Ik heb in het verleden al vragen gesteld over tv-films en tv-films al juist gerekend, ik zie niet in waarom die niet zouden meetellen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wou al zeggenanders komen mensen dadelijk nog met tv movies aanzetten...(als je het een toelaat dan komt al het andere ook mee)
Vechtclub is ook gewoon een zelfstandig naamwoord.quote:
Over tv-films en mini-series is inderdaad geen regel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden al vragen gesteld over tv-films en tv-films al juist gerekend, ik zie niet in waarom die niet zouden meetellen.
Jij hebt genoeg puntenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:49 schreef Sands het volgende:
Mijn antwoord was net bij de cijfers overgeslagen...en het was nog goed ook
Naja
Tering, je hebt nog gelijk ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:49 schreef Sands het volgende:
Mijn antwoord was net bij de cijfers overgeslagen...en het was nog goed ook
Naja
neen, over een tijdje weer eens.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:22 schreef Sands het volgende:
Patch is weer een vraag uit den ouden doos aan het zoeken?
Ik vind ze in een gewoon topic al moeilijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef DragonFodder het volgende:
Een dergelijke vraag in een dubbelepuntentopic. Zal wel aartsmoeilijk zijn waarschijnlijk.
Dat lijkt me gelijk staan aan opzoeken. Meestal is het gewoon blindstaren tot je iets denkt te herkennen. Het is eigenlijk meer puzzelen, maar ik vind het leuke vragen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind ze in een gewoon topic al moeilijk.
Ik vraag me af of er FMT'ers zijn die voor elke voorletter al een lijstje met acteursnamen hebben liggen.
Dat snap ik nog steeds niet. Hoe kun je nou met een beeld googelen? Erg vaag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:38 schreef Patch het volgende:
Het probleem met vele onbewerkte foto's is, is dat ze op te zoeken zijn.
Een initialen-vraag is onopzoekbaar totdat er hints komen of totdat er een initiaal is geraden.
Zijn plaatjes opzoekbaar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:38 schreef Patch het volgende:
Het probleem met vele onbewerkte foto's is, is dat ze op te zoeken zijn.
Een initialen-vraag is onopzoekbaar totdat er hints komen of totdat er een initiaal is geraden.
Als jij de enige bent die ze online zet dan zal het geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Zijn plaatjes opzoekbaar?
Ik maak altijd zelf mijn screenshots ik haal ze niet van internet af ...zijn ze dan nog opzoekbaar? :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |