Is goed meissie en vanmiddag gaan we lekker lunchenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankjewel! Eet smakelijk en ik sms je vanuit de trein
ik moet nu we door dit kutweer over de snelweg denderen aan het regenliedje van coen en sander denkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:32 schreef Toekito het volgende:
Ik ga uit het ramen staren waar Muck blijft en ff de tafel enzulks verzetten.
MZ fijne treinreis en geef LL een dikke knuf van me
LL succes met de Koen en Sander show en sterkte als je "derde" kind er straks bij is
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is goed meissie en vanmiddag gaan we lekker lunchen
Tot srakjes en zal ik doenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:32 schreef Toekito het volgende:
Ik ga uit het ramen staren waar Muck blijft en ff de tafel enzulks verzetten.
MZ fijne treinreis en geef LL een dikke knuf van me
LL succes met de Koen en Sander show en sterkte als je "derde" kind er straks bij is
Gelukkig ken ik die nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:37 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moet nu we door dit kutweer over de snelweg denderen aan het regenliedje van coen en sander denken
Jij gaat niet heen vandaag?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:45 schreef DaMart het volgende:
Veel plezier met meeten, Marijke en LL en Marijke, Muck en Toek.
Nee, ik heb met Muck overlegd, en de oorspronkelijke afspraak voor woensdag is toch wat handiger. Eigenlijk vermoedde ik dat al een beetje voordat ik sms'tequote:
sorryquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb met Muck overlegd, en de oorspronkelijke afspraak voor woensdag is toch wat handiger. Eigenlijk vermoedde ik dat al een beetje voordat ik sms'te.
Jij wil gewoon Marijke en Muck voor jezelf hebben!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij wil gewoon Marijke en Muck voor jezelf hebben!.
ook maar we lopen allebei op eind van ons latijn en 1 persoon per x ff komende dagen. Zeker omdat we vandaag ook eerst nog gaan klussen enzulks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Zie DMquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
ook maar we lopen allebei op eind van ons latijn en 1 persoon per x ff komende dagen. Zeker omdat we vandaag ook eerst nog gaan klussen enzulks.
wanneer wil je dan volleyballen? Ik heb het voor revalidatie veel gedaan en vond het keileuk maar of ik het ook kan is een tweedequote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:05 schreef Barretje80 het volgende:
ik heb de disco gemist vannacht??( @TT)
zo maar eens er uit.. om 11 uur een wedstrdij volleyballenop zaterdag.. hoe verzinnen ze het!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie DM.
En dan bedoel ik niet mezelf.
vrijdag avond!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
wanneer wil je dan volleyballen? Ik heb het voor revalidatie veel gedaan en vond het keileuk maar of ik het ook kan is een tweede
ik zeg ook altijd Dmquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik DM zie staan in een post, is mijn eerst reactie nog steeds "Wat willen ze van me?".
Het is zelfs zo erg dat een vriend van me IRL ook vaak gewon 'DM' tegen me zegt. Maar hij is ook indirect de aanleiding geweest voor deze gebruikersnaam. Ik speelde tegen hem NFS3 en moest een naam bedenken voor op de kentekenplaat van mijn autoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zeg ook altijd Dm
die 4 extra letters.. daar ben ik te lui voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |