Een "pure" Nederlander zonder enige kennis van cryptogramquote:Op zondag 13 februari 2011 02:09 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Waarom schrijf je dan zo'n vage zinsconstructies als ware het dat je een allochtoon bent die twee jaar in NL is?
Tja, pure Nederlanders werken bij DAF.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Een "pure" Nederlander zonder enige kennis van cryptogram.
Wie dreigt er hier met geweld? Ik hoop enkel dat ik je ooit tegenkom. Das alles! Ik hoop dat je zoiets in mijn gezicht durft te zeggen. Smerig lafbekje. Om even in de rechtse volksmond te praten.quote:Ik ben geen racist.
Ben alleen tegen een opgedrongen multi-culti samenleving waarin er geen enkele eisen worden gesteld aan de nieuwkomers.
Verders, moet ik nu bang worden voor je dreigen?
Zielepoot, typisch links ook om mensen die het niet met je eens zijn te bedreigen met geweld...
Wtf is dit voor postquote:Op zondag 13 februari 2011 02:29 schreef pipojansen het volgende:
[..]
Wie dreigt er hier met geweld? Ik hoop enkel dat ik je ooit tegenkom. Das alles! Ik hoop dat je zoiets in mijn gezicht durft te zeggen. Smerig lafbekje. Om even in de rechtse volksmond te praten.
Het enige geweld dat er kan ontsporen is uit je vunzige achterbakse cliché bekje komt.
Ik hoop met ganzen dat ik je tegenkom. Zonder ganzen is ook goed. Kaalkopjes mag je ook meenemen. Smerige provinciale nazi-onderkruipsel.
Hee pssstquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
we hebben toch al woonwagenkampen?
Een kat in het nauw...quote:Op zondag 13 februari 2011 19:39 schreef Manu. het volgende:
De NSB vergelijken met de PVV[ afbeelding ]
Je lultquote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef skattebaut het volgende:
Joop zwakt de cartoon wat af...
http://www.joop.nl/opinie(...)s_het_ultieme_kwaad/
Sociaal economisch programma van de huidige regering is niets mis mee.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:27 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je lult
Je weet dat Joop een verzamelplek is van onafhankelijke linkse mensen?
Gezien het sociaal-economisch programma van de PVV horen zij er ook te posten
Onderwijs = waardeloosquote:Op maandag 14 februari 2011 02:22 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Sociaal economisch programma van de huidige regering is niets mis mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |