Internationale politie is fijn, niet?quote:
Je weet toch: gummi-stok = fallussymboolquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Internationale politie is fijn, niet?
Gezellig, kunnen ze koffie gaan drinken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:41 schreef shomila het volgende:
JomanaCNN1 jomana karadsheh
Fascinating 180degree change in #Egypt State TV coverage days ago wouldnt show protests now intving protesters outside TV bldg #EGYPT #JAN25
51 seconds ago
ja stel je voor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:40 schreef Perox het volgende:
[..]
Alsof er iemand uit het buitenland kennis van heeft genomen.
Mubarak zijn zoon:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:40 schreef Perox het volgende:
[..]
Ha net als gisteren, voice over met een reclame van allemaal fans van de staats-tv.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:41 schreef shomila het volgende:
JomanaCNN1 jomana karadsheh
Fascinating 180degree change in #Egypt State TV coverage days ago wouldnt show protests now intving protesters outside TV bldg #EGYPT #JAN25
51 seconds ago
Nee dat is waar. Al denk ik dat een Egyptenaar verbaasd zal zijn als die ziet hoe wij hier op Fok dit allemaal bijhouden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:40 schreef Perox het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze dat wel doen... Staan we nog meer voor lul dan toen Balkenende voor het eerst in het buitenland te zien wasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:40 schreef Perox het volgende:
[..]
Wij zijn slechts een heel klein deel denk ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:42 schreef Axia het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Al denk ik dat een Egyptenaar verbaasd zal zijn als die ziet hoe wij hier op Fok dit allemaal bijhouden.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je weet toch: gummi-stok = fallussymbool
Mm, ik denk dat mensen daar niet intrappen, bloggers, internethackers... ze moeten echt met een goeie nieuwe aartsvijand zien te komen, en ik zou zo gauw niemand kunnen bedenken.quote:
Dat krijg je met de NOS als je berichtgeverquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar hij het gore lef vandaan haalt om dit op die manier te zeggen
Ze zijn incompetent, maar toch niet zo slecht?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat krijg je met de NOS als je berichtgever
Voor alle mensen die deze reactie ook walgelijk vinden, lees dan ook het nu.nl artikel:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:34 schreef raistlin6 het volgende:
[Upd] Egypte: Protesten bij paleizen
Update 16.33 uur
Minister president Mark Rutte heeft aangegeven de speech van Mubarak die voor zo veel ophef zorgde 'saai' te hebben gevonden, hij zei dit tijdens zijn wekelijkse persconferentie. Rutte maakt zich wel zorgen, maar vindt niet dat de EU moet oproepen tot het aftreden van Mubarak, eerst zou duidelijk moeten zijn wat de alternatieven zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |