Nee, niet in het huis, bij de kijkers thuisquote:Op zondag 13 februari 2011 16:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze in het huis over 2 dagen de geheimen al weten, want daar hebben ze geen internet en zulke Inspector Gadgets als hier
Ik dacht dat jij voor diepgang gingquote:Op zondag 13 februari 2011 16:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat ik gelezen heb zijn de geheimen dus kut met peren, maar erom heen, gewoon gezellig bloed aan de muur en herrie in de tent
Volgens mij staan de "geheimen" zover van echte geheimen dat ze het niet zo snel zullen raden omdat ze veel "dieper" gaan denken.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef Darklight het volgende:
Zat ik me ook af te vragen, denk dat alle geheimen die bij de personen horen over 2 dagen al bekend zijn
Hee Toverheks!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey Renate was het niks voor jou daar in SST en hoe gaat het met je?
ff weer naar de geheimen heb jij leuk geheim?
Ik ga met je mee.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:38 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij staan de "geheimen" zover van echte geheimen dat ze het niet zo snel zullen raden omdat ze veel "dieper" gaan denken.
En mocht het wel het geval zijn zijn er waarschijnlijk (door ervaring met de eerdere versies) nog genoeg geheime opdrachten te bedenken waar ze para mee gemaakt kunnen worden.
Hoop ik
ben blij te leen dat het goed met je gaatquote:Op zondag 13 februari 2011 16:38 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Hee Toverheks!
Met mij gaat t goed, sst zou denk ik niets voor mij zijn, er altijd maar één eerste keer he,
Heb ik een leuk geheim... ja, diefstal tijdens mijn studentenbaantje.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben blij te leen dat het goed met je gaat
En dat was het? Een geheim van 9 minuten....quote:Op zondag 13 februari 2011 16:38 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Hee Toverheks!
Met mij gaat t goed, sst zou denk ik niets voor mij zijn, er altijd maar één eerste keer he,
Heb ik een leuk geheim... ja, diefstal tijdens mijn studentenbaantje.
wat bedoel je?quote:
Als ze googlelen komen ze bij fok terecht, en daar zijn bijna alle geheimen al gekoppeld aan de bewonersquote:Op zondag 13 februari 2011 16:38 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee, niet in het huis, bij de kijkers thuis
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dat was het? Een geheim van 9 minuten....Je bent áf!
Dat zeg ikquote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat bedoel je?open deur?
Ja, ik lees her en der dat de geheimen zo tegen vallen, maar volgens mij gaat het helemaal niet om het geheim zelf, dus ik dacht ik trap die deur toch ff in
nauwelijksquote:Op zondag 13 februari 2011 17:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Jij kijkt nooir reclame?
Ja dat dacht ik ook al meteenquote:
FF?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Yowwwww ik ben ook weer ff van de partij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |