Zit je niet draadloos?quote:
ik heb de hele dag de draad nog niet weten te vindenquote:
Van 10:00u tot zo'n 18:00u?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik doe die Eur 29 ook alleen als ik een kortingsbon heb, en dan blijf ik er van 10 uur tot etenstijd
genieten... alweer veels te lang geleden
Ik wil een RW shirt of sweaterquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker en weer een t-shirt scorenen dit jaar ook een vest
yep, maak er gewoon een dagje uit van, alleen however, de vrouw kan er niet goed tegen. Maar sauna alleen vind ik no problemoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Van 10:00u tot zo'n 18:00u?
Da's wel lang
Netjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:14 schreef Ferb het volgende:
[..]
Nee,
Heb em gelukkig al weer gevonden
Koffie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb de hele dag de draad nog niet weten te vinden
Halen danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil een RW shirt of sweater![]()
Ik ga meestal 2,5 uur. Soms 4 uur, maar dan heb ik het daarna ook wel gezien hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, maak er gewoon een dagje uit van, alleen however, de vrouw kan er niet goed tegen. Maar sauna alleen vind ik no problemo
Zekerwetenquote:
behalve dan morgenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga meestal 2,5 uur. Soms 4 uur, maar dan heb ik het daarna ook wel gezien hoor
Ik ga ook altijd alleen
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ZekerwetenAls het op hyves was zou je nu dikke R&R krijgen
Een Ferb verdient dat sowieso alquote:
in die 7 uur lig ik rustig ook nog een uurtje te tukkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga meestal 2,5 uur. Soms 4 uur, maar dan heb ik het daarna ook wel gezien hoor
Ik ga ook altijd alleen
Een RockNijntje ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een Ferb verdient dat sowieso al![]()
Tukken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in die 7 uur lig ik rustig ook nog een uurtje te tukken
en in die 7 uur heb je nog niet alles gedaaan, zo groot is het daar
nog 608quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh ik ga dit weekend mijn postaantal met één getal uitbereiden
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:08 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik vond em vrij goed gelukt, lopend
Hier nietquote:
nee, dat is te algemeenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
whehehe doen jullie gewoon een search op Google afbeeldingen op 'kinderboeken' oid.
JULLIE? JULLIE??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
whehehe doen jullie gewoon een search op Google afbeeldingen op 'kinderboeken' oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
zweten, bevriezen, zwemmen, bubbelen, eten, drinken, luieren, allesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Tukken?
Tukken doe ik in bed wel
Ik kom om te zweten
slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef Toekito het volgende:
Ik eet mijn toetje op en ga dan pitten![]()
Geniet er van en slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef Toekito het volgende:
Jouw hier is in het oosten des lands toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier nietAlleen vanmiddag even
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zuidoost-Brabantquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef OA het volgende:
[..]
Jouw hier is in het oosten des lands toch?
Ik moest ECHT denken aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zweten, bevriezen, zwemmen, bubbelen, eten, drinken, luieren, alles
JULLIE? JULLIE??
Nee dat doet WOK
Alleen WOK doet dat. Die wil tussen de tieten van ST liggen, zogenaamd om een verhaaltje te horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Nou ja, wij hebben tenminste geen last van Belgenquote:
Eten doe ik thuis wel. Drinken uiteraard wel. Moet wel bijtankenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zweten, bevriezen, zwemmen, bubbelen, eten, drinken, luieren, alles
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moest ECHT denken aan
rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan
wekunnenunielanger, wekunnenunielanger blijven staanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moest ECHT denken aan
rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan
Last kun je het niet noemen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:20 schreef OA het volgende:
[..]
Nou ja, wij hebben tenminste geen last van Belgen
straighten tool (net iets teveel zie ik nu) clone stamp en spot healingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef Ferb het volgende:
[..]
O
Da's nice,
Photoshop gebruikt?
Zo ja -> welke stappen ?
[..]
JULLIE? JULLIE??
Nee dat doet WOK
Alleen WOK doet dat. Die wil tussen de tieten van ST liggen, zogenaamd om een verhaaltje te horen.EN ST doet dat alleen bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Vermaak?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Last kun je het niet noemen...
Welterusten Toekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef Toekito het volgende:
Ik zie ze niet zo vaakquote:
voorlezen ja, er mogen wel andere mannen tussen mijn tieten liggen hoorquote:
CS5?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
straighten tool (net iets teveel zie ik nu) clone stamp en spot healing
Geweldig nummerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wekunnenunielanger, wekunnenunielanger blijven staan
Ik heb CS2quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:21 schreef Ferb het volgende:
[..]
CS5?
In CS4 werkt het voor mijn gevoel niet zo heel fijn,
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voorlezen ja, er mogen wel andere mannen tussen mijn tieten liggen hoor
Geen idee hoe dat ding werktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
O, toepasselijk, ik krijg nu een banner van ov-chipkaart.nl waarop staat 'Niet uitgecheckt? Klik hier!"
Nou ja, ik heb me na mijn treinreis van dinsdagochtend inderdaad nog niet uitgecheckt.
Lolquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
O, toepasselijk, ik krijg nu een banner van ov-chipkaart.nl waarop staat 'Niet uitgecheckt? Klik hier!"
Nou ja, ik heb me na mijn treinreis van dinsdagochtend inderdaad nog niet uitgecheckt.
ik heb elements 5quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:21 schreef Ferb het volgende:
[..]
CS5?
In CS4 werkt het voor mijn gevoel niet zo heel fijn,
En dat zeg je nu pasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:
Ik denk toch dat ik pasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoezo werkt ie nu niet meer dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van mij dus niet meer.
Nou ja, ik koop wel een anonieme voor woensdag.
Ik moet komende week 2x met de treinquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
2 jaar terug al, wilden we shoppen in Rotterdam, auto bij metrostation zetten zoals vroegahquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar zal over een tijdje waarschijnlijk wel moeten...
Lekker slapenquote:
Het beruchte hoekjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoezo werkt ie nu niet meer dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |