SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:27 schreef Ynske het volgende:
ff vraagje
als je een uitnodiging ontvangt voor een expo, verwacht je dan dat de foto's die op de uitnodiging staan ook ophangen?Uhm, ja, das toch een soort van lokkertje dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
vinnik ook jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, ja, das toch een soort van lokkertje dan he
Je denkt dan toch dat dat een bietje is wat je te wachten staat zeg maar, lijkt me zo.quote:
zit al achter nieuwe aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je denkt dan toch dat dat een bietje is wat je te wachten staat zeg maar, lijkt me zo.
ben bezig met een uitnodiging en had er aangeleverd gekregen die niet komen te hangen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
Yns even uit de crypt, dat was dus niet zo?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Meneer schandaal bij mij op bed
Pilletje nodigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:30 schreef asfalthooligan het volgende:
Grr nu word me vinger ook nog eens blauw kutzooi
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmmmmmmm gebakken bladerdeegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:37 schreef tombolafan het volgende:
Die kat
Ik heb nu maar de oven aan gezet en bladerdeegplakjes uit de vriezer gehaald, ik maak mn eigen snaaiwerk wel
Hihi snapte er niks vanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben bezig met een uitnodiging en had er aangeleverd gekregen die niet komen te hangen.
zelf vond ik dat t echt er moeten zijn die er ook hangen. maar goed wanneer ik die nu krijg is de vraag...
Mooierd zeg!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Er gaat op zn minst kaas in natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm gebakken bladerdeeg![]()
Ooh de Aldi had sour cream chips, en ik zou geen chips kopen maar nu moest ik wel twee zakken meenemen
Handschoen met rubber, volgens mij heb ik die wel eens zien liggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Ml doe jij de Whoopert wel es met zo een handschoen met rubber dr op?
En zo ja wil je dr een hebben?
een Tijgertquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat is het dan Yns?
Fire is een hartstikke lieve kat. Hij is erg op zijn gemak anders zal hij er niet bij gaan liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |