Dan kom je bij mij terecht.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:59 schreef andreas612 het volgende:
lol, iTunes geeft nog steeds aan dat er laura pausini wordt gedraaidIn Winamp ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In VLC ookquote:
Kontje verkopen achter Centraal?quote:
En daar heb je niet eens op ingespeeld?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had net trouwens echt een golddiggende kapster man.
De teef vroeg of ik veel verdiende en wat voor auto ik reed
En ze liet de hele tijd expres d'r kammetje vallen zodat ze kon bukken
Was ze lekker?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had net trouwens echt een golddiggende kapster man.
De teef vroeg of ik veel verdiende en wat voor auto ik reed
En ze liet de hele tijd expres d'r kammetje vallen zodat ze kon bukken
Ga met de Delorean, dan haal je hetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:03 schreef sharr het volgende:
De bus komt aan om 20.45 en de andere bus vertrekt twee straten verderop om 20.47.
GA IK DIT HALEN
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:03 schreef sharr het volgende:
De bus komt aan om 20.45 en de andere bus vertrekt twee straten verderop om 20.47.
GA IK DIT HALEN
Het is gewoon een hoer Toon...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En daar heb je niet eens op ingespeeld?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ga met de Delorean, dan haal je het
De wattes?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ga met de Delorean, dan haal je het
A2 racer IIIquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
DE DELOREAN
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
DE DELOREAN
[ afbeelding ]
Bazenbak.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
DE DELOREAN
[ afbeelding ]
Hij is goedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:05 schreef Monopoly het volgende:
Heil aan die bazen jingle die Koelkast heeft gemaakt
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je bent zelf.. ach laat ook maar
Da's niet waar hoor
wut echt?!quote:
Wat een liefje, hij ligt precies hetzelfde als mijn hond nuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:06 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier het beest dat 2 keer ging blaffen tijdens de uitzending
quote:AMSTERDAM - De Egyptische president Hosni Mubarak is opgestapt. Dat meldt de Egyptische staatstelevisie.
© AFP
Meer volgt.
Ja maar toch, het eerste deel van de zin raakte me welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Er staat toch dat het niet waar is
egypte is nu vrijquote:
quote:BreakingNews Breaking News
by HumbertoTan
Vice President Suleiman says Mubarak has resigned from the presidency
Ik heb spijtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:07 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja maar toch, het eerste deel van de zin raakte me welin mn hart enzo
Op de dag van mijn vriendin haar verjaardag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
11 Februari is nu volksfeest voor Egypte
Mja eigenlijk nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kijk jij het nieuws wel?
Was je met je opaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:07 schreef andreas612 het volgende:
[..]
gemaakt tijdens laatste versie van 'american sunday'
[ afbeelding ]
Ik ga even iets bedenkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb spijt
Hoe kan ik het goedmaken
In tegenstelling tot haar adresquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Op de dag van mijn vriendin haar verjaardag.
Makkelijk onthouden
Zn stem is kutquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:08 schreef Goudvis_ het volgende:
Die middenoosten expert op NL 2Ik word altijd een beetje bang van hem
Ja echt he!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:08 schreef Goudvis_ het volgende:
Die middenoosten expert op NL 2Ik word altijd een beetje bang van hem
Ja inderdaad. Ik dacht elke keer dat een vrouw aan het praten wasquote:
een BEETJE?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja echt he!"Hij is gewoon een beetje lelijk." zei iemand. Klopt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2011 17:10:28 ]
Ik geef het door hierna!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
Schiet op Mono, ik moet zo weg
Hee, wat doe jij hier?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Slettebak! Je hebt al een date.
Hooooiquote:
kan je deze online zetten zodat we 'm kunnen downloaden.. meestal wil ik die mixen vaker dan 1 keer horenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan niet wachten om jullie mijn mix te laten horen!
Hou je van hardstylequote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:11 schreef andreas612 het volgende:
[..]
kan je deze online zetten zodat we 'm kunnen downloaden.. meestal wil ik die mixen vaker dan 1 keer horen
quote:AMSTERDAM - De Egyptische president Hosni Mubarak is opgestapt.
© AFP
Dat heeft vicepresident Omar Suleiman vrijdag gezegd in een korte verklaring voor de staatstelevisie.
Donderdag gingen al geruchten dat de omstreden Egyptische leider zijn aftreden bekend zou maken. Hij sprak 's avonds de natie toe, maar liet toen tot woede van de vele duizenden demonstranten in Caïro en Alexandrië weten te zullen aanblijven.
Vrijdag werd op vele plaatsen in Egypte opnieuw massaal gedemonstreerd.
Wie is opgestapt ?quote:
Je uurtje was leuk snufquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HOUSTON WE HAVE A CHICK IN THE TOPIC
visjequote:
Pastaquote:
Aspergequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |