Ja, dat is ook degene die ik het best kan waarderen, eigenlijk de enige die ik echt goed vind.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:33 schreef picodealion het volgende:
[..]
Whehe. Mechanical Animals, met stip.
Tja, ik kan met de rest ook goed overweg, behalve Eat Me, Drink Me. De nieuwste heeft ook een paar mindere nummertjes, maar IWTKYLTDITM is toch wel echt een geweldig nummer imo.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, dat is ook degene die ik het best kan waarderen, eigenlijk de enige die ik echt goed vind.
Mwah, zijn latere werk is toch minder NIN-geinspireerd hoor. Wel wat industrial-invloeden in The Golden Age of Grotesque, maar verder vind ik het wel meevallen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben meer fan van Nine Inch Nails, dan is Manson maar een flauw kopietje. Behalve op Mechanical Animals, daar kopieerde hij meer Bowie en dat lag 'm beter.
Ik bedoel vooral oude Nine Inch Nails, tot The Fragile. Daarna ben ik wat afgehaakt. Ik heb ze wel, maar ik beluister ze zelden.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:44 schreef picodealion het volgende:
Ik vind Ghosts en The Slip niet veel aan, maar Year Zero en With Teeth kan ik allebei beter waarderen dan Manson's laatste 2 albums.
Die zijn tenminste niet opzoekbaarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:34 schreef Gillingham het volgende:
Die initiaalsoep-vragen zijn wel populair tegenwoordig...
Ik blijf mij erover verbazen hoeveel sommige mensen weten, hoe kun je dat ooit allemaal onthouden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:20 schreef hornage het volgende:
[..]
Die zijn tenminste niet opzoekbaar
Tenzij er 2 namen zijn geraden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:20 schreef hornage het volgende:
[..]
Die zijn tenminste niet opzoekbaar
Ik vind het knap, zou toch zeggen dat het je dan moet aansprekenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:31 schreef Patch het volgende:
films kijken films kijken en nog eens films kijken, daarna bijv. een biografie lezen of de docus kijken.
Tja, ik kijk een film standaard met IMBd erbij, dan leg je al gauw connecties tussen films en acteurs die blijven hangen. Maargoed, alsnog komen er vaak films langs die ik wel heb gezien maar niet uit de initialen/plaatjes etc. haal. Sommige acteurs en films blijven ook beter hangen dan anderen. Justin Long zal ik nu niet meer zo gauw vergeten, maar ik wist tot gisteren niet eens meer dat hij (als hoofdrol) in Waiting... zat ondanks dat ik die 4x heb gezien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vind het knap, zou toch zeggen dat het je dan moet aanspreken
Dit dus, exact dezelfde ervaring.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:34 schreef Patch het volgende:
Ik ben opgegroeid met de eerste videotheken en vele blockbusters in de bios in de jaren 80, dat was voor mij een belevenis, een wereld die voor me openging.
Ik ben van de iets latere generatie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dit dus, exact dezelfde ervaring.
En ik ben van de nog latere generatie...ik denk een van de jongste hier op FMT?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben van de iets latere generatie.
Who Framed Roger Rabbit (1988) is de eerste film die ik in de bioscoop heb gezien
Ik ben 25, maar ik geloof dat ik las dat jij nog een paar jaar jonger was?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:38 schreef Sands het volgende:
[..]
En ik ben van de nog latere generatie...ik denk een van de jongste hier op FMT?
Denk dat The Lion King mijn eerste biosfilm was misschien nog een andere maar dat weet ik niet meer. Het enige wat mij helpt is een goed geheugen en teveel films kijken
Ik ben 22 dus nog een paar jaar jonger jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben 25, maar ik geloof dat ik las dat jij nog een paar jaar jonger was?
Mijn eerste biosfilm was Oliver & Co. De eerst die ik me ook echt kan herinneren is Belle & het Beest.
Groentje!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben 22 dus nog een paar jaar jonger ja
Ik ook niet helemaal. Tot de jaren 70 gaat vaak nog wel, maar daarvoor haak ik al snel af, uitzonderingen daargelaten. En musicals al helemaal, gatverquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Groentje!
Maar ik snap jou passie voor films WAY voordat je geboren was niet
De oudste film ofja short eigenlijk duurt nog geen minuutquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ook niet helemaal. Tot de jaren 70 gaat vaak nog wel, maar daarvoor haak ik al snel af, uitzonderingen daargelaten. En musicals al helemaal, gatver.
Mijn grens ligt ook tot de jaren '70quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ook niet helemaal. Tot de jaren 70 gaat vaak nog wel, maar daarvoor haak ik al snel af, uitzonderingen daargelaten. En musicals al helemaal, gatver.
Ik ook!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:48 schreef Sands het volgende:
[..]
De oudste film ofja short eigenlijk duurt nog geen minuut
Die ik heb gezien komt uit 1891
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |