SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:27 schreef Ynske het volgende:
ff vraagje
als je een uitnodiging ontvangt voor een expo, verwacht je dan dat de foto's die op de uitnodiging staan ook ophangen?Uhm, ja, das toch een soort van lokkertje dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
vinnik ook jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, ja, das toch een soort van lokkertje dan he
Je denkt dan toch dat dat een bietje is wat je te wachten staat zeg maar, lijkt me zo.quote:
zit al achter nieuwe aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je denkt dan toch dat dat een bietje is wat je te wachten staat zeg maar, lijkt me zo.
ben bezig met een uitnodiging en had er aangeleverd gekregen die niet komen te hangen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
Yns even uit de crypt, dat was dus niet zo?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Meneer schandaal bij mij op bed
Pilletje nodigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:30 schreef asfalthooligan het volgende:
Grr nu word me vinger ook nog eens blauw kutzooi
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmmmmmmm gebakken bladerdeegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:37 schreef tombolafan het volgende:
Die kat
Ik heb nu maar de oven aan gezet en bladerdeegplakjes uit de vriezer gehaald, ik maak mn eigen snaaiwerk wel
Hihi snapte er niks vanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben bezig met een uitnodiging en had er aangeleverd gekregen die niet komen te hangen.
zelf vond ik dat t echt er moeten zijn die er ook hangen. maar goed wanneer ik die nu krijg is de vraag...
Mooierd zeg!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Er gaat op zn minst kaas in natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm gebakken bladerdeeg![]()
Ooh de Aldi had sour cream chips, en ik zou geen chips kopen maar nu moest ik wel twee zakken meenemen
Handschoen met rubber, volgens mij heb ik die wel eens zien liggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Ml doe jij de Whoopert wel es met zo een handschoen met rubber dr op?
En zo ja wil je dr een hebben?
een Tijgertquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat is het dan Yns?
Fire is een hartstikke lieve kat. Hij is erg op zijn gemak anders zal hij er niet bij gaan liggen.
Ik heb van Frits ook nog zo een rondje rubberen borstel, die was echt superfijn voor kortharige honden met veel haarverlies.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Handschoen met rubber, volgens mij heb ik die wel eens zien liggen.
Wacht ik zoek even wat ik nu heb en leg uit wat ik ermee kan (of niet) dan weet jij ws wel of ze het wat vindt denk ik.
Welk boek?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Hij niet zo groot hoor. Maar vooral erg stevig.
En ik ben best wel een heftig boek aan het lezen.
Heb ze wel eens zien liggen jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb van Frits ook nog zo een rondje rubberen borstel, die was echt superfijn voor kortharende honden met veel haarverlies.
Maar die gebruik ik twee keer per jaar op Kees, zo een handschoen vond ik voor Frits ook heel fijn, ken je ze niet?
Ja die ronde rubberen maakte ik altijd schoon onder de kraan, maar tis idd een crime. Die werkt wel super. Zal ik je de handschoen sturen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb ze wel eens zien liggen ja
Heb zo'n ronde rubberen inderdaad maar die is enorm lastig schoon te krijgen dus dan sta ik altijd een kwartier op de rand van de container te timmerenen heb er 1 met van die fijne tandjes maar dan korte tandjes want die met lange tanden dan gaat ze niet vriendelijk doen.
Die kan ik met een druk op een knopje leeg maken, superhandig maar mevrouwtje heeft hem als niet goed genoeg bevonden
Handschoen is wel zacht natuurlijk en niet eng.
Zeg hou eens opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:37 schreef tombolafan het volgende:
Die kat
Ik heb nu maar de oven aan gezet en bladerdeegplakjes uit de vriezer gehaald, ik maak mn eigen snaaiwerk wel
Heb je er niks meer aan dan? Chiwallie proof?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die ronde rubberen maakte ik altijd schoon onder de kraan, maar tis idd een crime. Die werkt wel super. Zal ik je de handschoen sturen?
Weggooien vind ik echt zonde...
Oh die ken ik niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
liefde in oorlogstijd waargebeurde verhalen
Kees hoeft nooit gekamd, die verliest geen haar, en Karel doe ik met een hark, en voor de chinezen heb ik langharighaarspul, een hele collectiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je er niks meer aan dan? Chiwallie proof?
Nou dan graag hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kees hoeft nooit gekamd, die verliest geen haar, en Karel doe ik met een hark, en voor de chinezen heb ik langharighaarspul, een hele collectie![]()
Het was een set bij de Aldi, met een nagelknipper, tekentang, slicker, vlooienkam, gewone kam met lange tanden en dan die handschoen, en alleen die handschoen is voor mij overbodig.
Oh dat klinkt als een goed (jank)boekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
liefde in oorlogstijd waargebeurde verhalen
Joh pleur op, ik plak dr wel wat ongestempelde zegels op die ik van de kantoorpost heb afgekniptquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou dan graag hoorze heeft deze week ook nog in je badjasje gezeten.
Hij is wel krapze moet er ook mee in het mandje blijven want ze kan er alleen maar mee bokken.
Pm je de verzendkosten wel even?
Joh daar laten ze wel een wasstraat van 8 km op losquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Hee die jochies zingen leuk, tis alleen niks om naar te kijken
Maar dan heb ik nog zo mn twijfels.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joh daar laten ze wel een wasstraat van 8 km op los
Bedankt voor de tip nogquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joh pleur op, ik plak dr wel wat ongestempelde zegels op die ik van de kantoorpost heb afgeknipt
Wacht maar zal morgen mijn Mr vragen of hij zijn blauwe ruit (wel anders dan deze maar wel blokjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dan heb ik nog zo mn twijfels.
Ik ben dan ook geen pedo gelukkig![]()
Maar sowieso, zulke blouses, das echt echt een no go
Ik ben benieuwd hoeveel zegels ik al misgelopen ben de afgelopen twee wekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip noghad vandaag een pakketzegel
Lamequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:59 schreef oh-oh het volgende:
En die lamme arm dat wordt voor mij weer net zoiets als dat oog van Popeye of die nek van Jaap, dus doe maar niet please
Ik hoor alleen maar Queen en dan vind ik het al baggerquote:
En tot nu toe willen ze allemaal niet te veel uitweiden over de gruwlijkheden net zoals mijn oma's altijd zeiden wat geweest is is geweest en ik heb het overleefdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh dat klinkt als een goed (jank)boek
Jij mag dit soort shows eigenlijk alleen luisteren , want jij laat je te gauw afleiden door dingetjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:59 schreef oh-oh het volgende:
En die lamme arm dat wordt voor mij weer net zoiets als dat oog van Popeye of die nek van Jaap, dus doe maar niet please
Ow... Maar goed, wel genoeg luv en drahama?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
En tot nu toe willen ze allemaal niet te veel uitweiden over de gruwlijkheden net zoals mijn oma's altijd zeiden wat geweest is is geweest en ik heb het overleefd
Oh, ik hou er ook vanquote:
Ik heb Singstar Queen, als we ooit weer es gaan WildeWieven, doen we duetjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik hou er ook vanSinds mn vader een bandje ervan kreeg toen ik 10 was (en ik dat bandje dus inpikte
)
Nee van Prince ben ik al van kleins af aan fanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
Prima te beluisteren hoor Queendacht eigks dat oh-oh Prince niks vond maar het was Queen
Echte liefdequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Chico houdt meer van Robijntje dan van mij geloof ik![]()
[ afbeelding ]
Hij lacht zo eng, die Robijntje
Ja idd anders moet je Robijntje ook nog meenemenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop maar dat ie Muis nog ziet zitten als we weer gaan werken
of een tweede nemenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja idd anders moet je Robijntje ook nog meenemen
Serieus?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:23 schreef tombolafan het volgende:
HO! Ik hou ook van Prince
Zo, ik heb 2 ham-kaas-flapjes en een pakje wicky![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:23 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Had ik je rekeningnummer niet ergens? Of is dit geen bezuiniging?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:23 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ooooohquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
Ja, wicky, ze hebben namelijk;
bier, wijn (van alletwee 388 soorten) wicky en limonade die ik net vanmiddag opgemaakt heb voor de kinderen
quote:
Doe gek; laat een cateraar komen, jij GrootGeldverdienertquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog niet armlastig hoor
Ben wel echt blij dat ik nu een baan heb, maar ik red het nog
Niet rot bedoelt overigens héquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog niet armlastig hoor
Ben wel echt blij dat ik nu een baan heb, maar ik red het nog
Nee hoor, dat kan ik wel hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet rot bedoelt overigens hékon mijn backspace niet vroeg genoeg vinden
Ik heb er serieus over gedacht om sushi te laten bezorgen, dat kan hierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe gek; laat een cateraar komen, jij GrootGeldverdienert
Oh, thuis durf ik het welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
Eten bestellen als ik alleen ben durf ik ook niet hoor helaas.
Uberhaupt doe ik de deuren wel dicht plus rolluik
Boerderij dan ofzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, thuis durf ik het welMaar hier... tja...
Ja, oude boerderij in de weilandenquote:
Welterusten Oognip en ik ga ook gelijk naar bedquote:
Deur op slot en 112 onder de voorkeuzequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, oude boerderij in de weilandenEn vrijstaand, en geen buren die zicht hebben op het huis enzo
Sowieso hierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Deur op slot en 112 onder de voorkeuze
Crimineel durpie?quote:
Nee, maar hier zit normaal de deur bijna nooit op slot, dus ik ben altijd bang dat ze het uittesten bij mijquote:
Ze drijven het wel door zeg..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:56 schreef Qwea het volgende:
Dus die vader van haar belde mij, ikke opnemen, blijken ze het uit te willen praten maar ze durfden zelf niet te bellen
Ik heb gezegd dat ik het wel heel slap vindt dat hij moet bellen en ze het zelf niet doen. En dat als ze wat willen ze zelf maar moeten bellen.
Nou dat zou hij doorgeven. Ik heb gezegd dat ze langs mogen komen zodat ik ze precies kan vertellen hoe ik erover denk. MM heeft er geen trek in.
Dus ik denk dat we het hier maar bij laten. MM is er klaar mee, en daar kan ik me wel in vinden.
Ze willen het alleen uitpraten voor de foto's, en ze kunnen hoog of laag springen maar die krijgen ze niet.
Hoe lang moet je daar nog zitten dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar hier zit normaal de deur bijna nooit op slot, dus ik ben altijd bang dat ze het uittesten bij mijEn er is al een keer ingebroken toen ze niet thuis waren, dus tja... En rijk dorp ook nog
Ik gok 11 en 13....papa laten bellenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze drijven het wel door zeg..
Hoe oud zijn ze precies?
Zijn ze aan het werk of een avondje op stap samen?quote:
Bruilofts foto'squote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik gok 11 en 13....papa laten bellen![]()
Wat voor foto's dan Q?
Want ik snap er echt helemaal geen ene flups van
24en ik dacht 28 ofzo. Het lijken wel een stel kleine kinderen zeg. De tering. En dan ook nog haar vader erin betrekken. Ik heb ook tegen hem gezegd dat ik het wel heel sneu vond dat zij hem daar mee op gingen zadelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze drijven het wel door zeg..
Hoe oud zijn ze precies?
Mijn vriendin (heb visitequote:
Samenvatting uit vorig topic :quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik gok 11 en 13....papa laten bellen![]()
Wat voor foto's dan Q?
Want ik snap er echt helemaal geen ene flups van
Maar NIEMAND contact mij ook hea. Het gaat allemaal via Mike. En uiteindelijk via mij maar dat moet die vader doen. De teringquote:[quote]Op vrijdag 11 februari 2011 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
"vrienden" (ik dacht echt dat het goeie vrienden waren) die over de zeik gaan om een www van Mike op hyves met bijbehorende reacties. Zwijgen ons vervolgens dood, steken een mes in onze rug, laten prive smsjes aan derden over die derden lezen, hitsen andere mensen tegen ons op om niet meer met ons te spreken cq om te gaan, komen van de week bij Mike op hyves (inbox) of ze even de trouwfoto's die ik heb geschoten in augustus op hun bruiloft mogen hebben.
Nou, dacht het niet. Mike heel verhaal getypt dat we eerst dood gezwegen werden blablabllba ennu ze iets nodig hebben we persona non grata af zijn. Heel verhaal terug, heel verhaal heen, blabla, allemaal onze schuld, niet hun schuld, van alles ontkennen blbalblablablaballbabla.
Spreekt Mike iemand die goed bevriend is met ze en niet meer met ons vanwege die ophitsing (ben er niet zo droevig over, ze gebruiken enkel mensen) anywaaaaay, ja ze willen de foto's maar hebben geen zin om die op te halen want dan moeten ze de dialoog aangaan en dat willen ze niet.
Ja nou no way dat je die pics krijgt. Eerst ons zwart maken, doodzwijgen en weet ik het en dan iets willen? Nou, ik besterf het eerder dan dat ze die pics krijgen hoor. De tering.
Ennu belt haar vader steeds mijn kerel, terwijl ik haar heel duidelijk heb gemaakt dat zij niet bij mike maar bij MIJ moet zijn. En als haar vader verhaal wil halen hij bij MIJ moet zijn, want het zijn MIJN foto's.
Maar niemand contact me
/ samenvatting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |