Tja....Preoriteiten Ianquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, meneer Remlof, gisteren stond hij er nog gewoon, dus ik weet niet wat voor haat-actie dit is, maar ik ben er niet blij mee.
Ow kan. Nou ja, ik heb 'm niet weggehaald iig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, meneer Remlof, gisteren stond hij er nog gewoon, dus ik weet niet wat voor haat-actie dit is, maar ik ben er niet blij mee.
Nou...vraag gewoon ff of ze Teun een note willen geven...misschien lucht dat opquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:20 schreef Ian_Nick het volgende:
En ik ben nog wel heul braaf geweest
Ohhjee heb ik weer ergens een domme tiepfaut gemaakt waar ik op afgetrokken kan worden??quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat ben je aan het oefenen? typen?
Ik ga wel wat anders doen, als ze me hier niet meer kunnen waarderenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou...vraag gewoon ff of ze Teun een note willen geven...misschien lucht dat op
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhjee heb ik weer ergens een domme tiepfaut gemaakt waar ik op afgetrokken kan worden??
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga wel wat anders doen, als ze me hier niet meer kunnen waarderen
ik weet niet wie zichzelf wil aftrekken terwijl die aan jou denkt maar ik moest een beetjequote:
Ja Heksie gaat iemand een knietje gevenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:24 schreef Toverheks het volgende:
Ian, niet weglopen wat is er aan het handje, leg het mij maar ff uit, sla ik daarna degene wel ff in elkaar
een knietje, degene zijn hele poffertjesporum sla ik aan gortquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja Heksie gaat iemand een knietje geven
Ohhw. dan is het vast een misverstand.. als iemand over " typen oefenen" begint zie ik gelijk zo'n verkneukelaar voor me die klaarkomt op van die typfoutjes melden...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik weet niet wie zichzelf wil aftrekken terwijl die aan jou denkt maar ik moest een beetjebij het idee
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw. dan is het vast een misverstand.. als iemand over " typen oefenen" begint zie ik gelijk zo'n verkneukelaar voor me die klaarkomt op van die typfoutjes melden...
Wacht!!! Je probeert te rellen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
En ergens nog wat fout? Iemand? Copycat misschien nog wat gevonden?
Helemaal in stijl van het programma dus....IK WINNNNN!!!!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsss...ja nou is het mooi geen geheim meer...
ach Gher is wel oke, alleen zijn grappen snap ik niet zoquote:
Meld het even aan de crew in het FB topic.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja. en er staan véél teveel Topics open, dat gaat een chaotische kolerezooi worden straks!
Ben ik Boodschapper ineens? Ik meld het alleen maar effe!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Meld het even aan de crew in het FB topic.
Ja....en als je dat nu ff in het goede topic doet kunnen we het hier over andere dingen hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ben ik Boodschapper ineens? Ik meld het alleen maar effe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |