Als je het je gelijk beseft en niet pas als je in de auto stapt val het nog meequote:Op zaterdag 12 februari 2011 07:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik schrok om 7 uur wakker en was al bijna naar KPN tot ik dacht "Hmmm a het is zaterdag en b Muck is pas om 9 uur hier dus chill"Alles goed?
na een ren/valpartij van 2 verdiepingen besefte ik het me.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 07:58 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het je gelijk beseft en niet pas als je in de auto stapt val het nog mee
Hoog bezoekquote:Op zaterdag 12 februari 2011 07:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
hier wel goed hoor, in afwachting van mevrouw Muck en haar 2 slavenEn dan later op de dag nog hoog bezoek
alsjeblieft zeg. Ik hoef die geflipte van Oranje hier niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoog bezoek![]()
Komt de koningin ook langs
Maar rustig aan en ik sms wel wanneer ik in de trein naar R'dam zit
Goedemorgen lief meisjequote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg. Ik hoef die geflipte van Oranje hier niet.
Is goed, moeten we je ophalen op CS?
Wat was er dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:06 schreef LovelyLady het volgende:
Het was gvd 5 uur vanmorgen...
morgen kan ik er waarschijnlijk wel om lachen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan komt er dus ook geen hoog bezoek
![]()
En als dat zou kunnen dan graagMaar als je me de tram smst dan is ophalen vanaf die halte ook goed.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kan je alleen de naam en het lijnnummer smsen, de hele tram wordt wat duur
Muck of ik of beide wil ook best naar CS komen hoor, geen probleem.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar dat is voldoende dan, even het lijnnummer en halte
Dan graagquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck of ik of beide wil ook best naar CS komen hoor, geen probleem.
Sander heeft een tijdklok.. omdat hij nog wel eens te vroeg wakker is. Hij moet gewoon in zijn bed blijven liggen tot die lamp aangaat.quote:
moet wel lukkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan graagMaar als jullie te moe zijn oid dan kan dat dus ook ja?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sander heeft een tijdklok.. omdat hij nog wel eens te vroeg wakker is. Hij moet gewoon in zijn bed blijven liggen tot die lamp aangaat.
Koen en Sander hebben gister boven gespeeld. Sander zei dat Koen aan de tijdklok had gezeten. 'savonds dus vergeten en vannacht om kwart voor 5 was het toch wel erg licht voor een ochtend
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sander heeft een tijdklok.. omdat hij nog wel eens te vroeg wakker is. Hij moet gewoon in zijn bed blijven liggen tot die lamp aangaat.
Koen en Sander hebben gister boven gespeeld. Sander zei dat Koen aan de tijdklok had gezeten. 'savonds dus vergeten en vannacht om kwart voor 5 was het toch wel erg licht voor een ochtend
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet wel lukken
Zo maar eens laatste beetje afwas doen en de tafel alvast uit de eetkamer halen voor de klusmensen
nou ja voor die Muck-verrassing had ik ook weer beetje afwas hé en die staat er nu nog.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oeps
![]()
![]()
Nou, kunnen we strakjes lekker samen suffen en veel koffie drinken, heb zelf maar iets van een uur of 4 geslapen
[..]
Nog meer afwasHoeveel vaat had jij wel niet
Oh aha!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja voor die Muck-verrassing had ik ook weer beetje afwas hé en die staat er nu nog.
Oh men wat ergquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oeps
![]()
![]()
Nou, kunnen we strakjes lekker samen suffen en veel koffie drinken, heb zelf maar iets van een uur of 4 geslapen
He, ik word altijd instant vrolijk als ik je zie, dus moet goed komenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh men wat erg![]()
Ik wilde gisteravond langer blijvenmaar ik heb nu al zo'n kuthumeur dat ik blij ben dat ik dat niet gedaan heb....
Wordt straks wel beter hoor
ik hoop het...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, ik word altijd instant vrolijk als ik je zie, dus moet goed komen![]()
alles komt goedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hoop het...
oh men de kinderen zijn echt mega druk zeg
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hoop het...
je mag ze adopteren ....quote:
quote:
die oudste gaat straks naar zijn vaderquote:
nee sorry. Wil alleen kids van mezelf en anders een dagje huren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je mag ze adopteren ....![]()
[..]
Ik geef ze aan marijke mee en kom ze morgen ophalenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee sorry. Wil alleen kids van mezelf en anders een dagje huren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dus alleen Koen is er als ik er ben?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je mag ze adopteren ....![]()
[..]
[..]
die oudste gaat straks naar zijn vader
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geef ze aan marijke mee en kom ze morgen ophalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat durf ik helemaal niet man, met 2 kids in de trein enzo
Straks raak er 1 kwijt of weet ik veel wat
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geef ze aan marijke mee en kom ze morgen ophalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik plak wel wat postzegels en stuur ze terug
trouwens ik kwam deze tegen:
KOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFIE of bedoeld Poels dat niet??PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, dus alleen Koen is er als ik er ben?
Ik zou het ook niet doen hoorquote:Dat durf ik helemaal niet man, met 2 kids in de trein enzo
Maak je eigen koffie maarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik plak wel wat postzegels en stuur ze terug
trouwens ik kwam deze tegen:
KOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFIE of bedoeld Poels dat niet??
zelfs ik durf dat maarja heb Blijdorp met mijn Tante (oma van de kids) en mijn neefje en nichtjes overleefd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, dus alleen Koen is er als ik er ben?
[..]Dat durf ik helemaal niet man, met 2 kids in de trein enzo
Straks raak er 1 kwijt of weet ik veel wat
tsssssssssssss ik ga al zelf pakkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maak je eigen koffie maarMorgenochtend wil ik wel een kopje voor je maken hoor
Ik heb 2 etters die met monsterjam auto's aan het botsen zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:23 schreef D. het volgende:
Ik moest hier even 2 vechtende dames uit elkaar halen.
Poes en Kleine
Keequote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ja Sander gaat om 10 uur weg
[..]
Ik zou het ook niet doen hoor
Ok, jij wintquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb 2 etters die met monsterjam auto's aan het botsen zijn*auw mijn hoofd*
Ik vind jou heus wel goed met kinderen hoor..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KeeLeuk voor Sander, jammer voor mij
![]()
Nee, ik word er steeds beter in, kinderen, maar het is voor mij heel anders aangezien ik geen mamma benAl heb ik wel steeds meer dat ik weet hoe ik met dingen om moet gaan enzo
En ik vind het ook wel steeds leuker
Maar meteen zo'n verantwoordelijkheid alleen dat durf ik niet zo maar
Ik vond het al heel wat dat ik durfde op te passen bij de overbuurvrouw
poeh, dat ken ik van mijn neefjes!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hoop het...
Veel plezierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ok, jij wint
Ik ga 'actief' doen. Later allen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind jou heus wel goed met kinderen hoor..![]()
oke ik moet ff ingrijpen hier![]()
Dankjewel! Eet smakelijk en ik sms je vanuit de treinquote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ok.. ontbijt.. koffie!
tot later![]()
Marijke succes met de treinreis meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |