abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92978480
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef mtchel112 het volgende:
Die readers zijn echt amper ergens te krijgen:')
gewoon afwachten :) , kan je alvast bedenken hoe je de ov crack kaart gaat gebruiken
bij ns zitten ze natuurlijk niet stil software wordt aangepast en codes verandert.
het is gewoon 1 stap vooruit denken
eigenlijk voor een goede real time crack is het van belang dat je alleen een geldig kaartje heb tussen de twee stations dat de controleur je ov kaart in zijn dan met translink linkende mobile handzet heeft gecontroleerd

hoe je vaak heb je het wel niet gehad dat je een kaartje kocht en aan eind van je reis niemand je kaartje had geknipt, zonde van het geld toch })
pi_93249527
quote:
OV loket: Reizen met dalurenkorting door OV-chipkaart te ingewikkeld
Vervoerders moeten meer samenwerken bij het uitgeven van kortingsproducten op de OV-chipkaart. Treinreizigers betalen nu vaak onnodig teveel geld omdat ze niet weten dat elke vervoerder een eigen dalurenkortingsregeling heeft voor reizen buiten de spits. Dat stelt het OV loket.

Treinreizigers die buiten de spits willen reizen, kunnen bij NS een voordeelurenkaart aanschaffen. Vóór de introductie van de OV-chipkaart was deze op alle treinen in heel Nederland geldig, dus ook op de treinen van Connexxion, Arriva, Syntus en Veolia. Dat geldt niet bij de OV-chipkaart. Veolia en Arriva hebben inmiddels hun eigen dalurenkortingsregeling ingevoerd en reizigers die met korting van bijvoorbeeld Harlingen naar Valkenburg ‘op saldo’ willen reizen, moeten naast de NS Voordeelurenkaart ook een (gratis) kortingsproduct van Arriva en Veolia aanschaffen. De verwachting is dat Connexxion en Syntus ook met een eigen product zullen komen.

Het OV loket, dat al vaak heeft aangedrongen op meer samenwerking tussen ov-bedrijven, noemt het “niet klantvriendelijk” dat elke vervoerder zijn eigen voordeelurenproduct gaat voeren. “Daarbij komt dat reizigers dit vaak niet weten. In het geval van Veolia is de communicatie minimaal geweest. Op de website van Veolia stond geen informatie, met als gevolg dat nogal wat reizigers die dachten met korting te reizen in werkelijkheid het volledige tarief hebben moeten betalen”, aldus het OV loket.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_93254539
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:28 schreef Aether het volgende:

[..]

het voordeel met reizen op saldo is per januari toch al weg
dus gewoon het kaartje kopen !!! dat werkt nog wel samen
beter is natuurlijk een eigen ov chip kaart reader })
pi_93261239
Hoe zit het eigenlijk met het instaptarief bij Veolia <--> NS? Moet je die weer opnieuw betalen of telt het als een overstap?
pi_93261826
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:32 schreef JoshuaL het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het instaptarief bij Veolia <--> NS? Moet je die weer opnieuw betalen of telt het als een overstap?
Je moet elke keer dat je van vervoerder wisselt, opnieuw het instaptarief betalen. Een Veoliapaal kan niet zien of jij van huis af komt, of uit een NS-trein :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_94034316
Gvd! Ik dacht mijn OV chipkaart kwijt te zijn en heb vandaag (zaterdag) gebeld dat hij geblokkeerd moest worden en er wordt een nieuwe opgestuurd.

Maar nu vind ik dat kloteding dus terug, kan ik dit probleem nog oplossen op de een of andere manier? maw is het nog niet te laat?
  zondag 13 maart 2011 @ 05:10:39 #32
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_94035264
Je dient te wachten op je nieuwe OV chipkaart, dit had je ook kunnen weten naar aanleiding van het gesprek die je gevoerd hebt om je kaart te blokkeren. Aangezien dit vooraf gesteld wordt en je hierop toestemming voor dient te geven.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_94043016
Kan hij niet gedeblokeerd worden dan?? :'(
pi_94043155
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:33 schreef julian6 het volgende:
Kan hij niet gedeblokeerd worden dan?? :'(
Uit het antwoord van MisterJ.Lo maak ik op dat dit niet kan. Gewoon wachten op je nieuwe kaart dus.
pi_94043679
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:36 schreef JoshuaL het volgende:

[..]

Uit het antwoord van MisterJ.Lo maak ik op dat dit niet kan. Gewoon wachten op je nieuwe kaart dus.
nooooooooooooooooo
pi_95660047
quote:
Vanaf 1 mei overal OV-chipkaart reisproducten ophalen
Er wordt een nieuwe stap genomen in de invoering van de OV-chipkaart. Vanaf 1 mei wordt het mogelijk om alle reisproducten voor de OV-chipkaart bij bijna alle ophaalpunten op te halen. Uitzondering betreft de zogenoemde Arriva TVM automaten, daar kunnen per 1 mei nog niet alle reisproducten opgehaald worden.

Voorheen was het bijvoorbeeld niet mogelijk om een studentenreisrecht op te halen bij de NS-automaat, waardoor er bij de andere ophaalautomaten, bijvoorbeeld bij AH to go, lange rijen ontstonden.

Als gevolg van de implementatie van de nieuwe ophaalmogelijkheid, is het in NS-automaten niet mogelijk om reisproducten voor de chipkaart op te halen in het weekend van 16 en 17 april.
pi_95887158
Ik wil binnenkort iemand verwelkomen op Schiphol die naar Groningen moet met de trein. Ik ben van plan met haar mee te reizen tot Zwolle voor de gezelligheid. Ik hoef niet in Zwolle te zijn, dus ik neem daar de eerste trein terug naar mijn woonplaats Amsterdam.

Moet ik nu officieel in Zwolle uitchecken en meteen weer inchecken voor mijn terugreis ? Of kan ik in het station van Zwolle blijven en pas in Amsterdam weer uitchecken, zodat ik alleen Schiphol - Amsterdam betaal ?
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:13:03 #38
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95892617
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:09 schreef jaco het volgende:
Ik wil binnenkort iemand verwelkomen op Schiphol die naar Groningen moet met de trein. Ik ben van plan met haar mee te reizen tot Zwolle voor de gezelligheid. Ik hoef niet in Zwolle te zijn, dus ik neem daar de eerste trein terug naar mijn woonplaats Amsterdam.

Moet ik nu officieel in Zwolle uitchecken en meteen weer inchecken voor mijn terugreis ? Of kan ik in het station van Zwolle blijven en pas in Amsterdam weer uitchecken, zodat ik alleen Schiphol - Amsterdam betaal ?
Gewoon betalen. Lekker schraal ben je.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_95893836
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:09 schreef jaco het volgende:

je moet dus inchecken op schiphol dan kan je overal heen je check dus zeker niet uit in zwolle maar je koop kaartje enkel naar amsterdam in amsterdam check je weer uit
kosten rit schiphol-- amsterdam . en zwolle amsterdam dus
dat is denk ik het goedkoopste ;)
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:25:28 #40
285859 Meneer_Agent
De Lange Arm Der Wet
pi_97024552
Kickje.

Binnenkort ga ik beginnen met een nieuwe baan en daar moet ik aardig wat voor reizen. Traject is bus – trein – bus. Het probleem is dat ik in mijn eigen woonplaats niet het abonnement voor de tweede busrit op mijn chipkaart kan laden en dat mijn werk dermate ver van de bewoonde wereld ligt dat ik niet ergens een oplaadpaal met abo functie in de buurt en ook op het station waar ik uitstap schijnt dit niet aangeboden te worden. Ik heb op de OV Chipkaart site gekeken maar daar kun je alleen voor bepaalde gebieden een abo halen, en natuurlijk niet voor het gebied waar ik in zit. Is er nog een andere manier of moet ik gewoon eens per maand een pauze opofferen om mijn abo te verlengen?
Goed dat ik er ben.
pi_97024705
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:25 schreef Meneer_Agent het volgende:
Kickje.

Binnenkort ga ik beginnen met een nieuwe baan en daar moet ik aardig wat voor reizen. Traject is bus – trein – bus.
Het gaat om een maandabonnement?
Je kunt bij een treinabonnement een OV-supplement kopen. Die is dan 1 tot 3 zones rond het begin- en eindstation geldig en veel goedkoper dan twee aparte busabonnementen. Je kunt gewoon de papierenversie tonen in bus/tram.
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:37:50 #42
285859 Meneer_Agent
De Lange Arm Der Wet
pi_97024993
Oh wow, nooit geweten, handig. Dus ik hoef maar 1 supplement te kopen voor zowel van huis naar station A als van station B naar werk? Nice.
Goed dat ik er ben.
pi_97025315
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:37 schreef Meneer_Agent het volgende:
Oh wow, nooit geweten, handig. Dus ik hoef maar 1 supplement te kopen voor zowel van huis naar station A als van station B naar werk? Nice.
Een 2-zone-supplement kost bijvoorbeeld 45 euro. Twee aparte 2-zone-abonnement 2×69 euro.

Je moet het supplement meteen kopen bij het NS-traject. Een maandabonnement is op dit moment alleen als papier te krijgen. Je krijgt dan een NS-trajectkaart en een OV-kaart voor beide zones.

Het aantal zones is voor het begin- en eindstation gelijk; ook als de afstand bijvoorbeeld korter is tot het beginstation.
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:50:02 #44
285859 Meneer_Agent
De Lange Arm Der Wet
pi_97025517
Ehm, wacht even.

Huis - station A = 3 sterren
Station B - werk = 1 ster

Begrijp ik je dan goed dat ik twee keer 3 moet kopen, of is 3+1 ook mogelijk?
Goed dat ik er ben.
pi_97026635
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:50 schreef Meneer_Agent het volgende:
Ehm, wacht even.

Huis - station A = 3 sterren
Station B - werk = 1 ster

Begrijp ik je dan goed dat ik twee keer 3 moet kopen, of is 3+1 ook mogelijk?
Je koopt één keer een 3 ster.
Rond station B kun je dus verder reizen dan noodzakelijk.
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:36:44 #46
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_97031434
Vandaag voor het eerst de chipkaart gebruikt. Geen problemen gehad, lekker makkelijk. Had uit voorzorg wel geld mee voor de trein en een strippenkaart, je weet nou eenmaal nooit.
pi_97118720
Kan iemand mij vertellen hoe ik een extra kaart kan toevoegen bij mijn ov-chipkaart op ov-chipkaart.nl?
pi_97132157
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 15:18 schreef julian6 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik een extra kaart kan toevoegen bij mijn ov-chipkaart op ov-chipkaart.nl?
Mijn OV-chipkaart » Kaartbeheer onder Kaartgegevens.
pi_97145182
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 21:33 schreef Aether het volgende:

[..]

Mijn OV-chipkaart » Kaartbeheer onder Kaartgegevens.
Bedankt ^O^
pi_97887254
Heb een studenten ov chipkaart en een paar maanden terug gewisseld naar een weekend abonnement. Voor reizen in de kortingsuren maakte ik altijd al gebruik van een roze strippenkaart, ook nu er sinds een jaar met OV chipkaart gereisd kan worden (goedkoper).

Vandaag moest ik toch ff naar school met de bus, dus gereisd met strippenkaart. Moest ff naar huis tussendoor, was iets vergeten en sowieso een keer overstappen. Toen ik voor de 7e keer een bus instapte op de laatste terugweg zegmaar, zei die chauffeur opeens dit mag sinds 1 juni niet meer, reizen met een strippenkaart als student. Je moet altijd op saldo reizen of anders een blauwe strippenkaart zolang die nog niet is afgeschaft.

Iemand die hier meer vanaf weet? Ik heb er niks van gehoord, kan het nergens vinden op internet dat er sinds 1 juni iets gewijzigd is. Beetje jammer ook, net een nieuwe gekocht :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')