Wij hadden net vrienden op de koffie, ineens denk ik wat een kabaal uit mijn koptelefoonquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:06 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ja klopt... ik zet de stofzuiger uit, loop naar de laptop en knipper een paar keer om het bericht op de FPEn had zoiets van "Ja, vast
"
Zie ik nou goed dat ze net aan het bidden waren?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:03 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
30 sec verklaring ...zo snel ging het nu eenmaal , samenvatting is ; hij 's weg !
Yup ze waren aan het bidden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:07 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Zie ik nou goed dat ze net aan het bidden waren?
(Ik was de streams noch dit topic aan het volgen toen het nieuws bekend werd, zie dit beeld dus nu pas)
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:06 schreef Pino112 het volgende:
Fragment van het nieuws van 17u op 3FM, waar op het laatst nog net bekend wordt dat ie opstapt.
Ja het gebed werd afgebroken voor de festiviteiten, of was net 10 seconden voorbij, meer tijd zat er sowieso niet tussen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:07 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
(Ik was de streams noch dit topic aan het volgen toen het nieuws bekend werd, zie dit beeld dus nu pas)
Ik mag het hopen van wel voor de Egyptenaren...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:03 schreef tass het volgende:
[..]
Ja ik ben er eigenlijk ook stil van.
Mooi he!
http://nos.nl/audio/218265-feest-barst-los-in-cairo-1702u.html Hier te horen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Op Radio 1 was het nieuws bezig, opeens op de achtergrond "Wat zegtie nou?!?", 30 seconden later werd het nieuws afgebroken om over te schakelen naar Egypte.
e]quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:03 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
30 sec verklaring ...
[/quot[quote]Op vrijdag 11 februari 2011 18:07 schreef Corkscrew het volgende:
![]()
[..]
Het aonvdgebed was onderweg.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:07 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Nee, het gebed ging gewoon door toen het nieuws bekend werdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:08 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ja het gebed werd afgebroken voor de festiviteiten, of was net 10 seconden voorbij, meer tijd zat er sowieso niet tussen.
In z''n natte droom. Hij is de volgende.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:03 schreef VeX- het volgende:
Iran ziet al mogelijkheden.
Iran ziet 'islamitisch Midden-Oosten' ontstaan
[..]
quote:CascadiaPirates REVOLUTION! #opiran is in full swing, "all your Ahmadinejads R belongs to us" http://anonops.ru/ #anonops join #opiran http://bit.ly/fN3WwW 4 minutes ago via TweetDeck
Hee ja ze bidden daar en die anderen staan erom heenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:07 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:06 schreef Pino112 het volgende:
Fragment van het nieuws van 17u op 3FM, waar op het laatst nog net bekend wordt dat ie opstapt.
Ja, echt vet grappigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:11 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]Je ziet hem op het eind echt denken
Schiet op verkeersdoos, ik heb nieuws over Mubarak!
ik was hier nog aan het bijlezen , was net terug van honden doen .. hoor ik van achteren in 1 x souliman praten dacht i herhaling ofzo .. kijk 2 sec later om staat er mubarak step down , terwijl ik net op fok aan het vragen was over update vanwege schoten etc want las ik net terug in het topic ,quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:06 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik hoorde Suleiman (en zag trouwens) ineens Mubarak decided to wave his en ik zo van Huh wat : O omg kdhfldsa en typen op de fp en daarna weer van huh wat/????!!!
Klopt maar morgen is er weer een dag. Vandaag heeft de politiek in 30 jaar voor het eerst naar het volk geluisterd daar. Morgen kunnen ze naar de toekomst gaan kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:11 schreef Breekfast het volgende:
Snap best dat iedereen blij is op het moment.
Maar de vraag blijft nu natuurlijk wel of er werkelijk een beter en democratischer regime komt , en of Egypte niet verandert in een fundamentalistische moslimsstaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |