Nee hoorquote:
dan had je piemel iig aanvaardbare proporties gehad ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Mystikal - shake ya ass![]()
Ik had neger moeten zijn
Daar weet jij gelukkig heulemaal niks vanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan had je piemel iig aanvaardbare proporties gehad ja.
ik weet dat een negerpiemel gemiddeld langer is dan een brabantse lul.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar weet jij gelukkig heulemaal niks van
Gemiddeld misschien wel jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weet dat een negerpiemel gemiddeld langer is dan een brabantse lul.
en je afval wat je niet weggooit?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor.
Bijna al mijn spulletjes, exclusief bed, tv-kast, wasmachine, bench en krabpaal passen eigenlijk in m'n Kanarie....
en onze PTA-negert dan?quote:
Dan blijft er nog meer over dan bij de gemiddelde friesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij wont bij je ouders, dus dat maakt je lul sowieso al 3 cm korter
je kunt veel van me zeggen, maar niet dat ik gemiddeld ben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan blijft er nog meer over dan bij de gemiddelde fries
quote:
quote:
* lipje is meligquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:16 schreef Anne het volgende:
Sorry, slipje, ik vind hem niet zo grappig. Matig garpje. Rommelmarkt. Hier, 50 cent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |