Ik sta er nog niet in neequote:Op woensdag 16 februari 2011 01:47 schreef julian6 het volgende:
[..]
Sta je in de OP?!?! sta je in het lijstje?!? Hoeveelste keer ga je?!?
Nog nooit zelfs. Duim er elk jaar weer massief voorquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:59 schreef rubbereend het volgende:
The Strokes zijn al te lang niet meer op Lowlands geweest
Zei het tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:28 schreef Haunter het volgende:
Vanavond Twin Shadow persoonlijk gesproken, grote kans dat ze op Lowlands staan inderdaad
Ja, gister reageerde hij precies hetzelfde. Hij is ook oprecht geïnteresseerd in de fans, toffe peer!quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:51 schreef friekin_ het volgende:
Ik vroeg het hem op 5 februari. Het antwoord:
"YES"
"Ehm. No. Maybe." Gevolgd door een dikke grijns.
Want ze mogen immers niets bevestigen.
http://www.lowlove.nl/nieuws/fleet-foxes-naar-lowlandsquote:Fleet Foxes komt naar de vrijdag van Lowlands. De Amerikaanse folkband bevestigt dat op de eigen website, waar Lowlands is opgenomen in het tourschema.
Rockblog was eerder.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.lowlove.nl/nieuws/fleet-foxes-naar-lowlands
lowlove weer als eerste.
Alleen moet rockblog opzouten met hun zelfverheerlijking. Lowlove maakt onderscheid tussen echt gerucht en waardeloos gerucht. Ook doen ze minder aan zelfverheerlijking.quote:
Mykonos inderdaad, een van de mooiste nummers van het afgelopen decenniumquote:
Ook het enige nummer wat ik echt van ze ken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:53 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mykonos inderdaad, een van de mooiste nummers van het afgelopen decennium
Ja. Helplessness blues.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:20 schreef Haunter het volgende:
Jaaaa Fleet Foxes. Mykonos is hemels inderdaad! Dat nieuwe nummer blaast me ook hard weg btw
Vergeet je trentemoller nou?quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:58 schreef TWP het volgende:
Fleet Foxes, De Jeugd, Twin Shadow. Gaat weer mooi worden dit jaar
Oeps, wordt de 17e keer... of moet ik dit nou PM'en?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je staat niet in de lijst in de OP. Hoeveelste keer ga je?
Je staat er bij en hebt het gemiddelde 0.1 omhoog gebrachtquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:06 schreef MB88 het volgende:
[..]
Oeps, wordt de 17e keer... of moet ik dit nou PM'en?
Fleet Foxes = Fijn btw!
Er gaan wat leuke veranderingen komen heb ik vernomen!
JVT boven Trentemoller verkiezenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:49 schreef TWP het volgende:
[..]Ik denk niet dat die in mij planning komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stond er vorig jaar al dus echt een minieme kans dat die weer komt. Ga er maar gewoon vanuit van nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:48 schreef Cybart het volgende:
(niet zo) stiekem hoop op Tinie Tempah
James Blake komt vast wel, al vind ik er geen ruk aan ben ik toch wel zeker van dat ie komt opdagen, daar kunnen ze niet omheenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil James Blake heb ik zojuist besloten. En Richie mag ook wel weer langskomen. En Deadmau5.
Oke... ik ken echt alleen James Blake van dat rijtjequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:21 schreef vaasinbloem het volgende:
Mijn 10-namige bingo kaart:
Shackleton
Four Tet
Substance
James Blake
Pantha du Prince
Vitalic
Michael Mayer
Gui Boratto
Mala
King Midas Sound
doen the pigeon detectives uberhaupt nog wat dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef dasorakel het volgende:
Hmmz the hives, pigeon detectives, wombats, saybia offuh we are scientists zou ook erg lekker zijn
Geen flauw idee eigenlijks... zal t eens checkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
doen the pigeon detectives uberhaupt nog wat dan?
Het antwoord is ja.. nieuw album onderweg en redelijkw at optredens in UKquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
doen the pigeon detectives uberhaupt nog wat dan?
Ik denk dat je gewoon een paar jaar te laat bent. Saybia stond vorig jaar op Bospop nog, maar Pigeon Detectives is toch wel echt een beetje over..quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:15 schreef dasorakel het volgende:
Hmmz the hives, pigeon detectives, wombats, saybia offuh we are scientists zou ook erg lekker zijn
Vitalic jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ergens 's nachts.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:21 schreef vaasinbloem het volgende:
Shackleton
Four Tet
Substance
James Blake
Pantha du Prince
Vitalic
Michael Mayer
Gui Boratto
Mala
King Midas Sound
Four Tetquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:21 schreef vaasinbloem het volgende:
Shackleton
Four Tet
Substance
James Blake
Pantha du Prince
Vitalic
Michael Mayer
Gui Boratto
Mala
King Midas Sound
Ik zie mezelf ook niet snel posten in dit topic.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Whehehe, 13 topics en ik heb nog in geen enkele gepost.
Als iemand hier nou 2 kaartjes voor me heeft die ik tegen een fatsoenlijke prijs kan overnemen kom ik weer posten.....
Wombats zou vet zijn! Placebo ook maar die heb ik al vaak gezienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:29 schreef RSie het volgende:
voorzichtige voorspellingen
-wombats
-Placebo
-Alter Bridge
-arcade fire
-soundgarden
-mgmt
-Soad
-The Hype, Handsome poets, chef's special (rijtje serious talents dus)
en dit jaar komt Daft Punk, ik weet het zeker (denk ik)
Voorspelling of wishlist of wishful thinking list?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:29 schreef RSie het volgende:
-wombats
-Placebo
-Alter Bridge
-arcade fire
-soundgarden
-mgmt
-Soad
Arcade Fire vrijwel zeker niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:29 schreef RSie het volgende:
-wombats
-Placebo
-Alter Bridge
-arcade fire
-soundgarden
-mgmt
-Soad
Waarom niet eigenlijk? Omdat hun programma dat niet toe zou laten? Want van Eerdenburg maakte er in een interview wel gewag van..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Arcade Fire vrijwel zeker niet.
Geen idee, op 3FM vertelde één van de dj's dat Arcade Fire vrijwel zeker op geen van de grote Nederlandse festivals zal staan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Omdat hun programma dat niet toe zou laten? Want van Eerdenburg maakte er in een interview wel gewag van..
En vorig jaar werd er gezegd dat ze toen niet naar Nederland kwamen omdat er voor dit jaar al een Nederlands festival vast stond.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Geen idee, op 3FM vertelde één van de dj's dat Arcade Fire vrijwel zeker op geen van de grote Nederlandse festivals zal staan.
Het ging daar toch alleen om Pinkpop?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Geen idee, op 3FM vertelde één van de dj's dat Arcade Fire vrijwel zeker op geen van de grote Nederlandse festivals zal staan.
Leuk inderdaad. Lekker zelfverzekerd/arrogant, wat je het wilt noemenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:25 schreef Bol_Wan het volgende:
hmm van mij mag Brother ook wel komen, heel fijn nieuw britpopbandje
Arrogant toch zeker. Al zal dat wel een act zijn, klinken als Oasis is vaak ook net doen als Oasisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef TWP het volgende:
[..]
Leuk inderdaad. Lekker zelfverzekerd/arrogant, wat je het wilt noemen
met dit lijstje maak je mij ook erg gelukkig!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:29 schreef RSie het volgende:
-wombats
-Placebo
-Alter Bridge
-arcade fire
-soundgarden
-mgmt
-Soad
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:26 schreef Tourniquet het volgende:
Within Temptation nu bij Ekstra Weekend op 3FM. Behoorlijk wat toespelingen dat ze op LL staan.
grapje zekerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:26 schreef Tourniquet het volgende:
Within Temptation nu bij Ekstra Weekend op 3FM. Behoorlijk wat toespelingen dat ze op LL staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |