker haar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:37 schreef Bianca555 het volgende:
[..]
hmm, dubbelganger dan?
wat gevonden pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaja je hebt gelijk wel jammer, dacht ik heb m. Ik blijf denken. Moet toch iets zijn met zn tatoe.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee echt niet. Google maar op Egbert Jan Weeber, is een heel andere jongen, kleiner, met kort donker haar.
Godsdienst: Boeddhistquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:25 schreef Danny het volgende:
Karim Maris
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.myspace.com/17(...)ageId%22%3A961213%7D
zou dat kunnen?
Als hij gewoon rechtop staat valt het wel mee volgens mij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Lijkt het maar zo of zitten zijn tepels te laag?
Toch de borstverkleining bij Karim?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:37 schreef djefferson het volgende:
Valt nu pas op dat litteken inderdaad. Damn dan moet hij wel veel afgevallen zijn.
Dat kunnen we allemaal zeggen, betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:06 schreef Lady_L het volgende:
Hij heeft een borstverkleining gehad ja. Dat weet ik zeker. Betrouwbare bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |