Volgens mij wel. Iets met geluid zachtquote:
Lastig he luisteren op je werkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Iets met geluid zacht
I willquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Thnx!
Geniet van je kratje Jannen vanavond!
Neequote:
Verdulleme!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Die vroeg ik aan, heeft ie niet vandaar deze
Dit is geniaal manquote:
Dat heb ik ook niet atmquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef djkoelkast het volgende:
Bugles moet je eens Paturain in doen, da's vet lekker
Nee, ik kende m nog nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ken je deze niet dan? Is echt oud![]()
Parodie op de rode schoentjes.
Booming Support - De Rode Schoentjes, komt zelfs uit het jaar waarin je geworpen bent!quote:
Hij is ook al jaren samen met stien hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dingetje heeft nog veel meer van deze bazenplaten
Op en Neerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dingetje heeft nog veel meer van deze bazenplaten
Dan is het niet vreemd dat ik m niet kenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Booming Support - De Rode Schoentjes, komt zelf uit het jaar waarin je geworpen bent!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Booming Support - De Rode Schoentjes, komt zelf uit het jaar waarin je geworpen bent!
Zat je te bellen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:42 schreef Ezechielk het volgende:
Leuke achtergrondgeluiden voor op je werk
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:43 schreef Zokunen het volgende:
Ik zal binnenkort die rooie schoentjes wel weer een keer draaien
Dat niet gelukkig.quote:
Hallonquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:44 schreef teijezigterman het volgende:
Samen met mijn grote neef mono natuurlijk
Ja Stien zat er al in bij de zender van illegale joop (1980)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is ook al jaren samen met stien he
Jij gaat mee met onsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kan komend jaar niet. Ik beloof al 3 jaar te gaan, en alle 3 de jaren stond er al wat anders in de planning_!
Hij gaat naar graspop danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij gaat mee met ons
En dan afterparty in Lelystad doen.
Punt uit!
Ook goed!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij gaat naar graspop dan![]()
Neem mij mee dan
Knetter? Waar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef teijezigterman het volgende:
Ketter!Ga dan naar Decibel of zo
minstens zo vet als Defqon.1
Whehe, helaas. Zit dan op Graspop. 3 dagen tegen 1 dag. Plus, de kaartjes en boozebag zijn al binnenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij gaat mee met ons
En dan afterparty in Lelystad doen.
Punt uit!
IK HOOR HEM AL!!!quote:
Je bent nog niet over hoop ikquote:
Nopequote:
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
heeeeeeeeeeeey
We gaan hier een ONZ-versie van maken
Ik heb gisteren een klacht over geluidsoverlast van mijn huisbaas gekregenquote:
Welke kleur wordt het dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
heeeeeeeeeeeey
Dat wordt een eckte bazenplaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
heeeeeeeeeeeey
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:52 schreef Spouwerranger het volgende:
Spanneeeuuhnde bassie en adriaan muziek
Ik was een tijdje terug weekend in purmerend. Kwam op een dinsdag thuis, spreek een vrouwtje die aan het eind van de straat woont.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een klacht over geluidsoverlast van mijn huisbaas gekregen
Het is eigenlijk tubular bells, dat weet ik. Maar bassie en adriaan zijn baasquote:
Was ook van de eerste dag dat we in de lucht waren ofsoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:53 schreef 92Merel het volgende:
Was dit dé roddel?![]()
Die kende ik al lang
Oh en het is ook een SM-studio
Ja DV wilde opeens niet meerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:53 schreef djkoelkast het volgende:
Patje's UK Hardcore uurtje
Wanneervr, 11. februari, 19:00 21:00
dat zijn 2 uurtjes?
Fijn altijd dat soort mensenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug weekend in purmerend. Kwam op een dinsdag thuis, spreek een vrouwtje die aan het eind van de straat woont.
Zij: zo zo dat heb je goed voor elkaar.
Ik: huh? Wat?
Zij: nou wat je zaterdag hebt gedaan.
Ik: nou toen was ik in Purmerend. Maar vertel?
Zij: oh het schijnt dat jij flink de buren hebt lopen pesten. Ze hebben de politie gebeld en vertellen aan iedereen dat jij de boel flink op stelten hebt gezet.
Ik: knap van mij wel. Ik zat 200 km verderop![]()
Ik ben zo blij dat ik hier weg ga
Maar sowieso, ik heb m van haar gehoord al een tijd geledenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Was ook van de eerste dag dat we in de lucht waren ofso
Ik heb precies hetzelfde. Ik was gisteren bij mijn broertje op bezoek. Ik was toen ook niet thuisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug weekend in purmerend. Kwam op een dinsdag thuis, spreek een vrouwtje die aan het eind van de straat woont.
Zij: zo zo dat heb je goed voor elkaar.
Ik: huh? Wat?
Zij: nou wat je zaterdag hebt gedaan.
Ik: nou toen was ik in Purmerend. Maar vertel?
Zij: oh het schijnt dat jij flink de buren hebt lopen pesten. Ze hebben de politie gebeld en vertellen aan iedereen dat jij de boel flink op stelten hebt gezet.
Ik: knap van mij wel. Ik zat 200 km verderop![]()
Ik ben zo blij dat ik hier weg ga
Jaaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen straks draait ViezeFreddy voor de eerste keer!!
We steunen hem wel toch
Hij gaat niet 2 uur hardcore doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
2 uur hardcore is net te veel van het goeie
Op zaterdagnacht vond je het niet ergquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
2 uur hardcore is net te veel van het goeie
Beter notuleren danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij gaat niet 2 uur hardcore doen![]()
Hij doet eerst uurtje rustig en dan zn UK uurtje
haha, neequote:
Ik ben niet dronken, dus dan vind ik er niks aan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:56 schreef Monopoly het volgende:
Hierna een echte bierplaat die alleen tof is als je dronken bent
Dat is ook geen primetimequote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op zaterdagnacht vond je het niet erg
Eggs draait heul relaxed juist!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
En koelkast kijk eens goed op het rooster we zitten de hele avond in het stampgenre
Ja als dat jonge kippie opeens niet draait en ik van alles moet regelen dan ben ik niet zo scherpquote:
Even quoten voor je gaat editen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:57 schreef Snuf. het volgende:
NIET DIT_! IK BEN ZELF GAY ALS IK LAM BEN
Ik wil daten met Eggsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eggs draait heul relaxed juist!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Even quoten voor je gaat editen.
Warme chocolademelk met slagroom?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
WAT ZULLEN WE DRINKEN 7 DAGEN LANG![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs dronken kan ik hem meezingenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:58 schreef Zokunen het volgende:
Ik denk dat ik een heel end zou komen met de lyrics uit mn hoofd
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Even quoten voor je gaat editen.
Karaoke doen op de meet op dit nummerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:58 schreef Zokunen het volgende:
Ergquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:58 schreef Zokunen het volgende:
Wquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh tof hou je ook zo van gayseks? Ik zuig neger piemels leeg hard en lang zodat er bloed uit komt stromen en mijn hele lichaam onder een mengsel van negerbloed en sperma zit.
Ook lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Warme chocolademelk met slagroom?
Even oefenen dan word je zindelijk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik kan falen met mijn lul!
Dit ding doet altijd raar
Wat wil je met de slagroom gaan doen dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ook lekkeralleen de slagroom er dan af
Hoi jijquote:
Geen slagroom erop, ik hou niet zo van slagroom namelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat wil je met de slagroom gaan doen dan?
Je hebt alle info? WW enz ?quote:
Hij werkt welquote:
yeap! van wiki en ww van Monoquote:
Je snapt m niet, nevermindquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Geen slagroom erop, ik hou niet zo van slagroom namelijk
Heeft u MP3's die u niet meer nodig heeft?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:02 schreef Zokunen het volgende:
Iedereen die me kan voorzien in DLB mp3's is welkom, mijn cds zijn ooit gejat bij een inbraak
De meeste zijn fakequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:02 schreef Zokunen het volgende:
Iedereen die me kan voorzien in DLB mp3's is welkom, mijn cds zijn ooit gejat bij een inbraak
Beetje veel iddquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:02 schreef Spouwerranger het volgende:
Drie vibrators in je reet, is nooit fijn
Ik date voorlopig niemand gek, ik sta op het punt om random iemand op zn bek te rammen na 4 dagne niet rokenquote:
Truequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De meeste zijn fake![]()
Krijg je van die rode oortjes cd's
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik date voorlopig niemand gek, ik sta op het punt om random iemand op zn bek te rammen na 4 dagne niet roken
Ik ken ze allemaal uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:03 schreef Zokunen het volgende:
[..]
TrueDamesfietszadelruiker etc zijn echt geniaal
Die plaat is echt geniaal.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:03 schreef Zokunen het volgende:
[..]
TrueDamesfietszadelruiker etc zijn echt geniaal
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ga er weer vandoor, moet de hond uitlaten en daarna ga ik lekker eten
Hij kan wel wat support gebruikenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo, die is behoorlijk enthousiast
Okequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij kan wel wat support gebruiken
Dit is zn debuut en hij is al zo zenuwachtigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo, die is behoorlijk enthousiast
Geeft niks, komt goedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:09 schreef ViezeFreddiey het volgende:
haha, ja
Sorry, mijn mic faalde
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:11 schreef Monopoly het volgende:
EN HET IS WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh echt? Wist ik helemaal niet. Ik zal mee supporten danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is zn debuut en hij is al zo zenuwachtig
SSB mag vast niet op de housewarming komenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef Zokunen het volgende:
Volgende maand win ik de Staatsloterij en dan ge ik bazig wonen met glasvezel enzo, Dan ga ik echt baas draaien(
)
Goedzoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh echt? Wist ik helemaal niet. Ik zal mee supporten dan
Zonder snij dingen mag dat dan bestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SSB mag vast niet op de housewarming komen
Freddy zn mic doet het nietquote:
Fixedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:14 schreef Snuf. het volgende:
Sorry maar ik tune even uit ga pizza maken en weg enzulks. Succes Freddieman! op de grond laten vallen
LAAT HEM NIET VALLEN!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:14 schreef Snuf. het volgende:
Sorry maar ik tune even uit ga pizza maken en weg enzulks. Succes Freddieman!
Ah, vandaar net de stilte? Probeerde hij te praten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Freddy zn mic doet het niet![]()
En hij heeft zulke mooie leuke dingen te vertellen
quote:
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:15 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ah, vandaar net de stilte? Probeerde hij te praten?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:16 schreef Ragboer het volgende:
Maar Huppel, wat lees ik nou?
Jij hebt je laten palen op de middenstip van FC Dordrecht?![]()
maandag heb ik een niuwequote:
Richting de vuilstort dan maar...quote:
True Gridquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:20 schreef dragems het volgende:
help ons: true grid of season of the witch
haai lief meisjen met roden harenquote:
Geen praat van die moiboyke......quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:20 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Zal het maar verder doen zonder Mic
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:20 schreef dragems het volgende:
[..]
haai lief meisjen met roden haren
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:21 schreef Ragboer het volgende:
Maar dragems, ik ben je grootste fan. Want ik stuur veruit de meeste vragen door. Dankzij mij had je genoeg vragen, ik maak je show Dragems.
picsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
![]()
Ik ben erachter gekomen dat mn cam kleur compenseert, als ik voor mn rode muur zit, is mn haar bruin, als ik voor mn groene muur zit, is mn haar ineens een stuk roder
quote:
Vergelijk danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vergelijk danWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
[..]
Vergelijk danDie ondersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯_(ツ)_/¯
[..]
Vergelijk danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
die gaat in mijn top 10 ginger collectiequote:
Koelkast wil graag nog een snoepjequote:
Terwijl ik helemaal niks anders met mn haar had gedaan ofzo.quote:
quote:
En het is nog fake ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
die gaat in mijn top 10 ginger collectie
Hooiquote:
[..]
Vergelijk danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
groene muur en rode haren
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mono zn chickmeter slaat normaal rood uit als er een chick isquote:
merel is geen gingerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
die gaat in mijn top 10 ginger collectie
1 per dag!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast wil graag nog een snoepje
quote:
so whatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Terwijl ik helemaal niks anders met mn haar had gedaan ofzo.
[..]
[..]
En het is nog fake ook![]()
[..]
Hooi
Ze is meer dan eens op de tc geweestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben geen fobo slet.
Als ik pas pics in topics zie kijk ik pas
Dat zei ik ook alquote:
Jij begint toch met een "rustig" uurtje en dan uurtje UK hardcore?quote:
Daar kom ik alleen op aanvraagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze is meer dan eens op de tc geweest
Correctquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij begint toch met een "rustig" uurtje en dan uurtje UK hardcore?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al![]()
Maar dat is net als 2seconden vingeren per dag zei hij
Nee dat kan je niet met elkaar vergelijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al![]()
Maar dat is net als 2seconden vingeren per dag zei hij
Patjengggggggquote:
Moet ik dat als belediging opvatten?quote:
En dan alsnog, ik post teveel foto'squote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben geen fobo slet.
Als ik pas pics in topics zie kijk ik pas
In je deenpakkiequote:
Cultuurbarbaarquote:
Jawel, ook lekker, maar je hebt er geen moer aan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:28 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee dat kan je niet met elkaar vergelijken.
R. komt zondag thuis. Ik ga zorgen dat er HJ in huis is.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In je deenpakkie![]()
Freddy goede muziek hoor
Alleen is deze ff van kutkwaliteit
Wat? Belediging? Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Moet ik dat als belediging opvatten?
[..]
En dan alsnog, ik post teveel foto's
(kut zeg, ik klink als een attentionwhore)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |