Het boeide d'r niet, en mij eigenlijk ook niet echtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A daarom is het uit....
Je had 'r minimaal een leuk setje moeten geven.... o Baby![]()
hehehemaar dan wel in de goede maat he....
Oquote:
19, slimmer dan mijquote:
zijn maat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A daarom is het uit....
Je had 'r minimaal een leuk setje moeten geven.... o Baby![]()
hehehemaar dan wel in de goede maat he....
.... nee samen kopen.... de dame past danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samen lingerie passen hoe romantisch geil
19? Wat een jonkiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
19, slimmer dan mij![]()
[..]
zijn maat?
Yup uiteraardquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O....
maar je vind lingerie wel leuk?
Oe dus als ik weer een leuk setje wil kopen, vraag ik jou gewoon mee...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
Yup uiteraard
Ging ook vaak mee enzo als ze wat nodig had.
Zolang je maar niet eigenwijs bent dan (qua welk setje)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe dus als ik weer een leuk setje wil kopen, vraag ik jou gewoon mee...
En thuis trekt hij het aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... nee samen kopen.... de dame past dan
Jawelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
19? Wat een jonkie![]()
Daar heb ik toch heul niets aan?
Nee.... ik kan goed luisteren..... meestal danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang je maar niet eigenwijs bent dan (qua welk setje)
Gewoon eerst hier posten wat je wilt kopen dan stemmen wij wel of het leuk of niet is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe dus als ik weer een leuk setje wil kopen, vraag ik jou gewoon mee...
Niks waar niks aan gedaan kan wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... ik kan goed luisteren..... meestal dan
Je weet dat ik nu wel bewijs wil dan he?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En thuis trekt hij het aan
[..]
Jawel![]()
Jong, sexy, slim wat wil je nog meer?
Neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon eerst hier posten wat je wilt kopen dan stemmen wij wel of het leuk of niet is.
Oequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:32 schreef S95Sedan het volgende:
Niks waar niks aan gedaan kan worden
Je moet mij gewoon op mijn woord gelovenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet dat ik nu wel bewijs wil dan he?
Dat valt mij wel een beetje tegen van je eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
Dat valt mij wel een beetje tegen van je eigenlijk
Vind je het heel erg als ik dat niet doe?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet mij gewoon op mijn woord geloven
Dat doet toch iedere single vrouw hierquote:
Helaas kan ik dat niet geven. Ik heb geen foto van haarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik dat niet doe?
Bewijs wil ik!
Ja wat is dat nou, jij wilt van je zus af, hoe kun je nou iets verkopen zonder foto's?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doet toch iedere single vrouw hier![]()
[..]
Helaas kan ik dat niet geven. Ik heb geen foto van haar
Veiling ofzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou, jij wilt van je zus af, hoe kun je nou iets verkopen zonder foto's?
Ja... dus?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Dat doet toch iedere single vrouw hier![]()
Een omschrijving is toch genoegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou, jij wilt van je zus af, hoe kun je nou iets verkopen zonder foto's?
Mooie buitenkant, lelijke binnenkantquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veiling ofzo?
Op schiphol doen ze dat toch ook met die koffers, weet je ook nooit wat je krijgt
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veiling ofzo?
Op schiphol doen ze dat toch ook met die koffers, weet je ook nooit wat je krijgt
Ik wil gewoon je tieten zien maar ik durf het niet te vragenquote:
Dat is altijd een gok natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooie buitenkant, lelijke binnenkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |