wat is dat nou voor vage conclusiequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:42 schreef PierreBetfair het volgende:
Je kind Maik noemen en dan raar opkijken als het een bi-gosert wordt.
Ken ik jou niet van die topics over alle problemen met je kind?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:09 schreef candygirl het volgende:
ik vind het echt een lekker ding, vooral na die bekentenis
Lekkere binnenkomer hierquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ken ik jou niet van die topics over alle problemen met je kind?
Zo heel gemakkelijk beginnen ze niet voor de puberteit al met een hormoonbehandeling...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:40 schreef Injetta het volgende:
Ik blijf in hem een voormalige vrouw zien.
Echt zo iemand die al voor de puberteit is begonnen met behandelingen zodat de mannnelijke kenmerken naar voren zijn gekomen.
Er is echt iets met hem dat niet klopt.
Klopt.... zijn meisjesnaam was Houtvoordedeurquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:40 schreef Injetta het volgende:
Ik blijf in hem een voormalige vrouw zien.
Echt zo iemand die al voor de puberteit is begonnen met behandelingen zodat de mannnelijke kenmerken naar voren zijn gekomen.
Er is echt iets met hem dat niet klopt.
Serieus? Ik vind hem juist echt inhoudsloos.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:56 schreef NenaLois het volgende:
Ik begin steeds meer sympathie te krijgen voor Maik. Ik vind hem wel grappig. Ook samen met Monique!
Op welke dag was dat ook al weer?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:44 schreef kareltje91 het volgende:
[..]
Die jongen heeft echt wel koppie koppie hoor. Dat merk je goed tijdens 1 op 1 gesprekken met Monique.
Hij komt alleen zo over dat is het... Pensioenadviseur was ie toch? Nou nog bedankt met dat gewoeker...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:10 schreef janet68 het volgende:
[..]
Maik is echt niet dom hoor. Ik denk zelfs een van de slimmere van de mannen.
Ja dat hoorden we netquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:10 schreef janet68 het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van donderdag gaat hij weer richting Nederlandquote:
van de mannen??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:10 schreef janet68 het volgende:
[..]
van mij mag ie nu gaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van donderdag gaat hij weer richting Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |