quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:11 schreef tripack het volgende:
[..]
nou van mij krijg je hoog uit alleen een kusje op je kop
en ik maar denken dat het andersom wasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:13 schreef madmuppet het volgende:
[..]...dop is hoofd... kop is wat anders ... smeerpoets ... gadver
oke nu ist klaar ...![]()
is het ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef tripack het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het andersom was![]()
LOL!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:13 schreef madmuppet het volgende:
[..]...dop is hoofd... kop is wat anders ... smeerpoets ... gadver
oke nu ist klaar ...![]()
[/quote]quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOL!!!
Dop is hoofd
[quote]Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef tripack het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het andersom was![]()
quote:
godv... trap ik er nog in ook.... smeeerpijp...vraag dat maar aan je vriendinquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:17 schreef tripack het volgende:
[..]
godv... trap ik er nog in ook.... smeeerpijp...vraag dat maar aan je vriendin
Bij deze reeks niet hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:17 schreef kanovinnie het volgende:
Gelukkig heb ik in in dit supertopic gepost. 1111. Zo'n nummer komt maar 1 keer voor!
je voelt het aan alles dat het vrijdag isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:18 schreef madmuppet het volgende:
[..]!!!!!!! het is echt vrijdag ...
Wanneer komt het dan nog een keer voor?quote:
zodra deze lichting weer weg is en we besluiten om toch weer overnieuw te beginnen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wanneer komt het dan nog een keer voor?
maar dan wel ergens halverwege de telling weer te beginnenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zodra deze lichting weer weg is en we besluiten om toch weer overnieuw te beginnen...
Met een nieuwe slowchat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zodra deze lichting weer weg is en we besluiten om toch weer overnieuw te beginnen...
Ze waren al een keer ver over de 1000 heen en toen opeens nummering weer terug. Geloof ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wanneer komt het dan nog een keer voor?
Serieus? Waaromquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze waren al een keer ver over de 1000 heen en toen opeens nummering weer terug. Geloof ik
Verdomme ik hang al een kwartier in de wacht bij de gemeente
Laat ze je terugbellen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze waren al een keer ver over de 1000 heen en toen opeens nummering weer terug. Geloof ik
Verdomme ik hang al een kwartier in de wacht bij de gemeente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |