De Shia kunnen er ook wat van.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:58 schreef Lagrinta het volgende:
Wie plegen de aanslagen in Irak? Shia o Sunni? Zeg het maar, he zijn Sunni. Dus wat is de rol va Iran precies?
3..2..1... foetsiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:57 schreef intellectuele_user het volgende:
25-02-2011 is de grote dag, dan zal er blijken of er animo is om in grote getalen tegen de democratisch gekozen Iraakse regering te demonstreren of dat de Irakezen tevreden zijn.
Ondertussen is bekend geworden dat $40 miljard dollar zoek is geraakt![]()
Ik ben toevallig net een paar dagen in Koerdistan, zit nu ook in Sulaymaniyah, gisteren was hier op het centrale plein ook weer een bijeenkomst/protest. Enkele duizenden mensen, stonden rondom het 'podium'. Maar het is nogal moeilijk om een juiste indicatie te geven, het was gisteren nog een vrije dag, en het plein ligt midden in de bazaar dus het is sowieso druk.quote:En in Iraaks Koerdistan hebben vandaag 5.000 mensen tegen de lokale regering gedemonstreerd.
Ik denk dat jij niet weet waar je het over hebt. Het is algemeen bekend dat ook van sji'itische kant militia waren die Baghdad en buurten hebben gezuiverd van mensen die "Omar" heetten (soennitische naam) etc. Op AJA indertijd genoeg over geweest.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:51 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Geef me een voorbeeld van een aanslag door Shia?
Kom met voorbeelden dan? Shia plegen geen aanslagen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:06 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet weet waar je het over hebt. Het is algemeen bekend dat ook van sji'itische kant militia waren die Baghdad en buurten hebben gezuiverd van mensen die "Omar" heetten (soennitische naam) etc. Op AJA indertijd genoeg over geweest.
Ik kom zelf uit Sulaymaniyah. Hoe is het er?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:48 schreef RobertVH het volgende:
[..]
3..2..1... foetsie
[..]
Ik ben toevallig net een paar dagen in Koerdistan, zit nu ook in Sulaymaniyah, gisteren was hier op het centrale plein ook weer een bijeenkomst/protest. Enkele duizenden mensen, stonden rondom het 'podium'. Maar het is nogal moeilijk om een juiste indicatie te geven, het was gisteren nog een vrije dag, en het plein ligt midden in de bazaar dus het is sowieso druk.
Vandaag is er weer iets gaande, het podium staat er nog, stond nog niemand op maar speelde nog lokale muziek.
*Het is ook Newruz festival voor de koerden, dus iedereen is al iets fanatieker deze dagen.
Wat ik van andere hoorde ging het vooral om het protesteren tegen de huidige regering, corruptie en het optreden van de regering bij protesten, er hangt een groot spandoek met een achttal mensen/kinderen. (waarschijnlijk omgekomen/neer gechoten o.i.d. )
lol waar heb je het over man? Shia doen niet aan zelfmoordaanslagen? Ooit gehoord van Hezbollah?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:33 schreef Lagrinta het volgende:
Bedankt. Ik wil niet zeggen dat Shia niet moorden dus, maar Shia zijn geen zelfmoordenaars, ze zijn heel andes dan Sunni. Ooit van een Iraanse zelfmoordterrorist gehoord? Ze bestaan niet.
Iran en hun Sjiisme is een buitenbeentje in het Midden-Oosten. Ze stoken liever, en laten andere het vuile werk opknappen.
Shia doen dat iig véél minder dan die Soennieten. En de meesten terroristen komen uit Libanon en de bevolking steunt de aanslagen die Libanese terroristen plegen want Libanezen houden ervan om hun mede-Arabieren te zien dood gaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:27 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
lol waar heb je het over man? Shia doen niet aan zelfmoordaanslagen? Ooit gehoord van Hezbollah?
Het waren niet de Libanezen die de gewelddadige opstand in Halabja de kop ingedrukt hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:44 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Shia doen dat iig véél minder dan die Soennieten. En de meesten terroristen komen uit Libanon en de bevolking steunt de aanslagen die Libanese terroristen plegen want Libanezen houden ervan om hun mede-Arabieren te zien dood gaan.
Tja, het Arabische volk kent geen mannen, zoals de machtige Gaddafi eerder zelf heeft gezegd. Dat is de reden dat jouw held Saddam burgers ging bombarderen. Maar om er aan toe te voegen:quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Het waren niet de Libanezen die de gewelddadige opstand in Halabja de kop ingedrukt hebben.
Klopt, waarschijnlijk heeft familie van jou de kogels en granaten geproefd van de Koerdische oorlogen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:21 schreef Baghdaddy het volgende:
Rot lekker op met je Koerdische propaganda. We kennen het allemaal al.
Weet op wie je wel en op wie je niet moet reagerenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:21 schreef Baghdaddy het volgende:
Rot lekker op met je Koerdische propaganda. We kennen het allemaal al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |