Volgens mij wel. Iets met geluid zachtquote:
Lastig he luisteren op je werkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Iets met geluid zacht
I willquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Thnx!
Geniet van je kratje Jannen vanavond!
Neequote:
Verdulleme!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Die vroeg ik aan, heeft ie niet vandaar deze
Dit is geniaal manquote:
Dat heb ik ook niet atmquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef djkoelkast het volgende:
Bugles moet je eens Paturain in doen, da's vet lekker
Nee, ik kende m nog nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ken je deze niet dan? Is echt oud![]()
Parodie op de rode schoentjes.
Booming Support - De Rode Schoentjes, komt zelfs uit het jaar waarin je geworpen bent!quote:
Hij is ook al jaren samen met stien hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dingetje heeft nog veel meer van deze bazenplaten
Op en Neerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dingetje heeft nog veel meer van deze bazenplaten
Dan is het niet vreemd dat ik m niet kenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Booming Support - De Rode Schoentjes, komt zelf uit het jaar waarin je geworpen bent!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Booming Support - De Rode Schoentjes, komt zelf uit het jaar waarin je geworpen bent!
Zat je te bellen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:42 schreef Ezechielk het volgende:
Leuke achtergrondgeluiden voor op je werk
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:43 schreef Zokunen het volgende:
Ik zal binnenkort die rooie schoentjes wel weer een keer draaien
Dat niet gelukkig.quote:
Hallonquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:44 schreef teijezigterman het volgende:
Samen met mijn grote neef mono natuurlijk
Ja Stien zat er al in bij de zender van illegale joop (1980)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is ook al jaren samen met stien he
Jij gaat mee met onsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kan komend jaar niet. Ik beloof al 3 jaar te gaan, en alle 3 de jaren stond er al wat anders in de planning_!
Hij gaat naar graspop danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij gaat mee met ons
En dan afterparty in Lelystad doen.
Punt uit!
Ook goed!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij gaat naar graspop dan![]()
Neem mij mee dan
Knetter? Waar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef teijezigterman het volgende:
Ketter!Ga dan naar Decibel of zo
minstens zo vet als Defqon.1
Whehe, helaas. Zit dan op Graspop. 3 dagen tegen 1 dag. Plus, de kaartjes en boozebag zijn al binnenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij gaat mee met ons
En dan afterparty in Lelystad doen.
Punt uit!
IK HOOR HEM AL!!!quote:
Je bent nog niet over hoop ikquote:
Nopequote:
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
heeeeeeeeeeeey
We gaan hier een ONZ-versie van maken
Ik heb gisteren een klacht over geluidsoverlast van mijn huisbaas gekregenquote:
Welke kleur wordt het dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
heeeeeeeeeeeey
Dat wordt een eckte bazenplaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
heeeeeeeeeeeey
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:52 schreef Spouwerranger het volgende:
Spanneeeuuhnde bassie en adriaan muziek
Ik was een tijdje terug weekend in purmerend. Kwam op een dinsdag thuis, spreek een vrouwtje die aan het eind van de straat woont.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een klacht over geluidsoverlast van mijn huisbaas gekregen
Het is eigenlijk tubular bells, dat weet ik. Maar bassie en adriaan zijn baasquote:
Was ook van de eerste dag dat we in de lucht waren ofsoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:53 schreef 92Merel het volgende:
Was dit dé roddel?![]()
Die kende ik al lang
Oh en het is ook een SM-studio
Ja DV wilde opeens niet meerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:53 schreef djkoelkast het volgende:
Patje's UK Hardcore uurtje
Wanneervr, 11. februari, 19:00 21:00
dat zijn 2 uurtjes?
Fijn altijd dat soort mensenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug weekend in purmerend. Kwam op een dinsdag thuis, spreek een vrouwtje die aan het eind van de straat woont.
Zij: zo zo dat heb je goed voor elkaar.
Ik: huh? Wat?
Zij: nou wat je zaterdag hebt gedaan.
Ik: nou toen was ik in Purmerend. Maar vertel?
Zij: oh het schijnt dat jij flink de buren hebt lopen pesten. Ze hebben de politie gebeld en vertellen aan iedereen dat jij de boel flink op stelten hebt gezet.
Ik: knap van mij wel. Ik zat 200 km verderop![]()
Ik ben zo blij dat ik hier weg ga
Maar sowieso, ik heb m van haar gehoord al een tijd geledenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Was ook van de eerste dag dat we in de lucht waren ofso
Ik heb precies hetzelfde. Ik was gisteren bij mijn broertje op bezoek. Ik was toen ook niet thuisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug weekend in purmerend. Kwam op een dinsdag thuis, spreek een vrouwtje die aan het eind van de straat woont.
Zij: zo zo dat heb je goed voor elkaar.
Ik: huh? Wat?
Zij: nou wat je zaterdag hebt gedaan.
Ik: nou toen was ik in Purmerend. Maar vertel?
Zij: oh het schijnt dat jij flink de buren hebt lopen pesten. Ze hebben de politie gebeld en vertellen aan iedereen dat jij de boel flink op stelten hebt gezet.
Ik: knap van mij wel. Ik zat 200 km verderop![]()
Ik ben zo blij dat ik hier weg ga
Jaaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen straks draait ViezeFreddy voor de eerste keer!!
We steunen hem wel toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |