Ik ben er ook als het om Algerije gaat!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:17 schreef Bartholomaeus het volgende:
Oh, Egypte is vervangen door Algerije? Ik ben weer van de partij.
En dit snap ik even niet. Wil iemand mij dat uitleggen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
santaluxman RT @IvoVegter: Telegraph: Algeria deleted 1000s of Facebook accounts. I struggled to delete my own, and I actually had the password. http://bit.ly/hKUgaB
ik vond dit ook een beetje raar , maar goed, ze doen/ deden alles om die mars tegen te houden ....quote:Op zondag 13 februari 2011 00:14 schreef tass het volgende:
[..]
En dit snap ik even niet. Wil iemand mij dat uitleggen?
Kijk dat ze dan providers afsluiten, tabee dat snap ik, maar een facebook account is toch van Facebook? En dat is dan toch Amerikaans?
Of ben ik nu te blond?!![]()
Ik ben me nog steeds aan het inlezen over Algerije.
Land is groot, maar heeft niet zoveel inwoners als Egypte. 2 grote steden,veel landbouw en olie en gas. Als ik het goed begrijp gaat dat laatste naar Amerika, en van de landbouwproducten is de grootste afzetter Italië.
Ook in dit land een gedeelte analfabeet. Veel boeren en die gaan nou eenmaal niet naar school. De kinderen springen bij zodra ze kunnen lopen en nemen de bedrijven over.
Maar ook weer een grote werkeloosheid onder een groot gedeelte studerende jeugd.
En ik begin langzamerhand te denken dat die werkelijk de toekomst hebben zoals het spreekwoord luidt.
Het is internet wat mensen afstompt, maar het is net zo goed internet wat mensen kennis geeft. En het cirkeltje is rond. Want kennis is macht.
Op naar de volgende revolutie
nog niet gevonden , kwam gisteren 1 digitale zender tegen , maar werden tekenfilms op afgespeeldquote:
1 van de key organisatoren is gisteren al gearresteerd nu ligt het internet plat , plus het feit dat de politie in grote getallen de demonstranten arresteerd ( verhouding gisteren 1 -demonstrant- op de 3 -riotpolitie- )quote:Op zondag 13 februari 2011 13:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Er komt gewoon geen duidelijk georganiseerde opstand in Algerije, anders zou dit al lang gebeurt zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |