Niets mis mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Haha, jij kan de Socios-quotejes niet..
Pertinent onwaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Haha, jij kan de Socios-quotejes niet..
Pure onzin.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:11 schreef DeRakker. het volgende:
Toch socios... je maakt alleen maar kneus topics... wel jammer.
Vind jij.. maar jij maakt ze ook, het gaat hier om wat andere mensen vinden.quote:
Kan ie daar lekker documenten op zn pc opslaan en nooit op internet zettenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:21 schreef chroestjov het volgende:
Ga anders lekker treinen naar Vietnam zonder draadloos internet TS.
Jij ook niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Verkeerd gebruik ervan. Jullie snappen die leestekens echt niet, hè.
Terecht gekanker.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:23 schreef Sala-adin het volgende:
WK 2010
Beeld van Robben die net mist
Kanker TS
Neen, jij gebruikt ze ook `te pas en te onpas.quote:
Niet schelden (en al helemaal niet met ziektes), niet vloeken en niet spotten met familieleden.quote:
Hoe doe je die kankerhaak.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Neen, jij gebruikt ze ook `te pas en te onpas.
Helemaal niet. Ik gebruik ze alleen wanneer nodig. Misschien wel vaker dan anderen, maar altijd terecht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:24 schreef 9611Niels het volgende:
Neen, jij gebruikt ze ook `te pas en te onpas.
Hoezo niet met ziektes? waarom maakt schelden erger wanneer je ziektes gebruikt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet schelden (en al helemaal niet met ziektes), niet vloeken en niet spotten met familieleden.
Wel goed gevonden inderdaad.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:25 schreef Garisson72 het volgende:
Hee Soos vond je me plaatje nie leuk dan! Ik dacht dat vind jij wel leuk, helemaal jouw soort humor toch!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |