Bij de Nederlandse awards zelfs tot 60 minuten. ipv dat ze het allemaal hetzelfde doenquote:Op zondag 13 februari 2011 01:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Het zal in de 40~+ minuten zitten
Academy Award regels
A short film is defined as an original motion picture that has a running time of 40 minutes or less, including all credits.
quote:Op zondag 13 februari 2011 01:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Bij de Nederlandse awards zelfs tot 60 minuten. ipv dat ze het allemaal hetzelfde doen
Yup.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:23 schreef picodealion het volgende:
Ik meende dat IMBd dan weer 45 minuten aanhoudt?
No sjizzlequote:Op maandag 14 februari 2011 00:13 schreef picodealion het volgende:
Oh wacht, Eric Clapton is niet dezelfde als Elton John.
Precies! En een anagram is geen cryptogram.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:13 schreef picodealion het volgende:
Oh wacht, Eric Clapton is niet dezelfde als Elton John.
quote:Op maandag 14 februari 2011 08:41 schreef Sands het volgende:
Je weet wanneer je gek wordt als ook Family Guy het over Justin Long gaat hebben....![]()
![]()
de volgende wordt weer wat anders, maar ik vind het persoonlijk wel leuke vragen, lekker puzzelenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:32 schreef picodealion het volgende:
Ik ben echt slecht in die initialen-vragen.
Ik ben er ook echt enorm slecht inquote:Op maandag 14 februari 2011 10:32 schreef picodealion het volgende:
Ik ben echt slecht in die initialen-vragen.
Het helpt niet dat ik de film maar 1x heb gezien. Jaren geleden. Op lowlands.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
de volgende wordt weer wat anders, maar ik vind het persoonlijk wel leuke vragen, lekker puzzelen![]()
Ik zal een hint erbij zetten.
Meen je niet?quote:Op maandag 14 februari 2011 08:41 schreef Sands het volgende:
Je weet wanneer je gek wordt als ook Family Guy het over Justin Long gaat hebben....![]()
![]()
"You members of the human race have the abillity to send a man to the moon and make Justin Long a movie star"quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:43 schreef Sands het volgende:
[..]
"You members of the human race have the abillity to send a man to the moon and make Justin Long a movie star"![]()
![]()
"We did it with Justin Long didnt we america said no but we kept at it"![]()
![]()
OK, wat vind je zijn beste album?quote:
Whehe. Mechanical Animals, met stip.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
OK, wat vind je zijn beste album?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |