Gewoon dit topic volgen, dan komt alles goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:50 schreef Maarten1 het volgende:
Weet iemand hoe/of ik per e-mail updates kan krijgen over de nieuwe kaartverkoop?
Ik moet nog ff een te pakken krijgen
en terechtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:09 schreef vaasinbloem het volgende:
http://www.festivalinfo.n(...)_rock_n_roll_circus/
Eric heeft zin om te stoken
zal wel gewoon op lowlands nieuwsbrief komen, dus even naar site klikkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:50 schreef Maarten1 het volgende:
Weet iemand hoe/of ik per e-mail updates kan krijgen over de nieuwe kaartverkoop?
Ik moet nog ff een te pakken krijgen
Telefoon weigert van allesquote:
Ik hoop met je mee, verwacht dat ze in Europa blijven van de zomer. Daarnaast een ontzettend mooie band om even een uurtje bij te staanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:17 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik begin steeds meer te hopen op Elbow, is toch best een reeële mogelijkheid?
en natuurlijk afsluiten met die meezingknaller die hierboven staatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:49 schreef portie het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, verwacht dat ze in Europa blijven van de zomer. Daarnaast een ontzettend mooie band om even een uurtje bij te staan.
inclusief vlaggetjes?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
en natuurlijk afsluiten met die meezingknaller die hierboven staat
Hij werd bekend gemaakt voor Pukkelppo en toen dacht ik WOW die moeten ze op Lowlands neerzetten. En zo geschiedde.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb Trentemoller nergens als mogelijke optie gezien, het was echt een verrassing hè?
Jij moet vaker dachten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij werd bekend gemaakt voor Pukkelppo en toen dacht ik WOW die moeten ze op Lowlands neerzetten. En zo geschiedde.
Ik heb weken geleden gedroomd dat ze op LL staanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:17 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik begin steeds meer te hopen op Elbow, is toch best een reeële mogelijkheid?
Interessant niet, maar JVT zorgt altijd voor een puike parteh. Dak gaat van de tent af.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:40 schreef tochmaarwel het volgende:
Zou erg fijn zijn als Elbow naar Lowlands komt indd. Blij verrast toen de naam Trentemoller bekend werd gemaakt. Jeugd van Tegenwoordig kan je de laatste tijd niet meer om heen, in elke kroeg, stad, dorp staan ze.. dus heel interessant vind ik het niet dat ze naar Lowlands komen.
Als ze in een kleine tent staan ja. Op het Main Stage op Rock Werchter afgelopen jaar was het om te huilen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Interessant niet, maar JVT zorgt altijd voor een puike parteh. Dak gaat van de tent af.
Ze staan op de zaterdagmiddag in de Bravo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ze in een kleine tent staan ja. Op het Main Stage op Rock Werchter afgelopen jaar was het om te huilen.
Ik gok dat ze dat niet gaan doen. Maar goed, dat weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:03 schreef friekin_ het volgende:
Ja, of zouden ze de positie van Opposites krijgen?
Vrijdagmiddag 15u Alpha?
perfect idd. Jammer dat het er ontzettend druk zal zijn alleen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:01 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ze staan op de zaterdagmiddag in de Bravo.
Was dat vorige keer op LL dat ze na Opgezwolle stonden?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Interessant niet, maar JVT zorgt altijd voor een puike parteh. Dak gaat van de tent af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |