Ok ik ben sinds kort ook wel aanhanger van de Braddie-emancipatie, maar als je zometeen geen trommelvliezen meer hebt, is het niet mijn schuld ok?quote:
Ik ben een getraind cover-beluisteraar, maak je maar geen zorgen.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ok ik ben sinds kort ook wel aanhanger van de Braddie-emancipatie, maar als je zometeen geen trommelvliezen meer hebt, is het niet mijn schuld ok?
Ik mis gevoel in je gitaar en stem bij dit liedje. Heb natuurlijk gelijk wat meerdere liedjes van je geluisterd en dat klinkt veel beterquote:Op maandag 14 februari 2011 17:17 schreef -Menn0- het volgende:
Bezweken onder druk van chicks.. Toch een valentijnsliedje opgenomen
Je zit er met je stem een paar keer net naast waardoor het niet echt lekker klinkt.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:17 schreef -Menn0- het volgende:
Bezweken onder druk van chicks.. Toch een valentijnsliedje opgenomen
Die solo heeft exact hetzelfde gitaar geluid als de solo van een Queen nummer waarvan ik de naam ben vergeten, precies met die gave gitaar sound.quote:
Klinkt erg goed.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:46 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik mis gevoel in je gitaar en stem bij dit liedje. Heb natuurlijk gelijk wat meerdere liedjes van je geluisterd en dat klinkt veel beter
Ja het is ook echt geen nummer voor mij eigenlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 23:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je zit er met je stem een paar keer net naast waardoor het niet echt lekker klinkt.
Maar het is nog altijd stukken beter dan ik zou kunnen.
Hoe heb je dit geluid gekregen?.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnxvind het zelf ook een chill gitaargeluid
Wel een nummer wat we nooit live zullen doen maar toch weer eens wat afwisselends
Alles doet jou aan Queen denkenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe heb je dit geluid gekregen?.
Doet me echt erg denken aan een bepaald Queen nummer. met een gitaar geluid, wat bijna sitar is..
gay! haha, klinkt wel okquote:
klinkt wel goed paar kleine foutje maar boeiendquote:
Nais!!quote:
Nice. Je bent behoorlijk vooruit gegaan.quote:
Tofquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:28 schreef genakt het volgende:
eerste video met adobe premier pro![]()
laatste stuk komt er nog een 3e gitaar bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |