Ook lekker, maar geeft vast meer problemen dan bierquote:
Wie weet wat voor ernstigs me kan overkomen in dat kwartiertjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom wacht je niet nog 15 min?
Ik had er even niet op gerekendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik had hem speciaal voor jou uitgezocht
quote:
Ehm. Ja. Nogal.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:44 schreef OA het volgende:
[..]
Das lagere wiskunde voor jouw opleiding?
deze is wat duidelijker:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
om hem naar je uit te steken
Ik denk niet heel veelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wie weet wat voor ernstigs me kan overkomen in dat kwartiertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
en dan heb ik die felicitatie toch maar mooi in de pocketquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wie weet wat voor ernstigs me kan overkomen in dat kwartiertje
ik had ook eerst iets anders, maar toen bedacht ik me ineensquote:
die kijkt te liefquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
deze is wat duidelijker: [ afbeelding ]
ben nu mensen aan het bellen, en verveel me omdat ik te lang moet wachten, en ik ben licht autistisch, dus ik kan niet inschatten dat dit niet hoort.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:47 schreef TheFamousMan het volgende:
Het is toch whiskiey?WjiskjieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Je komt wat zuur overquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ben nu mensen aan het bellen, en verveel me omdat ik te lang moet wachten, en ik ben licht autistisch, dus ik kan niet inschatten dat dit niet hoort.
Nee, gelukkig niet, was maar een garpjequote:
Dacht alquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, was maar een garpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |