Misschien kun je haar wel over 2 weken ophalen dan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik mag Maik wel. Tenminste een lekkerder wijf dan die Joanna, Sharon, Monique en Laura!
dus je voorkeur gaat uit naar Philip??quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:20 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik val meestal op mooie grote felle ogen... en die heeft ie dan weer niet.
Maik is niet eens genomineerd ,anders had je toch de hele week een huilende labiele Mon in het huis gehad , en die hebben we toch al genoeg gezienquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
dus je voorkeur gaat uit naar Philip??
Als hij het programma wint moet hij de prijs delen met nummer 2.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:28 schreef sklang het volgende:
Maik heeft al een paar keer gesproken over een gemaakte deal, zodat hij terug kon keren in het huis. Onder andere vandaag, toen het over familie missen ging. Maar ook in de Kvdw voor hij het huis weer in mocht. Hij vroeg toen aan de stem of hij mocht vertellen over de gemaakte deal..
Iemand een idee?
alleen wanhopige desperate labiele kindvrouwtjesquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:42 schreef Fonk het volgende:
Nou.. dit topic effe door gelezen.. en ik maar denken dat de meeste vrouwen juist op dit soort type mannen valt,., maar de reacties zetten me toch aan het twijfelen haha.
Maar goed.. we zien wel hoe het loopt:)
nou ja raden !quote:raadt ie ook nog gratis het geheim van Sharon
Lul niet, het geheim was overleven van een tsunami. Waar was geen onderdeel van het geheim.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:46 schreef 38half het volgende:
Ja, precies. Hij zei duidelijk Taiwan. Eigenlijk verbeterde Sharon hem bij de 1 minuut-confrontatie. Toen de Stem vroeg of hij bij zijn vermoeden wilde blijven, wilde hij een correctie aanbrengen maar dat werd niet toegestaan. Toch werd het antwoord goed gerekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |