nope, geen wishlist, die zou er anders uitzien (meeste commercieel en zou hier direct afgezeken worden hahaha)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voorspelling of wishlist of wishful thinking list?
Er is geen band op LL te vinden die niet commercieel is.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:02 schreef RSie het volgende:
[..]
nope, geen wishlist, die zou er anders uitzien (meeste commercieel en zou hier direct afgezeken worden hahaha)
Ach, Anouk zal vast voor een bruine boterham met kaas en een sixpakje bier komen spelen. Ze is al zo vaak geweestquote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is geen band op LL te vinden die niet commercieel is.
het gaat om de mate waarin een band commercieel is, niet óf ze commercieel zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is geen band op LL te vinden die niet commercieel is.
Als dat het criterium wordt, al vaak geweest dan kan de helft van de users hier stoppen met namen roepenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:50 schreef MB88 het volgende:
[..]
Ach, Anouk zal vast voor een bruine boterham met kaas en een sixpakje bier komen spelen. Ze is al zo vaak geweest
Als ze die koude klote wind maar thuis laten.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
het gaat om de mate waarin een band commercieel is, niet óf ze commercieel zijn.
door het lekkere zonnetje vandaag krijg ik nog meer zin in LL
Maar het toffe aan Lowlands is misschien wel dat ze niet vaak (en zeker niet vaak een jaren achter elkaar aan) dezelfde acts boeken.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als dat het criterium wordt, al vaak geweest dan kan de helft van de users hier stoppen met namen roepener zit zoveel dubbeling met zelfs de afgelopen 2 jaar tussen
Dat zal je nog behoorlijk tegenvallenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:50 schreef MB88 het volgende:
[..]
Ach, Anouk zal vast voor een bruine boterham met kaas en een sixpakje bier komen spelen. Ze is al zo vaak geweest
Een ton als ik me niet vergis.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zal je nog behoorlijk tegenvallenmevrouw Anouk heeft een beste prijs!
Headline show komt het daar in de buurt. Festival show iets minder maar dan nog ruim de helft van die tonquote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een ton als ik me niet vergis.
Placebo denk ik niet (stonden er vorig jaar ook al) maar zou wel erg tof zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:29 schreef RSie het volgende:
voorzichtige voorspellingen
-wombats
-Placebo
-Alter Bridge
-arcade fire
-soundgarden
-mgmt
-Soad
-The Hype, Handsome poets, chef's special (rijtje serious talents dus)
en dit jaar komt Daft Punk, ik weet het zeker (denk ik)
I knowquote:Op maandag 21 februari 2011 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Headline show komt het daar in de buurt. Festival show iets minder maar dan nog ruim de helft van die ton
wtf 100.000 euro voor iemand waar de helft van de LL bezoekers niet op zit te wachten?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een ton als ik me niet vergis.
ach er hebben bands gestaan die vele malen meer kostten. En als je iets vind waar de helft van Lowlands dus wel interesse in hebt is dat best een aardige prestatiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:47 schreef julian6 het volgende:
[..]
wtf 100.000 euro voor iemand waar de helft van de LL bezoekers niet op zit te wachten?queens of the stone age kosten nog minder denk ik?
Luister, in vind K3 ook niets...maar blijkbaar is er toch een markt voor dus ze zullen wel *iets* goed doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:47 schreef julian6 het volgende:
[..]
wtf 100.000 euro voor iemand waar de helft van de LL bezoekers niet op zit te wachten?queens of the stone age kosten nog minder denk ik?
Dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach er hebben bands gestaan die vele malen meer kostten. En als je iets vind waar de helft van Lowlands dus wel interesse in hebt is dat best een aardige prestatie
bekerrapers...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:06 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.lowlove.nl/poll/wat-je-grootste-lowlands-ergernis
Ik erger mij nooit zo eigenlijk.
Die kippenbotjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:06 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.lowlove.nl/poll/wat-je-grootste-lowlands-ergernis
Ik erger mij nooit zo eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |