Four Tetquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:21 schreef vaasinbloem het volgende:
Mijn 10-namige bingo kaart:
Shackleton
Four Tet
Substance
James Blake
Pantha du Prince
Vitalic
Michael Mayer
Gui Boratto
Mala
King Midas Sound
Ik zie mezelf ook niet snel posten in dit topic.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Whehehe, 13 topics en ik heb nog in geen enkele gepost.
Als iemand hier nou 2 kaartjes voor me heeft die ik tegen een fatsoenlijke prijs kan overnemen kom ik weer posten.....
Wombats zou vet zijn! Placebo ook maar die heb ik al vaak gezienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:29 schreef RSie het volgende:
voorzichtige voorspellingen
-wombats
-Placebo
-Alter Bridge
-arcade fire
-soundgarden
-mgmt
-Soad
-The Hype, Handsome poets, chef's special (rijtje serious talents dus)
en dit jaar komt Daft Punk, ik weet het zeker (denk ik)
Voorspelling of wishlist of wishful thinking list?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:29 schreef RSie het volgende:
-wombats
-Placebo
-Alter Bridge
-arcade fire
-soundgarden
-mgmt
-Soad
Arcade Fire vrijwel zeker niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:29 schreef RSie het volgende:
-wombats
-Placebo
-Alter Bridge
-arcade fire
-soundgarden
-mgmt
-Soad
Waarom niet eigenlijk? Omdat hun programma dat niet toe zou laten? Want van Eerdenburg maakte er in een interview wel gewag van..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Arcade Fire vrijwel zeker niet.
Geen idee, op 3FM vertelde één van de dj's dat Arcade Fire vrijwel zeker op geen van de grote Nederlandse festivals zal staan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Omdat hun programma dat niet toe zou laten? Want van Eerdenburg maakte er in een interview wel gewag van..
En vorig jaar werd er gezegd dat ze toen niet naar Nederland kwamen omdat er voor dit jaar al een Nederlands festival vast stond.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Geen idee, op 3FM vertelde één van de dj's dat Arcade Fire vrijwel zeker op geen van de grote Nederlandse festivals zal staan.
Het ging daar toch alleen om Pinkpop?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Geen idee, op 3FM vertelde één van de dj's dat Arcade Fire vrijwel zeker op geen van de grote Nederlandse festivals zal staan.
Leuk inderdaad. Lekker zelfverzekerd/arrogant, wat je het wilt noemenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:25 schreef Bol_Wan het volgende:
hmm van mij mag Brother ook wel komen, heel fijn nieuw britpopbandje
Arrogant toch zeker. Al zal dat wel een act zijn, klinken als Oasis is vaak ook net doen als Oasisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef TWP het volgende:
[..]
Leuk inderdaad. Lekker zelfverzekerd/arrogant, wat je het wilt noemen
met dit lijstje maak je mij ook erg gelukkig!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:29 schreef RSie het volgende:
-wombats
-Placebo
-Alter Bridge
-arcade fire
-soundgarden
-mgmt
-Soad
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:26 schreef Tourniquet het volgende:
Within Temptation nu bij Ekstra Weekend op 3FM. Behoorlijk wat toespelingen dat ze op LL staan.
grapje zekerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:26 schreef Tourniquet het volgende:
Within Temptation nu bij Ekstra Weekend op 3FM. Behoorlijk wat toespelingen dat ze op LL staan.
James blakequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Paar zekerheidjes?
Crystal Fighters
James Blake
Chef's Special
Krach
Handsome Poets
De Staat
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:26 schreef Tourniquet het volgende:
kom zeg, uit de categorie absolute top acts zijn er maar weinig die nog nooit op Lowlands stonden en Daft Punk is één van de weinige daar van. Liever dat Daft Punk komt dat weer Kaiser Chiefs of Prodigyquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:14 schreef vaasinbloem het volgende:
Voor het geld dat Daft Punk kost heb ik liever wat toffere kleinere acts ipv wat gasten in een robotpak die op play drukken.
Ik snap ook niet wat mensen goed eraan vinden. Mijn pa luistert er nu veel naar, terwijl ik normaal gesproken alles wat ie luistert goed vindquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
James blakebij dat walgelijke limit to your love haakte ik af
goed puntquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:18 schreef rubbereend het volgende:
kom zeg, uit de categorie absolute top acts zijn er maar weinig die nog nooit op Lowlands stonden en Daft Punk is één van de weinige daar van. Liever dat Daft Punk komt dat weer Kaiser Chiefs of Prodigy
Klavierwerke en CMYK was baas.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ken hem daardoor en ik vind het zo'n vet nummer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Morgen namen?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef Gitaarmat het volgende:
En nog een aantal uren tot de volgende namen.Ongeveer.
Of Daft Punk.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:31 schreef vaasinbloem het volgende:
Ah, na zo lang wachten kan het alleen maar een anticlimax worden.. Tenzij Radiohead
Een rasartiest kun je niet vaak genoeg zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha, dat is het tijdstip dat de kaartverkoop altijd begint, ik zal deze week eens een kaartje bestellenquote:
Goed idee. Dan kunnen we ook beginnen met het zeuren over het programma.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Aha, dat is het tijdstip dat de kaartverkoop altijd begint, ik zal deze week eens een kaartje bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |