quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:11 schreef tripack het volgende:
[..]
nou van mij krijg je hoog uit alleen een kusje op je kop
en ik maar denken dat het andersom wasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:13 schreef madmuppet het volgende:
[..]...dop is hoofd... kop is wat anders ... smeerpoets ... gadver
oke nu ist klaar ...![]()
is het ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef tripack het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het andersom was![]()
LOL!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:13 schreef madmuppet het volgende:
[..]...dop is hoofd... kop is wat anders ... smeerpoets ... gadver
oke nu ist klaar ...![]()
[/quote]quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LOL!!!
Dop is hoofd
[quote]Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef tripack het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het andersom was![]()
quote:
godv... trap ik er nog in ook.... smeeerpijp...vraag dat maar aan je vriendinquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:17 schreef tripack het volgende:
[..]
godv... trap ik er nog in ook.... smeeerpijp...vraag dat maar aan je vriendin
Bij deze reeks niet hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:17 schreef kanovinnie het volgende:
Gelukkig heb ik in in dit supertopic gepost. 1111. Zo'n nummer komt maar 1 keer voor!
je voelt het aan alles dat het vrijdag isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:18 schreef madmuppet het volgende:
[..]!!!!!!! het is echt vrijdag ...
Wanneer komt het dan nog een keer voor?quote:
zodra deze lichting weer weg is en we besluiten om toch weer overnieuw te beginnen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wanneer komt het dan nog een keer voor?
maar dan wel ergens halverwege de telling weer te beginnenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zodra deze lichting weer weg is en we besluiten om toch weer overnieuw te beginnen...
Met een nieuwe slowchat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zodra deze lichting weer weg is en we besluiten om toch weer overnieuw te beginnen...
Ze waren al een keer ver over de 1000 heen en toen opeens nummering weer terug. Geloof ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wanneer komt het dan nog een keer voor?
Serieus? Waaromquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze waren al een keer ver over de 1000 heen en toen opeens nummering weer terug. Geloof ik
Verdomme ik hang al een kwartier in de wacht bij de gemeente
Laat ze je terugbellen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze waren al een keer ver over de 1000 heen en toen opeens nummering weer terug. Geloof ik
Verdomme ik hang al een kwartier in de wacht bij de gemeente
inderdaad ... aan mijn koffie ... aan mijn water ... aan mijn geiligheidquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:20 schreef tripack het volgende:
[..]
je voelt het aan alles dat het vrijdag is
Omdat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Serieus? Waarom![]()
En in de wacht hangen is kut ja.
Rijinstructeur is 20 min later
Ja dag. Ik wacht al sinds woensdagquote:
Hang je al sinds woensdag aan de lijn ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dag. Ik wacht al sinds woensdag
jah inderdaad... aan elk van die punten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef madmuppet het volgende:
[..]
inderdaad ... aan mijn koffie ... aan mijn water ... aan mijn geiligheid... aan mijn collega's ... aan de kruipende tijd ... etc ...
...is het zaterdagquote:
wait whut?? kom jij uit de toekomstquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Goedemiddag, het is vrijdag 11 Februari 2011, 15.56 ongeveer
15.36 .... en dat betekent dat ik nog een uur en 20 minuten moet !quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Goedemiddag, het is vrijdag 11 Februari 2011, 15.56 ongeveer
oew nog 1 uurquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:36 schreef madmuppet het volgende:
[..]
15.36 .... en dat betekent dat ik nog een uur en 20 minuten moet !
ooow vertel...wat gaat er met mij gebeuren vanavond ? ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja ik weet wat er in de toekomst gebeurd
Nee ik probeer die hoer al sinds woensdag te pakken te krijgenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:30 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Hang je al sinds woensdag aan de lijn ...![]()
whehehe ik moest lachenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
Madmuppet gaat geen seks hebben vanavond
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
Madmuppet gaat geen seks hebben vanavond
de pest is ... ze heeft waarschijnlijk nog gelijk ook ...quote:
een hoer die bij de gemeente werkt ? ... weer eens wat anders dan de wallen ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik probeer die hoer al sinds woensdag te pakken te krijgen
nja ze naaien je welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef madmuppet het volgende:
[..]
een hoer die bij de gemeente werkt ? ... weer eens wat anders dan de wallen ...
ik zei toch dat ik in de toekomst kan kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:39 schreef madmuppet het volgende:
[..]
de pest is ... ze heeft waarschijnlijk nog gelijk ook ...
ik durf het haar ook niet te vragen, ben bang voor de waarheidquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:39 schreef madmuppet het volgende:
[..]
de pest is ... ze heeft waarschijnlijk nog gelijk ook ...
wanneer heb ik weer seks dan ? ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik in de toekomst kan kijken.
wat brengt mijn toekomst?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik in de toekomst kan kijken.
ooow...hetzelfde schuitje dus ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef tripack het volgende:
[..]
ik durf het haar ook niet te vragen, ben bang voor de waarheid
over 2 wekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef madmuppet het volgende:
[..]
wanneer heb ik weer seks dan ? ...
w00t!!! dan pas ... gvd ...quote:
mooi, ben ik daaar ook van afquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ruzie met je beste vriend
zeggen ze dan ook of er nog een vrouw rond loopt die met mij wil seksen...ga echt geen 2 weken wachte hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja de hogere sferen zeggen het
fijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Pappa gesproken, ik voel me gelijk wat beter
jeeejquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:44 schreef DevilsWhore het volgende:
jah CC zelfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:44 schreef madmuppet het volgende:
[..]
zeggen ze dan ook of er nog een vrouw rond loopt die met mij wil seksen...ga echt geen 2 weken wachte hoor
Nouja hij heeft nu een drukverbandquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:47 schreef tripack het volgende:
[..]
aahgg das wel balen dat je er dan niet naar toe kan.. elleboog breken is best klote... vroegah ook gehad.. kan me arm niet 100% strekken![]()
kneuzen doet wel meer zeer dan
Yes, hij leeft nogquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt wel goed met die pa van jou
ja die is er wel maar daar moet je 2 maanden op wachten, niet veel beter dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:44 schreef madmuppet het volgende:
[..]
zeggen ze dan ook of er nog een vrouw rond loopt die met mij wil seksen...ga echt geen 2 weken wachte hoor
en wat zeggen ze mbt de sexquote:
Klasse !!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Iddquote:
Uhuhquote:
owkeequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja hij heeft nu een drukverbandgaat er na een week af zei hij.
[..]
Yes, hij leeft nog
Moet dus 2 maanden wachten of twee weken ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja die is er wel maar daar moet je 2 maanden op wachten, niet veel beter dus
Of verband dat druk uitoefentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef tripack het volgende:
[..]
owkee
btw raar woord drukverband...druk verband.. verband wat niet blijft stilzitten
Stuiterverband. ADHD-verband. Speedverband.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef tripack het volgende:
[..]
owkee
btw raar woord drukverband...druk verband.. verband wat niet blijft stilzitten
psychische of lichamelijke druk?quote:
Hij overleefd jou en je broer dus zo'n val is peanuts voor die manquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja hij heeft nu een drukverbandgaat er na een week af zei hij.
[..]
Yes, hij leeft nog
Manipulatieverbandquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef tripack het volgende:
[..]
psychische of lichamelijke druk?
geenidee dat is onbekendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Moet dus 2 maanden wachten of twee weken ....... dan vanavond maar handen arbeit
wie is diegene waar ik 2 maand op moet wachten btw ?
Ik weet het niet, stel niet zoveel vragenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef tripack het volgende:
[..]
psychische of lichamelijke druk?
Van mij heeft hij weinig last meer hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij overleefd jou en je broer dus zo'n val is peanuts voor die man
damn....anders ging ik er gelijk heen !!!!quote:
whahaha!! bitchslap voor Huppel!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Van mij heeft hij weinig last meer he
'overleeft' is met een t
tja dat wil ze wel alleen het kan nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:50 schreef madmuppet het volgende:
[..]
damn....anders ging ik er gelijk heen !!!!
want ? ... waarom kan ze niet ... ? wat is de reden ... ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja dat wil ze wel alleen het kan niet
te drukquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:51 schreef madmuppet het volgende:
[..]
want ? ... waarom kan ze niet ... ? wat is de reden ... ?
Ben je aan het poepen?quote:
fuck !!! ooww nee juist niet ...quote:
stoplichtrood??quote:
quote:
Nee gewoon in dit lichtquote:
Lach je me zomaar uit?quote:
waarom, is er geen smiley met een wasknijper op de neusquote:
arbeid is met een Dquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef madmuppet het volgende:
[..]
fuck !!! ooww nee juist niet ...
dan maar handenarbeit ...
Zelf makenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:55 schreef madmuppet het volgende:
[..]
waarp, is er geen smiley met een wasknijper op de neus
klopt, maar in deze omstandigheden nietquote:
goed om te wetenquote:
ow is op foto niet te zien dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee gewoon in dit licht
[..]
Lach je me zomaar uit?
how the fuck maak je een smiley ... #durftevragenquote:
Paint.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:56 schreef madmuppet het volgende:
[..]
how the fuck maak je een smiley ... #durftevragen
in alle omstandigheden schrijf je het met een D hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:55 schreef madmuppet het volgende:
[..]
klopt, maar in deze omstandigheden niet
nietus...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in alle omstandigheden schrijf je het met een D hoor
ik wil wel likken maar niet aan een ijsje ...quote:
leukquote:
vraag dan gewoon gelijk : Merel laat eens zien ! ...quote:
nee tuurlijk niet, je bent me vrouw allesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee gewoon in dit licht
[..]
Lach je me zomaar uit?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:00 schreef madmuppet het volgende:
[..]
vraag dan gewoon gelijk : Merel laat eens zien ! ...
Ohja, tuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, je bent me vrouw alles
Sinds wanneer ben jij bang om te vragen ... ?quote:
Maar ik moet mn haar & make-up nog doenquote:
Ik ook nietquote:
ow ik ben nu meer mezelf.... int echt ben ik heel stil en verlegenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:04 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij bang om te vragen ... ?
Maar ik lachte eerderquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar ik moet mn haar & make-up nog doen![]()
[..]
Ik ook niet
ik lach je niet uitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar ik moet mn haar & make-up nog doen![]()
[..]
Ik ook niet
dus eigenlijk een soort van internetheld ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ow ik ben nu meer mezelf.... int echt ben ik heel stil en verlegen
Ik moest lachen omdat jij zei dat je (ook) moeite had met inhouden.quote:
Ik ben volwassenquote:
Zo slecht, maar ik moest lachenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik moest lachen omdat jij zei dat je (ook) moeite had met inhouden.
hihi komen
lachen !!! (dan bedoel ik dat jij mag lachen ) haartjes zien er goed uitquote:
yepquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:06 schreef madmuppet het volgende:
[..]
dus eigenlijk een soort van internetheld ?
mooiquote:
Dat weet ik daarom zei ik het ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben volwassen
[..]
Zo slecht, maar ik moest lachen
* madmuppet adoreert Tripack !!! he is a friggen hero !!!!quote:
Hahahquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:08 schreef madmuppet het volgende:
[..]
lachen !!! (dan bedoel ik dat jij mag lachen ) haartjes zien er goed uit
Dankjequote:
ik ook ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar ik ben best wel erg
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:09 schreef madmuppet het volgende:
[..]
* madmuppet adoreert Tripack !!! he is a friggen hero !!!!
jij hebt geen make-up nodigquote:
heb je al zin in morgen dan?quote:
eeuuhrmmm ? wat precies vind je spannend ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |