Zoals...ons?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Het ging zo snel dat ik van alles gemist had
Jammer, net gemistquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Die michiel dinges in Amerika had het erover
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tof wees eens expliciet? welk programma?
kunnen we het terug zien?
Hij was zeker gewoon op tv en mijn beeld dat jullie samen de DVD hadden gehuurd, dat door OA al onderuit gehaald werd, klopt echt van geen kant?quote:
Dat is jouw versie van het verhaal...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij was zeker gewoon op tv en mijn beeld dat jullie samen de DVD hadden gehuurd, dat door OA al onderuit gehaald werd, klopt echt van geen kant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Het was een dvdtjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij was zeker gewoon op tv en mijn beeld dat jullie samen de DVD hadden gehuurd, dat door OA al onderuit gehaald werd, klopt echt van geen kant?
ik heb een beetje keelpijn nu, dus ik klink te zwoelquote:
Wie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
wat hebben jullie het allemaal over die Adele?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:50 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is jouw versie van het verhaal...SnorkelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
keelpijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb een beetje keelpijn nu, dus ik klink te zwoel
Volgens mij willen LL en MZ daar naar toequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
wat hebben jullie het allemaal over die Adele?
Tja, dat moeten we niet hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een ander boek dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
nee, dan haal je het nooit tot het eind van het boekquote:
Is dat het streven dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dan haal je het nooit tot het eind van het boek
Keelpijn is echt irritant... Das eigenlijk m'n enige zwakke plek als er griep heerstquote:
quote:
Ik was verliefd op Allstarquote:
Alweer? Okquote:
Oke tofquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef Koen66 het volgende:
heb een nieuwe Blackberry. Fok werkt er lekker op
nee hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kusje op je keelpijn
je wordt toch niet ziekjes he
geen idee..niet?quote:
Ik ben gewoon één grote zwakke plekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef OA het volgende:
[..]
Keelpijn is echt irritant... Das eigenlijk m'n enige zwakke plek als er griep heerst
*in spanning afwachtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
geen idee..niet?
dan ga ik nu inspreken
Mwoa. Kan er niet erg warm van wordenquote:
ach is een van de weinige secundaire arbeidsvoorwaardenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke tof
Ik heb nog steeds mijn rammelnokia
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef Koen66 het volgende:
heb een nieuwe Blackberry. Fok werkt er lekker op
bij mij ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach is een van de weinige secundaire arbeidsvoorwaarden
maakt het eigenlijk uit wat voor boek?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |