met een zwoele hese stem ga je al gauw een bepaalde richting uitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maakt het eigenlijk uit wat voor boek?
Nog erger... daar moet ik even over fantaseren hoe dat is...quote:
Goede reden om veel knuffels te krijgen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben gewoon één grote zwakke plek
quote:
Lastig...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon één grote zwakke plek
quote:
Pfoe. Het is wat he?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:55 schreef OA het volgende:
Nog erger... daar moet ik even over fantaseren hoe dat is...
ja, richting pilletjeslaatje voor een zuigtabletjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
met een zwoele hese stem ga je al gauw een bepaalde richting uit
Ik moet om 8:45u bij de kapper zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
ga maar niet al te laat slapen vandaag
morgen staan er om 10:30 een zooi kids voor de deur om mee naar Rotterdam te nemen
Je geeft Marijke een lift?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
ga maar niet al te laat slapen vandaag
morgen staan er om 10:30 een zooi kids voor de deur om mee naar Rotterdam te nemen
Ook niet echt heel erg waar hoorquote:
10:30 valt idd mee, maar ik ben gewend op zaterdag tot het middaguur in bed te kunnen rottenquote:
Ik had voor morgen nog niets gepland, OAdin is de hort op, dus dan heb ik wat zinnigs te doenquote:
Ik ga op zaterdagochtend altijd naar de saunaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
10:30 valt idd mee, maar ik ben gewend op zaterdag tot het middaguur in bed te kunnen rotten
en daardoor ga ik vaak veuls te laat slapen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook niet echt heel erg waar hoor
ummmmquote:
iedere week?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga op zaterdagochtend altijd naar de sauna
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:59 schreef OA het volgende:
Ik had voor morgen nog niets gepland, OAdin is de hort op, dus dan heb ik wat zinnigs te doen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:59 schreef D. het volgende:
Ik ga op zaterdagochtend altijd naar de sauna
Ik deed er toch niks meer mee... even geen zin in en behoefte aan ook.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Good for youquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik deed er toch niks meer mee... even geen zin in en behoefte aan ook.
En als ik ooit weer in de etalage daar wil staan, maak ik wel weer een nieuw account.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha, okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiquote:
Als je er niets mee deed hoef je 'm toch ook niet weg te gooien?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik deed er toch niks meer mee... even geen zin in en behoefte aan ook.
En als ik ooit weer in de etalage daar wil staan, maak ik wel weer een nieuw account.
Jawel, want nu hoef ik niet iedere keer die mailtjes met nieuwe mathces weg te gooienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Als je er niets mee deed hoef je 'm toch ook niet weg te gooien?
Kun je je niet afmelden voor alleen die mailtjes dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, want nu hoef ik niet iedere keer die mailtjes met nieuwe mathces weg te gooien.
Kan, maar deze optie zag ik eerderquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je je niet afmelden voor alleen die mailtjes dan?
Een echte, bij een thermaalbadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:03 schreef Koen66 het volgende:
hmmm, zou ook wel wat vaker willen sauna-en
Ga je naar een echte sauna of bij een sportclub oid D.
was jij dan niet degene die een keer riep dat ze het niks vondquote:
wat denk je zelf, nu je mijn vorige opmerkingen hebt gelezen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:06 schreef Koen66 het volgende:
was jij dan niet degene die een keer riep dat ze het niks vond
mooie foto, je moet hem alleen nog ff rechtzettenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:06 schreef Ferb het volgende:
Dagje Middelburg![]()
[ afbeelding ]
Groter :
http://i415.photobucket.com/albums/pp235/Siloow/IMG_5602.jpg
Dat valt dus wel mee. ik betaal voor entree van het thermaalbad, en de sauna is dan gratisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker hoor
Jammer dat het zo duur is however
zoveel mensen, zoveel opmerkingen, geheugenbakje hier loopt wel eens overquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat denk je zelf, nu je mijn vorige opmerkingen hebt gelezen?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mooie foto, je moet hem alleen nog ff rechtzetten
quote:
ik ga meestal naar sauna in Bleiswijk, entree Eur 29quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Dat valt dus wel mee. ik betaal voor entree van het thermaalbad, en de sauna is dan gratis
Rock Werchterquote:
ik hou van de saunaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoveel mensen, zoveel opmerkingen, geheugenbakje hier loopt wel eens over
Ehh, nou...daar dus, rond 10 uurquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
waar moet ik zijn en hoe laat?
veel mensen vinden het eng om de een of andere vage reden, nooit begrepen waarom.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hou van de sauna![]()
zo veel zelfs dat ik dan best heel veel schaamtegedoetjes even kan vergeten
Ik heb een 10-baden kaartquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga meestal naar sauna in Bleiswijk, entree Eur 29
Ojaaa natuurlijkquote:
Ja niks hea, heb ook weekendquote:
Ik vind woorden uit waar en wanneer ik het nodig vindquote:
Het is dat je het over een 'ze' hebt, anders zou ik zoiets nog wel eens kunnen hebben laten vallen hier of daar... maar ja, de sauna is me ook afgeraden door de longarts ooit i.v.m. astmaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was jij dan niet degene die een keer riep dat ze het niks vond
Ik vond deze erg geslaagdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind woorden uit waar en wanneer ik het nodig vind
ik doe die Eur 29 ook alleen als ik een kortingsbon heb, en dan blijf ik er van 10 uur tot etenstijdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een 10-baden kaart
Komt neer op 2,5 uur voor zo'n 10 euro
Ik vond het eng, tot ik 1 keer geweest was. Nu heb ik er (figuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
veel mensen vinden het eng om de een of andere vage reden, nooit begrepen waarom.
Af en toe lopen er dan geklede technici rond daar, kijk dat is pas eng dan
Dit was wel een goeiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind woorden uit waar en wanneer ik het nodig vind
Jeujquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker weten, dit jaar voor de 5de keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |