SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdHT: FC Dinamo Assen (504765)
Ik zei in t vorige topic dat zo iets nou ook weer niet hoeft. Want daar ging t me niet om.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nah... speciaal voor jou gedaan..
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja jij moest er snel nog even tussendoor posten...
nah.. dan moet er maar een TR komen..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zei in t vorige topic dat zo iets nou ook weer niet hoeft.
Graag ik voel me nu voor lul staan eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nah.. dan moet er maar een TR komen..
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Graag ik voel me nu voor lul staan eigenlijk.
Sorry.quote:
helemaal nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry.
Ik sta niet graag in de schijnwerpers (tenminste niet met zo iets.... ) en dat sta ik nu met deze TT wel.
3x zelfs?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ola!
[..]
Zo is t ineens stil en zo krijg je 3x de zelfde pm.
ik zal er nog eens over nadenken alvorens ik zondag mn definitieve beslissing maakquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
@TT : Voor MrMoon zeg ik verdedigen!!![]()
Je kan nu wel passen trainen en een boel van je spelers uppen ipv all1 je keeper maar zo wordt hij altijd naar het 2e plan geschoven. Je doet het dacht ik niet onverdienstelijk in je poule dus ook zonder dat passen kom je verder. Dan zou ik wachten met passen op het tussen seizoen en nu verdedigen trainen voor je keeper.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zal er nog eens over nadenken alvorens ik zondag mn definitieve beslissing maak
zit wel wat in, maar mn keeper hoeft niet perse getraind te worden in verdedigen.. het kan wel handig met die WO zonder kans op blessure of verlies van stats.. daarom zat ik er aan te denken.. en toen ik de TU van Drassss zag dacht ik: 'he passen kan natuurlijk ook...'quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan nu wel passen trainen en een boel van je spelers uppen ipv all1 je keeper maar zo wordt hij altijd naar het 2e plan geschoven. Je doet het dacht ik niet onverdienstelijk in je poule dus ook zonder dat passen kom je verder. Dan zou ik wachten met passen op het tussen seizoen en nu verdedigen trainen voor je keeper.
geen idee... kan er ook niet in komen... tijd om te slapen dus..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:01 schreef Outpost76 het volgende:
Nah krijg tieten. Heb ik een onderhouds beurt op hattrick gemist of zijn ze gewoon down?
Aangezien ik je er wel vaker over gehoord hebt (toch?) dacht ik juist van : Doe nou Moon want nu heb je de kans! Maar je hebt wel gelijk hij hoeft niet. Over 2 weken heb je weer een WO toch? Mocht je keep in 1x stijgen kan je dan altijd nog passen trainen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zit wel wat in, maar mn keeper hoeft niet perse getraind te worden in verdedigen.. het kan wel handig met die WO zonder kans op blessure of verlies van stats.. daarom zat ik er aan te denken.. en toen ik de TU van Drassss zag dacht ik: 'he passen kan natuurlijk ook...'
ik doe het idd niet onverdienstelijk in de competitie..
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen idee... kan er ook niet in komen... tijd om te slapen dus..trusten
ik heb idd nog keer een WO dit seizoen en ook dan wil ik mn training en/of mn opstelling aanpassen..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Aangezien ik je er wel vaker over gehoord hebt (toch?) dacht ik juist van : Doe nou Moon want nu heb je de kans! Maar je hebt wel gelijk hij hoeft niet. Over 2 weken heb je weer een WO toch? Mocht je keep in 1x stijgen kan je dan altijd nog passen trainen.
weet ik, maar het bracht me meer op het idee dat die optie er ook nog is.. ik had namelijk nog niet aan passen gedacht...quote:Dat Drassss zo een TU had betekend niet dat jij dat ook hebt he!
Wist jij dat er in nederland meer dan 10 miljoen senseo's verkocht zijn? Mijn vraag is dus, waar komt jouw koffie vandaanquote:
Uit een normaal koffie zet apparaat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:16 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Wist jij dat er in nederland meer dan 10 miljoen senseo's verkocht zijn? Mijn vraag is dus, waar komt jouw koffie vandaan
Precies!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Uit een normaal koffie zet apparaat. Senseo zuigt!![]()
Dan heb je een espresso apparaat. Ik heb er 1 met een kan waar je 12 koppen mee in 1x kan zetten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:23 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Precies!
Maar ik vraag me dan wel af, wat is een normaal koffie zet apparaat? Wij hebben zo'n ding waar je ook melk kan laten schuimen enzo (al doe ik dat nooit).
Oh zoietsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb je een espresso apparaat. Ik heb er 1 met een kan waar je 12 koppen mee in 1x kan zetten.
Zo iets :
[ afbeelding ]
Ja idd en zelf je hoeveelheid gemalen koffie bepalen!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:28 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Oh zoietsdat werkt met filters toch?
bahquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker juist! Een dag is niet begonnen zonder een mok of 2
Mede door die bakken koffie ga ik idd even lekker schijten in de ochtend ja! En dat scheelt idd een hoop zorgen als er ineens geen toilet in de buurt is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
bah
goed toiletteren in de morgen, is een dag zonder zorgen..
Voor wie ben jij? Ik haat ze persoonlijk beide, maar als ik zou moeten kiezen, dan ben ik voor united. Maar omdat ik eigenlijk voor Arsenal ben, zou City moeten winnen...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:09 schreef Drassss het volgende:
Zoooooo daar ben ik weer.
Ik zag mijn naam nog in het vorige topic, Moon. Ik had vorige week ook passen getraind, maar toen 1 popperDe reden waarom ik het train is puur mijn B-trainees spitsen nog wat levels extra geven ( rap ) zodat ze meer waard worden en mijn B-trainee verdedigers al wat passen extra te geven, zodat ik ze weer snel kan verpatsen voor een mooie winst..
0-0 nog bij united-city..
Precies hoe ik erover denk, alleen heb ik geen haat tegen united.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:15 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Voor wie ben jij? Ik haat ze persoonlijk beide, maar als ik zou moeten kiezen, dan ben ik voor united. Maar omdat ik eigenlijk voor Arsenal ben, zou City moeten winnen...
Ik ben alleen benieuwd naar Den Haagquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:17 schreef Drassss het volgende:
2x Persie en 2x Robben, dat gaat lekker
Ik ben vooral benieuwd naar de Eredivisie wedstrijden vanavond... oa Psv & Feyenoord...
Die gaan gewoon fluitend, met 8 vingers in hun neus winnen van VVV johquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben alleen benieuwd naar Den Haag
Ik hoop het. Maar VVV heeft ook weer goede hoop na afgelopen weekquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die gaan gewoon fluitend, met 8 vingers in hun neus winnen van VVV joh
Ik gun die flapdrol van een coach (Boessen) helemaal niks dus hopelijk wint Ado gewoon met 4-0.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar VVV heeft ook weer goede hoop na afgelopen week
Dat is 1/2/3 niet te zeggen... Daarvoor zou je zeker de ratings van beide teams even hier neer moeten kwakken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:31 schreef IPeePie het volgende:
Ik wil graag de competitiewedstrijd van volgende week spelen in een 2-5-3. Nou heb ik daar geen ervaring in. Om wat ervaring op te doen in deze opstelling dacht ik morgen een 2-5-3 te spelen tegen een nieuw team. Hij heeft maar één wedstrijd gespeeld, en toen speelde hij een 3-5-2. Denken jullie dat ik zelfs zonder ervaring met een 2-5-3 van hem kan winnen? Het gaat namelijk om de derde plaats.
Nee, heb allang gebeld. En mn aanwinst hier ook gepost destijdsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:30 schreef Drassss het volgende:
Heb je kunnen inhouden Flap met het bellen naar je Scout, cq moet je dat nog doen?
Ah ik mis zo nu en dan een topic...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, heb allang gebeld. En mn aanwinst hier ook gepost destijds
Wat vreemd...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah ik mis zo nu en dan een topic...
Maar goed. Mn nieuwe aanwinst is een matig allrounder en telt vandaag 15 jaar en 13 dagenquote:
2-5-3 spelen in de friendly zou ik sowieso al doenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is 1/2/3 niet te zeggen... Daarvoor zou je zeker de ratings van beide teams even hier neer moeten kwakken.
Trouwens.. je moet woensdag ook 2-5-3 gaan spelen wil je wat ervaring erin krijgen anders heeft het nog weinig zin
Oh kijk aan.. die kan dus nog iets leuks hebben + dat je genoeg tijd hebt om die te vinden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar goed. Mn nieuwe aanwinst is een matig allrounder en telt vandaag 15 jaar en 13 dagen
Printscreen, we zijn dol op plaatjesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef IPeePie het volgende:
[..]
2-5-3 spelen in de friendly zou ik sowieso al doen. Hoe post je die stats het handigst, door middel van een printscreen?
Hoe kon je ook alweer croppen in paint? Ik heb photoshop hier niet geinstalleerd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Printscreen, we zijn dol op plaatjes
Dat kan, je kan ze ook heel snel overtikkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef IPeePie het volgende:
[..]
2-5-3 spelen in de friendly zou ik sowieso al doen. Hoe post je die stats het handigst, door middel van een printscreen?
Rammen op print screen, plakken in paint. Even het stukje selecteren, opslaan. naar Tinypic gaan.. Linkje en hatseflats op fok.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Hoe kon je ook alweer croppen in paint? Ik heb photoshop hier niet geinstalleerd.
Ja, maar dan heb ik zo'n enorm wit vlak eromheenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Rammen op print screen, plakken in paint. Even het stukje selecteren, opslaan. naar Tinypic gaan.. Linkje en hatseflats op fok.
Nee hoor...ik doe altijd simpel in paint. Dat witte vlak kun je gewoon kleiner maken en dus wegwerkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:41 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik zo'n enorm wit vlak eromheen
Daarom moet je ook het stukje selecteren wat je wil laten zien en vervolgens de rand rechtsonder naar boven trekken, zodat je alleen het "plaatje" opslaat. Volg je me?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:41 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik zo'n enorm wit vlak eromheen
Zijn dit ratings in thuiswedstrijden of uitwedstrijden, en wie speelt er komende wedstrijd thuis en wie uit?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:47 schreef IPeePie het volgende:
Ja, gelukt!
Ik ben Dikkerds trouwens.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik neem wel aan dat zijn stats iets beter zijn dan in die wedstrijd. Ik denk dat z'n spelers wel een iets betere vorm hebben.
In dat geval voorzie ik geen problemenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:49 schreef IPeePie het volgende:
Hij speelt thuis en dit is in een thuiswedstrijd van hem. Mijn ratings zijn in een uitwedstrijd dus die kloppen ook.
quote:12-02-2011 Zondag de 13e..
..zou een mooie dag zijn voor wat extra training, inkomsten en ervaringspunten en wie weet een stapje omhoog?
Moet er alleen nog wel wat gebeuren, te beginnen door morgen de Badoella Babies te verslaan en dan vanuit onze luie stoel toekijken of coach-Jack met z'n FC Caravan het allemaal nog wel trekt..
Zoals Sam zou zeggen: "That there’s some good in this world, Mr. diepFries… and it’s worth fighting for."
Te fijn iddquote:
Idd en dan ook nog de winnende! Geniaal!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Te fijn idden dat in precies deze pot, heerlijk
Leuk score verloop en kaarten. Helaas een blessure voor een trainie van me.quote:Kluitje A1 - Fillead (50655846)
Het was wat sarcastisch, want hij ging er niet bepaald zacht inquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ie dat had gedaan, was die bal de tweede ring in gevlogen
Ik wist ook ff niet hoe je m bedoelde hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was wat sarcastisch, want hij ging er niet bepaald zacht in
Beetje weinig goals....bij gijs en mij gaat het beterquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:37 schreef Outpost76 het volgende:
Dit is ook een lekkere pot!
[..]
Leuk score verloop en kaarten. Helaas een blessure voor een trainie van me.
Nee sorry....heb het gewoon op tv hier. Maar na Den Haag gaat ie over op WK schaatsenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:39 schreef IPeePie het volgende:
Heeft iemand hier een toevallig stream voor twente - vitesse?
Dat scheelt 2 doelpunten!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Beetje weinig goals....bij gijs en mij gaat het beter
Doen die van jou proggie het niet dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:39 schreef IPeePie het volgende:
Heeft iemand hier een toevallig stream voor twente - vitesse?
Ik ga denk ik radio 1 aanknallen en ook schaatsen kijken. Tussendoor mooi de samenvattingen en daarna weer schaatsen + BBC voetbalquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee sorry....heb het gewoon op tv hier. Maar na Den Haag gaat ie over op WK schaatsen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:40 schreef IPeePie het volgende:
Laat maar, de streamer heeft de kabel er goed ingestopt
Leuke rondequote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik zie dat Moon en Rppyro ook op 3-4 staan.
Dan kan je die krat net zo goed meteen al terugzetten...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:43 schreef Drassss het volgende:
Ik denk dat ik voor elke goal van Heracles een extra biertje pak vanavond
Vrees het ook, daarom ga ik zelf meteen over op Whiskey denk ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:44 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dan kan je die krat net zo goed meteen al terugzetten in de koelkast..
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:46 schreef Flappekz het volgende:
Nou, mn matig allrounder is iig geen middenvelder. 3 sterren
Ze doet d'r jeugd zelfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zekers!!Gewint van GotC (met een Flap opstelling vermoedelijk)
![]()
Mijn nieuwe matig allrounder haalt 4 sterren als verdedigende vleugel verdediger.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:46 schreef Flappekz het volgende:
Nou, mn matig allrounder is iig geen middenvelder. 3 sterren
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
Nou hopen op een leuke TU morgen. Bv dat ik eens te horen krijg hoe hoog Gerbrand qua verdedigen kan worden.
[ afbeelding ]
Als redelijk allrounder hoop ik toch op goed of hoger.
Alletwee natuurlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor een leuke TU of voor Gerbrand?
En VVV speelt niet eens slecht eigenlijk. En Den Haag niet eens écht goed.quote:
Jij zal niet dronken worden als het zo door gaat. Ik hoop wel voor je dat ze er nog 1 scoren want op 1 been kan je niet lopen.quote:
Als Feyenoord weer zijn standaard inkak momentje krijgt moet dat gewoon lukken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij zal niet dronken worden als het zo door gaat. Ik hoop wel voor je dat ze er nog 1 scoren want op 1 been kan je niet lopen.
Ja jammer genoeg is de stream er mee gekapt vlak voor de vrije trap van Heracles dus nu zit ik Twente te kijken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als Feyenoord weer zijn standaard inkak momentje krijgt moet dat gewoon lukken.
Het is eigenlijk op alle velden best spannendquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef IPeePie het volgende:
Lekker spannende wedstrijd in alkmaar
Keepers die het elk moment kunnen verneuken voegen een extra dimensie toe aan het spannend zijn van voetbalquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is eigenlijk op alle velden best spannend
Ziet er niet naar uit dat je nog veel bier kan gaan drinken vanavond.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als Feyenoord weer zijn standaard inkak momentje krijgt moet dat gewoon lukken.
Niet erg, ik ga toch vroeg pittenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ziet er niet naar uit dat je nog veel bier kan gaan drinken vanavond.Al doet 010 niet echt veel meer.
Dat dacht ik al wel maar omdat je er zelf over begon.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niet erg, ik ga toch vroeg pitten
Heracles ook niet. Buitenspel gegeven terwijl dat zeker een meter scheelde..... Hij had vrij door kunnen lopen naar de goal....quote:
Ehm omdat hij weer verliest?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:00 schreef IPeePie het volgende:
Echt respect voor Verbeek, die man is fantastisch
Oh ja maar das best wel logies met die scheids en tiefusvonen als tegenstander.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:13 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Nee omdat hij bij elk akkefietje de vierde man verrot scheld
Begint een erg leuk spelertje te worden zo. Jammer van geen spec, maar je kunt niet alles hebben natuurlijkquote:NajrA wrote:
Had slechts 1 verdedigenplopperdeplopje deze week:
Lennaert Schaars (262102250)
21 years and 40 days
Owner: Into Oblivion
Total Skill Index (TSI): 46 430
Wage: 9 790 ¤/week
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: outstanding Passing: weak
Winger: world class Defending: formidable
Scoring: weak Set pieces: disastrous
Hij is erg fijn inderdaad. Ik kan alleen maar hopen dat ie nog een keer of 10 voor veel geld wordt doorverkocht natuurlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Flap:
[..]
Begint een erg leuk spelertje te worden zo. Jammer van geen spec, maar je kunt niet alles hebben natuurlijk
helaas voor je was Toivonen niet betrokken bij het moment waar Verbeek zich zo over opwond...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ja maar das best wel logies met die scheids en tiefusvonen als tegenstander.![]()
Tja jammer..quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Henny Reuvers heet en 17 jaar en 96 dagen oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Wat verwachten jullie van zijn positiespel?quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Arnoud Bruin heet en 15 jaar oud is.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig.
Dat is echt niet te zeggen.quote:Op zondag 13 februari 2011 08:54 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Wat verwachten jullie van zijn positiespel?
Mhaw zal echt niet veel zijn vrees ik... Max 20k als je geluk hebt? Het is gewoon hopen dat iemand hem oppikt voor een paar K en dan training geeftquote:Op zondag 13 februari 2011 09:25 schreef IPeePie het volgende:
Wat is een 17y3d speler met redelijk vleugelspel en matig positiespel, met [snel] waard? Ik kan het wel vinden zonder snel, daar is het een paar k. Maar ik kan me voorstellen dat [snel] voor wingers gewild is?
Dacht ik alquote:Op zondag 13 februari 2011 09:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw zal echt niet veel zijn vrees ik... Max 20k als je geluk hebt? Het is gewoon hopen dat iemand hem oppikt voor een paar K en dan training geeft
Wel bij de momenten dat ik keek.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
helaas voor je was Toivonen niet betrokken bij het moment waar Verbeek zich zo over opwond...
* IPeePie slurpt de koffie op en begint aan zijn dagelijkse dosis huiswerkquote:Op zondag 13 februari 2011 10:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Possie schud IPeePie wakker en geeft een bak koffie.
Suc6.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:28 schreef IPeePie het volgende:
[..]
* IPeePie slurpt de koffie op en begint aan zijn dagelijkse dosis huiswerk
Vergeet niet dat die psychologen vooral bedoeld zijn wanneer je vaak verliest en zodoende je zelfvertrouwen wil laten stijgenquote:Op zondag 13 februari 2011 10:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
3e scout: Ko van Spronsen, 15j95d, huidig zwak Passen, potentieel matig Verdedigen.
Maar eens kijken of er nog wat Positie- of Vleugelspel op zit dan..
En snotver, kan met 2 sportpsychologen kennelijk niet eens zelfvertrouwen op wonderbaarlijk vasthouden? 3 overwinningen op rij (2-5, 3-0, 0-1) en dan 2-2 gelijk en het zakt naar sterk
9 overwinningen op rij en overdrevenquote:Op zondag 13 februari 2011 10:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
3e scout: Ko van Spronsen, 15j95d, huidig zwak Passen, potentieel matig Verdedigen.
Maar eens kijken of er nog wat Positie- of Vleugelspel op zit dan..
En snotver, kan met 2 sportpsychologen kennelijk niet eens zelfvertrouwen op wonderbaarlijk vasthouden? 3 overwinningen op rij (2-5, 3-0, 0-1) en dan 2-2 gelijk en het zakt naar sterk
15 jaar dus uitproberen maar.quote:Quinten Valster heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer slecht zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens slecht kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
En ik waarschijnlijk officieel niet gedegradeerd ;-)quote:Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef Flappekz het volgende:
Bij winst ben ik vanavond sowieso officieus kampioen, en misschien wel officieel
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:45 schreef MrMoon het volgende:
Vanavond 532 en ik ga mn keeper verdedigen trainen..
Duimen dus dat alles goed gaatquote:Op zondag 13 februari 2011 14:45 schreef MrMoon het volgende:
Top besluit! Nu maar hopen\duimen dat ie niet geblesseerd raakt.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:45 schreef MrMoon het volgende:
Ojaquote:Op zondag 13 februari 2011 15:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Blessure in een WO Possie? Dat lijkt me toch sterk
quote:Lambert Noordland (313429208)
17 jaar en 3 dagen, volgende verjaardag: 02-06-2011
"3 x extra 1st training PM and 2 x extra training PM 2nd training and 1x extra training defending 1st training" redelijk in vorm, conditie matig
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Racing Aelst
(sinds 10-02-2011 (11/44), 3d)
Total Skill Index (TSI): 5 430
Loon: 830 ¤/week
13 280 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
HTMS Points: Ability: 554 / Potential: 2191
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 13-02-2011 17:01 (27m)
Vraagprijs: 4 400 000 ¤
Hoogste bod: 5 160 000 ¤ door Brutalo Alkies
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:35 schreef Flappekz het volgende:
Voor als we hier nog iemand hebben die niet weet wat ie met zn geld moet:
[..]Poeh hey, wat een spelerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
Dan was het niet al helemaal niet leuk meer geweestquote:
Jammer genoeg is mijn bankrekening niet helemaal toereikend:quote:Op zondag 13 februari 2011 16:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan was het niet al helemaal niet leuk meer geweest
quote:Kapitaal: -6 996 067 ¤ (-7 345 833 ¤)
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jammer genoeg is mijn bankrekening niet helemaal toereikend:
[..]
Mja, ook maar net aan. Zal incl mn uitverkochte thuiswedstrijd van vanavond weer ergens rond de nul uit gaan komen morgenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]Nou ja, gelukkig komt er ook weer genoeg binnen
Goffer das niet te zunnig!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...nu zie ik ook ineens dat ik 232k rente heb betaald vandaag
quote:Kapitaal: 10 529 538 ¤ (10 515 672 ¤)
Maar de helft van jouw kapitaal staat straks op mijn rekeningquote:Op zondag 13 februari 2011 17:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer das niet te zunnig!
[..]
![]()
En van 174k aan salaris naar <19k.
Klopt en morgen 2 mil op die van Gijs_quote:Op zondag 13 februari 2011 17:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar de helft van jouw kapitaal staat straks op mijn rekening
Ik neem aan dat je dat vandaag meteen hebt gedaan?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt en morgen 2 mil op die van Gijs_
.
.
Helaas wel vergeten een berg personeel te ontslaan gister.
Nee dat heb ik nog niet gedaan. Wel verstandig misschien maar eigenlijk doe ik dat all1 op zaterdag.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat vandaag meteen hebt gedaan?
diepFries heeft ook al een bod van 2M op een andere trainee van me geplaatst. En verder heb ik nog 2 ouwe lullen op de TL staan die samen een paar ton op moeten brengen
Ik zou het gewoon nu doen. Voor hetzelfde geld vergeet je het komende zaterdag weer te doen...quote:Op zondag 13 februari 2011 17:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nog niet gedaan. Wel verstandig misschien maar eigenlijk doe ik dat all1 op zaterdag.
Ik hoop voor je dat je aan de goede kant van de 0 uitkomt. Toont toch net wat beter.
De kans daarop is idd erg groot.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon nu doen. Voor hetzelfde geld vergeet je het komende zaterdag weer te doen...
Als het goed is, sta ik morgenavond een paar ton in de plus. En dan moet ik de rest van de week nog kijken naar die melding dat faillisement dreigt
Tja, je weet het inderdaad maar nooit. Normaal gesproken zou diepFries ook met een paar ton overboden moeten worden, maar het is nog maar de vraag of dat daadwerkelijk ook gaat gebeurenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De kans daarop is idd erg groot.
Als het goed is ja. Als je verkopen net zo gaan als de mijne...... Maar goed daar gaan we natuurlijk niet van uit.
Ik help het je hopen. Koek had voor dik een miljoen overboden moeten worden op Tibo maar ook dat is niet gebeurd. Mn spits had ook meer dan 3 mil moeten opleveren ipv 2.6 mil.....quote:Op zondag 13 februari 2011 17:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja, je weet het inderdaad maar nooit. Normaal gesproken zou diepFries ook met een paar ton overboden moeten worden, maar het is nog maar de vraag of dat daadwerkelijk ook gaat gebeuren
Daarom heb ik die extra tonnen nog niet meegeteld, die zouden alleen maar mooi meegenomen zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 17:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Koek had voor dik een miljoen overboden moeten worden op tibo maar ook dat is niet gebeurd. Mn spits had ook meer dan 3 mil moeten opleveren ipv 2.6 mil.....
Maar goed jou tijdstip is een stukkie beter dan de mijne. Al is die van Lester ook niet echt top.
Oh wacht. Je hebt nu natuurlijk al 7 mil staan. Lekker scherp weer.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daarom heb ik die extra tonnen nog niet meegeteld, die zouden alleen maar mooi meegenomen zijn
Maar goed, het team dat nu staat (incl de aankopen van afgelopen week) moet het gaan doen komend seizoen in de VI.
Tja....normaal gesproken hoort ADO ook niet zo hoog te staan, en Feyenoord niet zo laag. Happensquote:Op zondag 13 februari 2011 17:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Oh wacht. Je hebt nu natuurlijk al 7 mil staan. Lekker scherp weer.Nouja dan zal het wel lukken.
Bij mij moeten ze het gaan doen voor plek 8 in de VII komend seizoen.
Ik hoop trouwens wel dat ze deze ME er snel weer uit tiefen want het gaat dit seizoen nergens over. Er zijn zoveel uitslagen die niet kloppen en dan heb ik het niet over mezelf. Check bijvoorbeeld Dedemsvaart AllStars (1225521) eens en vergelijk dat met Campo de Ourique (504654). Dan heb ik het wel eens waar all1 nog over mijn eigen competitie.
Dat is totaal niet te vergelijken.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja....normaal gesproken hoort ADO ook niet zo hoog te staan, en Feyenoord niet zo laag. Happens
Hier ook 17.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:43 schreef Drassss het volgende:
Nou 17 wedstrijden in HT-Live. Ik ben er klaar voor.
Ik wil alleen aangeven dat je niet altijd van logica uit moet gaanquote:Op zondag 13 februari 2011 17:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is totaal niet te vergelijken.Voetbal en hattrick zijn 2 verschillende dingen imo.
En dat zeg je tegen degene die het juist vaak anders ziet (mbt hattrick) dan de meeste hier.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik wil alleen aangeven dat je niet altijd van logica uit moet gaan
Kopen en individueel gaan trainen.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:50 schreef Drassss het volgende:
Tjaaa een 17 jarige redelijk positiespel op de TL.. Ik heb er eigenlijk weer geen reet aan
Heb er eigenlijk weinig aan + kans op een teamgeest hit kan ik nu echt niet gebruiken.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kopen en individueel gaan trainen.![]()
.
.
Net alsof je individueel kan trainen met de senioren.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk weinig aan + kans op een teamgeest hit kan ik nu echt niet gebruiken.
Dat snap ikquote:Op zondag 13 februari 2011 17:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net alsof je individueel kan trainen met de senioren.
Was zn id?
quote:Je team heeft 57 480 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Tibo Van Den Bosch (209606143) onlangs is verkocht voor 1 916 000 ¤.
Mhaw ik heb even gekeken wat mijn winst ongeveer zou kunnen zijn met jou passing training en daarna mijn verdediging... Dat is max 1 tonquote:Op zondag 13 februari 2011 18:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal ik m kopen en wat passen training geven?
Yup.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:59 schreef Outpost76 het volgende:
OMFG Koek heeft ook nog verlies geleden op Tibo...
[..]
Als het om een Prent of een van Goningen gaat boeit de winst me niet. (Ok mischien weer fout volgens een heleboel hier) Dus maak je daar maar niet druk om.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw ik heb even gekeken wat mijn winst ongeveer zou kunnen zijn met jou passing training en daarna mijn verdediging... Dat is max 1 ton![]()
Laat maar hangen
Dat kan ik misschien nog begrijpen, maar ik zelf heb er ook weinig aan, omdat het nooit een A-speler zal worden + ik er max ook maar 1 ton winst op zou kunnen makenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als het om een Prent of een van Goningen gaat boeit de winst me niet. (Ok mischien weer fout volgens een heleboel hier) Dus maak je daar maar niet druk om.
De beste combi van die 2.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:08 schreef Ziewoarut het volgende:
Wat is eigenlijk meer van belang voor het uitkiezen van een aanvoeder? Leiderschap of ervaring?
Ik koop m stiekem toch. Train m op (niveau weet ik nog niet) en dan kan je altijd nog kijken.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat kan ik misschien nog begrijpen, maar ik zelf heb er ook weinig aan, omdat het nooit een A-speler zal worden + ik er max ook maar 1 ton winst op zou kunnen makenZonde dus en er zijn nog veel meer Prents die meer kunnen brengen ( stuk of 6 die de komende 2mnd gepromoveerd gaan worden ).
Toch bedankt!
Ik zag het ja. Die Prents doen je toch wat hequote:Op zondag 13 februari 2011 18:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik koop m stiekem toch. Train m op (niveau weet ik nog niet) en dan kan je altijd nog kijken.
Voor dat bod krijg ik m niet hoor.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Die Prents doen je toch wat he
Thx! Ik kan je (zoals ik al in je gb zei) helaas nog niet de wederdienst bewijzen...quote:Willy_Wortel
Team: F.C. Wespennest 1e in IV.26
Supporter sinds 13-02-2011 12:12
ja lijkt mij ook lastig..quote:Op zondag 13 februari 2011 15:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Blessure in een WO Possie? Dat lijkt me toch sterk
Daar hoop ik ook op!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:22 schreef Drassss het volgende:
Zo dat jeugd update.. Hopelijk weer eens goed nieuws.
Ja doe maarquote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Marlon Braaksma.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Scoren. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:36 schreef Flappekz het volgende:
Wat een weekend voor Den Haag
Den Haag wint
Nummer 3, 4, 6 en 7 verliezen punten
Koning.Keizer.Admiraal. gaat kampioen worden
Voor Feyenoord is t ook een aardig weekend. 3 van de 4 concurrenten (Lees VVV, Vitesse, Heracles en Willem IIquote:Op zondag 13 februari 2011 18:36 schreef Flappekz het volgende:
Wat een weekend voor Den Haag
Den Haag wint
Nummer 3, 4, 6 en 7 verliezen punten
Koning.Keizer.Admiraal. gaat kampioen worden
Je vergeet juist Excelsior.. dat is echt de belangrijkste concurrent.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is t ook een aardig weekend. 3 van de 4 concurrenten (Lees VVV, Vitesse, Heracles en Willem II) verliezen terwijl ze zelf weten te winnen.
Ja maar das het A team van Feyenoord dus die telt niet mee.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je vergeet juist Excelsior.. dat is echt de belangrijkste concurrent.
Nou met die Jap erbij hebben ze toch ineens iemand erbij die in zn eentje het niveau verdubbelt.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:07 schreef Drassss het volgende:
Mhaw ik denk dat plek 12/15 niet boeiend is op het einde van het seizoen. Als ze maar geen 16e worden en voor de rest is alles best.
Maargoed ik zie ze niet meer dan een punt of 35 halen dus dan ga je gewoon 14e of lager worden.
Dat vind ik helemaal prima, maar niet met ingang van komend weekendquote:Op zondag 13 februari 2011 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou met die Jap erbij hebben ze toch ineens iemand erbij die in zn eentje het niveau verdubbelt.Ik denk dat ze wel gaan stijgen de komende tijd.
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar das het A team van Feyenoord dus die telt niet mee.
Oh mag Ado Feyenoord vernederen komend weekend!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal prima, maar niet met ingang van komend weekend
Of hij is gewoon zo goed!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:14 schreef Drassss het volgende:
Volgens mij hebben ze die Jap gewoon vertelt dat ze 3e staan, zodat hij geen idee heeft dat hij nu aan het strijden is voor degradatie
Ochja hij kan lekker vrij spelen en het zou hem een zorg zijn gok ik waar Feyenoord over 2 jaar staatquote:
Nee hoor, over 30 min gaan we losquote:Op zondag 13 februari 2011 19:28 schreef Gijs_ het volgende:
Hallo, ik speel ook hattrick... of zit ik hier dan verkeerd?
quote:
Wát speel je?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:28 schreef Gijs_ het volgende:
Die moeten maar meegenieten met de echte topteams die al aan het ballen zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 19:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..], al ligt 'we' hier nogal gevoelig hoor als we het over 30 min. hebben
Wat is dat voor iets dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:28 schreef Gijs_ het volgende:
Osm bedoelde ik, toch hetzelfde ongeveer als Hattrick?quote:
Wie speelt er nou vanavond zijn kampioenswedstrijd?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die moeten maar meegenieten met de echte topteams die al aan het ballen zijn![]()
Wij spelen hier Footstar...sorry!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Osm bedoelde ik, toch hetzelfde ongeveer als Hattrick?
Verdorie!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wij spelen hier Footstar...sorry!
Jijquote:Op zondag 13 februari 2011 19:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wie speelt er nou vanavond zijn kampioenswedstrijd?
Hattrickquote:Op zondag 13 februari 2011 19:28 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben een beetje verlegen...quote:Op zondag 13 februari 2011 19:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar je mag best mee proberen te praten hoor
Heuy Ado moet tegen hem komend weekend.... Beetje raar dat jij nu aan t cheeren bent voor hem.quote:
Ryo is een aanwinst voor de eredivisie. En nu kan de verdediging van Den Haag weer laten zien hoe goed ze zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 19:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heuy Ado moet tegen hem komend weekend.... Beetje raar dat je nu aan t cheeren bent voor hem.
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ryo is een aanwinst voor de eredivisie. En nu kan de verdediging van Den Haag weer laten zien hoe goed ze zijn
Dan mag ie eerst zn opstelling wel maken...quote:Op zondag 13 februari 2011 19:36 schreef Gijs_ het volgende:
Goed, vanavond tegen de nummer 7. De nummers 1 en 2 moeten tegen elkaar, als de nummer 2 één of meer punten weet te pakken kan het seizoen nog wat kleur krijgen. Anders worden de drie laatste weken aardig saai...
Hier vanavond mots en pressie met 5-5-0 tegen de nr 2.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:36 schreef Gijs_ het volgende:
Goed, vanavond tegen de nummer 7. De nummers 1 en 2 moeten tegen elkaar, als de nummer 2 één of meer punten weet te pakken kan het seizoen nog wat kleur krijgen. Anders worden de drie laatste weken aardig saai...
Timothy geeft mooie rugdekkingquote:Op zondag 13 februari 2011 19:38 schreef Drassss het volgende:
Ben je mooi klaar mee met die backs van Ado
Tot dusver offtopic.
Zn standaard opstelling zal wel voldoen.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan mag ie eerst zn opstelling wel maken...
Hoop dat ie een standaard opstelling heeft idd...quote:Op zondag 13 februari 2011 19:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan mag ie eerst zn opstelling wel maken...
Hahahaha ja dat deed je netjes.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja goed he? Ik ben niet voor 1 gat te vangen
Dat zal toch wel!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hoop dat ie een standaard opstelling heeft idd...
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zn standaard opstelling zal wel voldoen.
Hopen dat ie voldoetquote:Op zondag 13 februari 2011 19:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hoop dat ie een standaard opstelling heeft idd...
Staat ie nou nog niet in de top 10?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:41 schreef Flappekz het volgende:
MrMoon, opschieten! Nog maar een paar posts!
We hopen een hoop inderdaadquote:Op zondag 13 februari 2011 19:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer wat hopen we toch allemaal een berg.
Ja, fijn héquote:Op zondag 13 februari 2011 19:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer wat hopen we toch allemaal een berg.
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:41 schreef Flappekz het volgende:
MrMoon, opschieten! Nog maar een paar posts!
Ambitieusquote:Op zondag 13 februari 2011 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jawel. Ik denk all1 dat ie hoger wil komen.
Misschien straks nog wel ffquote:Op zondag 13 februari 2011 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een hoop hopen.
Morgen ochtend weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |