vet hoor! alleen dan heb je geen headphone uitgang meer? of zit die op dat verloopjequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:38 schreef Svyatagor het volgende:
Gisteren deze gekocht, leuk speeltje voor op de bank!
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:38 schreef Svyatagor het volgende:
Gisteren deze gekocht, leuk speeltje voor op de bank!
[ afbeelding ]
Dat is dat witte draadje, dat zijn iPod oordopjes.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:26 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
vet hoor! alleen dan heb je geen headphone uitgang meer? of zit die op dat verloopje
Hebben we wat reserve voor de komende jarenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet wel zeker weten dat je ze allemaal kwijt raakt. Anders is het zonde van je geld.
Zoiets jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zoiets: http://www.decathlon.nl/NL/polsbandje-dubbel-22403570/
Vraag het aan Jurgen. Hij heeft lang gezocht én ze gevonden, maar ik weet niet waar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:15 schreef The_Dean het volgende:
Ik zoek trouwens een winkel/webshop waar je van die lange zweetbanden kan kopen. Dus van die halve onderarmbedekkers.
Bijvoorbeeld dit. Maar iets langer mag ook. Merk is niet heel belangrijk, mag best ook van dingen als Nike ofzo zijn.
[ afbeelding ]
Possessed was tof! Pioniers!quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:55 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Ik denk dat les claypool pulling teeth wel kan spelen![]()
Maar onderschat ook de gitarist niet!
larry lalonde hier in zijn vorige band (daar was hij 17 jaar oud) :
en hier samen met de bassist les claypool trouwens in :maar goed dat ze primus hebben opgericht
Hij had ze geloof ik uit de Large... heb hem al eens gevraagd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vraag het aan Jurgen. Hij heeft lang gezocht én ze gevonden, maar ik weet niet waar.
Alright.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij had ze geloof ik uit de Large... heb hem al eens gevraagd.
Hebben jullie inmiddels al een nieuwe gitarist gevonden trouwens?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alright.
Hij heeft btw zijn Strat terug en wil upgraden, maar wil er ff niet over nadenken. That's where we come in!.
Heb je er niet nog een stuk of wat liggen op je kamer? Naast de LCD's misschien?quote:
Heb ik iets gemist? Je had beloofd te stoppen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:50 schreef Braddie het volgende:
Ik stop vanaf dit moment met Fokken!.
Het ga julie goed:).
Groet Braddie.
Nog niet. 3 audities gehad, 1 persoon woonde te ver weg (jammer, leek me een toffe kerel) en 2 hebben zich terug getrokken. Over 2 weken gaan we stemmen. Wie weet of we voor die tijd nog iemand langs krijgenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hebben jullie inmiddels al een nieuwe gitarist gevonden trouwens?
Zwarte slagplaat er in met 1 of 2 humbuckers, goede potmeter... Wordt gaafquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:47 schreef The_Dean het volgende:
Wou net zeggen, dat kunnen wij wel voor hem doen
en de slagplaat die morgen binnenkomtquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Neuh! Eerste project wat ik afmaak is mijn metalstrat
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:41 schreef The_Dean het volgende:
Ja natuurlijk, die van mij is toch al een langebaanproject, die van jou krijgt voorrang
Dat gaat heel mooi lukkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:44 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Hopen dat het mooi lukt (hoewel ik daar bij jou niet zo aan twijfel)
Dat vond ik ook. Helaas hebben mijn oren gewonnen van mijn vooroordelen dus heb ik nu alleen maar humbuckers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |