Iemand die een fout, oftewel typo in dit geval maakt is per definitie kinderachtig? Jij komt er wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mafkees is erger dan iemand kinderachtig noemen terwijl je zelf de fout maakt? prima jongen. jij komt er wel.
Wat uiteindelijk met de joden is gebeurd zal Wilders nooit doen in mijn ogen laat dat duidelijk zijn. Ik heb het slechts over het begin van Hitlers haatcampagne richting de Joden die vergelijk ik met de "haatcampagne" die Wilders in veel lichtere mate voert tegen moslims.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat links daar mank gaat. telkens weer, telkens weer, telkens weer, telkens weer. joden van toen vergelijken met moslims van nu is ongeveer het domste wat je kunt doen.
Hij wilde vrijheid van meningsuiting.. tadaaaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:33 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Wat heeft wilders gedaan dat hij het verdiende om hier zo afgeschilderd te worden?
Volgens mij heeft hij politiek nog helemaal niets waargemaakt?
Heb je zijn partijprogramma gelezen? ik kon daar niets in vinden over uitroeien, treinen, oosten, kampen etc.
Wat ik wel kon lezen was uitzetten van CRIMINELEN die onze samenleving ondermijnen.
Daar kan een normaal mens niet tegen zijn.
Elk vergelijk gaat mank.
Net zoals er hier geen tsunami van Moslims is, en ook geen massa-immigratie. Als de ene kant een loopje met de werkelijkheid neemt, mag de andere kant dat ook. En het is een cartoon, dus eigenlijk minder schadelijk en verwerpelijk dan als politicus onzin uitkramen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:33 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Wat heeft wilders gedaan dat hij het verdiende om hier zo afgeschilderd te worden?
Volgens mij heeft hij politiek nog helemaal niets waargemaakt?
Heb je zijn partijprogramma gelezen? ik kon daar niets in vinden over uitroeien, treinen, oosten, kampen etc.
Wat ik wel kon lezen was uitzetten van CRIMINELEN die onze samenleving ondermijnen.
Daar kan een normaal mens niet tegen zijn.
Elk vergelijk gaat mank.
Goochem,quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarop wordt die vergelijking niet gemaakt en dat weet jij ook.
Die vergelijking wordt gebaseerd op de jaren voor de oorlog toen dreef Hitler een wig tussen de joden en de rest van het volk. Daarop wordt Wilders met Hitler vergeleken het uitsluiten van moslims zoals Hitler dat met Joden deed.
hij heeft recht op vrijheid van meningsuiting....... (neerlandse wet)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:35 schreef linpunt het volgende:
[..]
Hij wilde vrijheid van meningsuiting.. tadaaa
en verder wilde hij etnische registratie, dan is het makkelijker om vervolgens sterretjes, maantjes of visjes uit te delen.
ja, dus niet te vergelijken. wat een onzin hier! links zou beter moeten weten, maar dat doen ze niet omdat ze de oorzaak zijn van alle ellende van nu. direct.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat uiteindelijk met de joden is gebeurd zal Wilders nooit doen in mijn ogen laat dat duidelijk zijn. Ik heb het slechts over het begin van Hitlers haatcampagne richting de Joden die vergelijk ik met de "haatcampagne" die Wilders in veel lichtere mate voert tegen moslims.
Ik ben principieel ook tegen DNA registratie. Gewoon omdat ik andere mensen niet genoeg vertrouw om met zulke informatie om te gaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:38 schreef prupke het volgende:
[..]
hij heeft recht op vrijheid van meningsuiting....... (neerlandse wet)
Het lijkt er meer op dat andere partijen dat niet durven..... dat is anders...
ik ben niet voor etnische registratie..maar wel bij dna registratie...
De vergelijking slaat inderdaad maar op een paar punten de plank raak.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, dus niet te vergelijken. wat een onzin hier! links zou beter moeten weten, maar dat doen ze niet omdat ze de oorzaak zijn van alle ellende van nu. direct.
links is de jood van toen?
dus de andere partij geeft zijn mening en dan mag het niet..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:38 schreef prupke het volgende:
[..]
hij heeft recht op vrijheid van meningsuiting....... (neerlandse wet)
Het lijkt er meer op dat andere partijen dat niet durven..... dat is anders...
ik ben niet voor etnische registratie..maar wel bij dna registratie...
Inderdaad die vergelijking loopt mank.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:38 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Goochem,
Het gaat in dat plaatje rechtstreeks over een gaskamer, cq, zoals Hitler het noemde "douche".
Er staat daar een figuur met de gestalte en haardracht van Wilders die tuig-mensen met een stok de gaskamers in dirigeert.
Verder gaat ieder vergelijk met moslims verloren.
Gesprekken/ideeën over hoe om te gaan met tuig verdienen het niet om hier met zoiets vergeleken te worden.
Wat een onzin weer. Links is nooit (alleen) aan de macht geweest. Itt rechts, dus als je ergens de rekening wil neerleggen is het bij rechts.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:39 schreef zoalshetis het volgende:
links zou beter moeten weten, maar dat doen ze niet omdat ze de oorzaak zijn van alle ellende van nu. direct.
even meningsverschil....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:38 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Goochem,
Het gaat in dat plaatje rechtstreeks over een gaskamer, cq, zoals Hitler het noemde "douche".
Er staat daar een figuur met de gestalte en haardracht van Wilders die tuig-mensen met een stok de gaskamers in dirigeert.
Verder gaat ieder vergelijk met moslims verloren.
Gesprekken/ideeën over hoe om te gaan met tuig verdienen het niet om hier met zoiets vergeleken te worden.
joden waren erg succesvol in een niet zo goede economische periode. vergelijk dat eens met moslims in europa. en doe dan nog een keer de linkse walgelijke vergelijking.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
De vergelijking slaat inderdaad maar op een paar punten de plank raak.
PVVers die zich gaan gedragen als moslims het is wat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Meh, kop afschieten van diegene die dit tekent...
gedragen pvv'ers zich als moslims? waar baseer jij dat op?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
PVVers die zich gaan gedragen als moslims het is wat.
De manier waarop jij naar links kijkt is duidelijk niet objectief. En gaat niet om de positie van moslims maar de manier waarop Wilders zich opstelt tegen moslims hij respecteert ze voor geen meter.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
joden waren erg succesvol in een niet zo goede economische periode. vergelijk dat eens met moslims in europa. en doe dan nog een keer de linkse walgelijke vergelijking.
links moet nu inbinden anders is het straks echt hommeles.
de andere partijen geven ook wel hun mening...alleen dan zwaar politiek ingedekte mening.....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:41 schreef linpunt het volgende:
[..]
dus de andere partij geeft zijn mening en dan mag het niet..
"ik heb iets gedaan waarvoor ik in de gevangenis moet van de wet.. boehoe, de wet klopt niet en ik heb geen vertrouwen in het rechtssysteem!" /huilhuil.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Het is ook niet helemaal serieus he. Hij zegt de kop afhakken over de man die de Wilders cartoon maakte. Dat zeiden duizenden moslims ook over de Mohammed cartoons.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gedragen pvv'ers zich als moslims? waar baseer jij dat op?
Ik knorde als een varken tijdens het lezen van dit berichtquote:
Als rechts allerlei onzin mag uitkramen weet ik niet waarom links dat ook niet af en toe zou mogen doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
joden waren erg succesvol in een niet zo goede economische periode. vergelijk dat eens met moslims in europa. en doe dan nog een keer de linkse walgelijke vergelijking.
ik kijk naar links zoals ze zich de afgelopen decennia elitair en erg stemmenzoekend gedragen, het lijkt godverdomme wel een religie. ontken dat eens?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
[..]
De manier waarop jij naar links kijkt is duidelijk niet objectief. En gaat niet om de positie van moslims maar de manier waarop Wilders zich opstelt tegen moslims hij respecteert ze voor geen meter.
Maar Wilders heeft trouwens ook goede punten in zijn prgeramma maar die zie ik dan weer teniet worden gedaan door achterlijke punten in het partijprogramma als etnische registratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |