Kijk eens op www.zoover.nl Daar staan genoeg recensies. Misschien ook wel van jouw hotel ;-)quote:Op donderdag 28 april 2011 18:10 schreef buishuis het volgende:
Volgende week dinsdag tot vrijdag in Parijs te vinden. Slaap in het Hotel Pacific Montmartre Nord, adres: 77 Rue Du Ruisseau. Iemand ervaring met dit hotel? En is het beetje 'n leuke/'veilige' buurt? Beetje te doen vanuit daar richting de stad? Zag al dat het niet ver van 'n metro station afligt dus dat is gunstig.
Gut, zijn er nog steeds mensen die dat gebruiken? Zoover is een enorme ruksite. Gebruik liever tripadvisor.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Kijk eens op www.zoover.nl Daar staan genoeg recensies. Misschien ook wel van jouw hotel ;-)
Ach, was om aan te geven dat die vraag hier niet echt thuishoordequote:Op zondag 1 mei 2011 20:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Gut, zijn er nog steeds mensen die dat gebruiken? Zoover is een enorme ruksite. Gebruik liever tripadvisor.
Ah, jammer dat ik einde van de middag alweer weg benquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef psv-gomes het volgende:
zaterdag is het la nuit des musees en zijn de musea's s avonds open EN gratis
http://nuitdesmusees.culture.fr/ville/?q=UGFyaXM,
Avondje bij aanplakken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, jammer dat ik einde van de middag alweer weg ben. Morgen weer die kant op voor paar dagen. Werk en zaterdag ff rondwandelen/shoppen
.
Thnx voor de tip!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:44 schreef Bigs het volgende:
We hebben ook nog in een heel leuk klein restuarantje gegeten op aanraden van een vriend: Ma Salle a Manger op het Ile de la Cite. Absoluut een aanrader voor wie van lekker eten houdt.
dat dus, nog 1,5 week. Die gaan we onthouden. Thnxquote:
wanneer ga je? in augustus kan je je auto gewoon op straat neerzettenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:53 schreef Mercan het volgende:
Iemand ervaring met de volgende parkeergarage?
http://www.parkingsdepari(...)e-parking-Wurtz.html
Ik wil er mijn auto 3 dagen parkeren, hoeveel ben ik dan kwijt?
Ik ga volgende week.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:36 schreef YebCar het volgende:
[..]
wanneer ga je? in augustus kan je je auto gewoon op straat neerzetten(in de buitenwijken dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |